Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ja, a spirálosnál könnyebb áttekerni, de még könnyebb szétkapni az órát, és a számlálót átállítani, aztán egy óra újraperemezés 2000Ft...

Hát elmegy, már 6 éve itt nyomom. Kicsit másabb mint a telefonos. De itt is sok a hülye főnök...
Nekem jobban tetszik.
Nem, nem ismerem.
Pályagumi van hátra felrakva?
Ajjjj, akár hányszor látom ezt a Repsol 1000RR-t, az van a fejemben, h nekem ilyen kell! Csak ne lenne olyan fapad a hátsó ülése, meg hely sincs az ülés alatt. De a legközelebbi mocim tuti ilyen lesz!
na ,akkkor kezdheted is a műveletet
spirálos óránál egyszerübb a helyzet, olyat keresztfaterék is csináltak régen a cégnél az mz vel,mivel ott km után atták a benzint,hogy tekerték bele a km et,volt 1 kis szerkezetük, 1 villanymotor ,amit ráraktak a spirál végére,és az mz 120al száguldott pár órát a műhelybe
Számoljunk csak 1et akkor.
Ha 300-al pörgetem a gépet emelőn, vagy kifűzöm a láncot, h csak az első lánckerék forogjon, a mostani állapotban, ha 100e-nél átfordul az órám(most van 27e benne) akkor 243,33 órát kell hajtanom a gépet. Az 10,1388 nap 24órán keresztül. És akkor még az új km-t nem állítottam be, csak átfordult az óra. 11-napig 300-al mennyi benzin lenne? 300-nál az enyém sztem olyan 9-et eszik, azaz 2189,97 liter kéne neki, ami 280-as benzin ár mellett 613191,6Ft...
hu de kurvaszép cbr
Persze te vagy a példaképem
Most ez van.De idén nem tudok sokat motorozni sajnos.
Milyen az sci?
Jobb mint a másik?
Ismered a Halma Leventét?
Ő is komáromi egy új cbr 600 f-je van szürke színű.
Én nem tekergetem az órát hanem megvárom amíg átfordul és nullázódik..... .....Ismerek olyat aki megvárta és nem egy ősrégi motorról van szó hanem egy pár éves gépről...
Igen, akkor már vágom. Ahol én is dolgoztam...
Akkor majd benézhetsz hozzám, mert Komáromi vagyok.
És még a motorja is jó! Kezdesz rám hasonlítani...
SCI Tbánya...
Aha, 1szerübb írni őket mint a régi spirálosokat, csak az benne a szívás, h le kell venni az IC-t, aztán valahogy a programozót hozzácsatlakoztatod, aztán lehet írkálni, meg turizni benne.
Bár én inkább úgy csinálnám, h szereznék levágott műszefal csatit, hozzáforraszt, aztán azon keresztül emulálnám neki, h megyek még pár km-t, h átforduljon, aztán oda állíotd ahova akarod.
Én telefonokat javítok.Tehát tudod hol dolgozom.
Szóval én is műszerész vagyok.
Te hol dolgozol?
Tatabányán?Nem vagyok otthon az eprom írásban csak van egy két ismerősöm.Azt tudom hogy mindegyiket lehet írni ami már digitális,kocsik közül azthiszem csak a bmw-t nem mert az a kulcsba is irja a km értéket.
Az ám! Ezért megyünk délután is!
moto9ros idő van szép napot mindenkinek.
Hibakereső és teszt technikus vagyok most. Szóval műszerész.
Nem, de nem áll messze tőlem a téma.
Na ja, lehet, ha csinálsz hozzá cuccot. De akkor már 1szerübb, ha leveszem, eladom egy olyannak aki összetörte az övét, aztán még olcsóbban veszek rá másikat.
Te otthon vagy az EEPROM írásban vagy a FLASH írás téren? Mivel az újabbakban ilyenekben van letárolva a cucc.
Hát ja, mondjuk egy Kawa GPZ1100-ról volt szó meg 400e-res árról...
