Nekem pont ugyan iylen van, még szinre is. 24 000km van benne, és meghalt a feszabályzó, de a 954esét megvettem bele 25 000ért bekötöttem és full fasza és az bírja is mert az már hüttő bordás! Amúgy nagyon fasza gép, nagyon megy, nagyon kényelmes. Én IMÁDOM. Esőben ki sem viszem. Voltam vele ringen és csak 12 licit fogyasztott. Csak pozitívat mondhatok róla :D
Grat a géphez, egyszer talizhatnánk megtekinteném élőben :D!
aha, bár nem vagyok tisztában vele hogy az mire jó, de még annyit hogy ami van benne szivacsféleség azt kell-e takarítani, befolyásol-e valamit ha netán poros lenne?
meg tudná mondani hogy a képen látható alkatrész pontosan micsoda?a légszűrőházhoz van rögzítve és ha leszedem az alját akkor van benne valami szivacsféleség....
Kedves CBR sporttársam !Gratulálok a CBR 900-as hoz, jóóó választás.Én magam is egy jó ideje birtoklom egy ilyen gépet.A Honda CBR 900 RR két tipushibája van:1.fesszabályzó, 2.feszitőgörgö, !
Nekem a fesszabályzó próbléma kijőtt, az aksit is hazavágta.Még egy jó tanács persze mostanában jó meleg van, de azért a motort inkább melegisd elő, csak úgy indulj el vele, vigyázz nagyon odabassz a gép.
Tapadjon a gumitok, sziasztok : Ferri
Az aszfalt hibátlan kulturált az egész. Nem tudok rá rosszat mondani, elérhető szórakozás 5 papír egy egész nap. De most egy kicsit tartok tőle ott zakóztam és a váll szalagjaim nem tolerálták pozitívan az esést, még mindíg fáj bizonyos mozdulatokra úgyhogy mostanság tuti hogy nem megyek fel, meg féltem is a pengémet, nem kicsit. :D
Igen, akkor már nem voltatok fent, Krisztián hozott másik kazettát, aztán újra feltettem a kamerát. Igaz már itt teljesen elment a fékem, markolatig húztam célegyenes végén, vagy-vagy alapon. Utolsóra fel sem mentem, odaadtam a korongomat egyik srácnak a másik bandából.
igy jónak néz ki képről,menny el és próbáld ki.. mint irták a fesszab szokott meghalni benne,nekem is az volt,de csináltam neki hűtést, 1 kis hűtőborda+ hűtő venti ,azóta tökéletes.. nekem is olyan hátsó gummám van mint ezen a gépen
jaja. Irtam korábban itt is hogy megpuklisodott az aksim, és arra volt rákötve, néztem folyamatosan. Most azért nem volt bekapcsolva mert be párásodott, és nem akartam hogy tönkremenjen. Amúgy ma leszereltem, folyamatosan ugyan azt a feszültséget írja.
Típushibája tudtommal a fesszabi, de ez Honda betegség. amúgy a legmegbízhatóbb típus sokak szerint az SC33, kiforrott karbi, kényelmesebb mint az utána lévők. De majd ír olyan is akinek volt/van ilyen, én csak hallásból írtam ezt neked.
Nekem pont ugyan iylen van, még szinre is. 24 000km van benne, és meghalt a feszabályzó, de a 954esét megvettem bele 25 000ért bekötöttem és full fasza és az bírja is mert az már hüttő bordás! Amúgy nagyon fasza gép, nagyon megy, nagyon kényelmes. Én IMÁDOM. Esőben ki sem viszem. Voltam vele ringen és csak 12 licit fogyasztott. Csak pozitívat mondhatok róla :D
Grat a géphez, egyszer talizhatnánk megtekinteném élőben :D!