Én annó egy kis gixert néztem meg és tiltásra leküldtem és utánna olyan kék füst jött ki belőle,hogy uh.....Addig meg gyönyörűen szólt.Csodákra képes ez a szer.Én se szeretem átverni az embereket.És nem is szoktam.Én is mindíg amikor eladtam a motorjaimat,ha volt baja közöltem a vevővel.
Megkérdezhetem hogy neked mi a foglalkozásod?
Motor szerelő vagy?
Mert ha igen akkor nagyon rossz felé tapogatózol.
Nem kell kicserélni az órát,mert mindegyiket lehet írni potom összegekért.Megmondod hogy mennyi legyen benne és kész.
Egyébként aki olyan motort vesz ami be is van melegítve mikor odamegy az meg is érdemli.
Jaja, a metabond-ot mondod...
Én mondjuk úgy adtam el a motrojaimat, h megmondtam, ha volt baja...
Nekem is van egy gyári 929 fesszabályzóm.

8 ezer + postáért viheted
Itt van róla kép
Hívj 06203420483
repsol82@gmail.com
A másik klasszikus átverés.Végy egy motorfelújító folyadékot.Menj vele 10-15 km-et hogy jól átjáródjon mindenhol.Utánna egy deka füstöt se fog ereszteni.Pöcre indul stb.Csak az első tiltásnál le is olvad a hengerfalról....Amikor én veszek motor,mindíg letiltatom ennek elkerülése érdekében.
Pöccre indult. Mint a haveromnak... Mondta a vevő, h 9re jön, a srác 8:45-kor letörölte a blokkról az olajnyomokat, bemelegítette, mert hidegen alig akart indulni, amire kész volt megjött a vevő, megnézte, pöcc röff, vitte is...
Amu elárulom hogy csinálják! Km óra csere. Tele van a net 10-50e km-s órákkal...
Nekem van egy gyári 929-re való hűtőbordás, 20ért a tiéd....
HELO! tudnátok nekem segiteni? hol lehet venni CBR900RR hez utángyártott fesszabályzot (hütöbordásat)?
elöre is kösz!
Hát igen.De mint írtam nemrég.Ha nemtörődömség van a háttérben akkor az olajjal is nemtörődöm volt nem?A fék azért eléggé fontos és ha arra nem figyel akkor mire?De gyorsan meg lehet állapítani a motor mibenlétét.Kompressziómérésből sokminden kiderül.De az se garancia.Az én blokkom is patent volt.Csak hát egy csapágy elszált és darált mindent.Anyagfáradás vagy sokak szerint rossz volt olaj volt.Mármint sokáig állhatott a polcon vagy ilyesmi(szakszervíz vélemény).De mostmár az új blokkom nagyon patent.
jah pl az apósnak is ott van a kocsi... 8 éves és 40.000 km van benne, ha el akarná adni tuti senki nem hinné el hogy annyi van benne, pedig tényleg annyi van.....
az a baj hogy a km óra már nem egy hiteles mutató.... úgy játszanak vele ahogy akarnak, ha kell 2.000 km-t tesznek bele..... de sosem tudni, ha pl én lennék egy zsír új motor tulaja és ennyi ideje lenne nálam, lehet nálam is ennyi km lenne benne, mert én sem megyek azért olyan túl sok km-t egy szezonban és tuti hogy ha eladásra kerülne akkor ugyanúgy kételkednének a km-ben mint ahogy mi..... a féktárcsakopás és hasonlók pedig lehetnek a hozzá nemértés áldozatai is, szóval nehéz megmondani innen a monitor elöl hogy milyen egy gép, minden használt motor vásárlás egy nagy zsákbamacska, még néha az új is, de ott legalább van garancia.....
Hát akkor nincs más hátra mint előre. Vedd meg. Nyeld be, hogy 33 000 van benne. Egy havi fizumba, hogy abban a motorban 80 000km-nél is több van.
Ez a megállapítás teljesen helytálló!Ha már az életére se vigyáz(fék).Akkor az olajjal miért törődne.