Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

izomláz
Üdv a fedélzeten!

Én izommlázzal küzdök a tegnapi nap után.
Gondoltam, mert jobban pörög mint az enyém.
Elöl egyel kisebb van.
Ez gyári áttétel?
Nekem sincs meg azok a képek, majd elkérem tőle és átküldöm, vagy kiírom lemezre.
Raktam fel videót....jó szórakozást hozzá
Szia Thommyy! Bocs de tegnap sietve indultunk haza , nem vártunk már meg.
A Balázs gépével készült képeket küldd már át légyszi!
Rendben zajlott a vége?
Én amatőr voltam,csk egy kört mentem. De leis fárasztott eléggé.
csináltatni kell.
a 929 kipufogódobja gyárilag 3 csavarosan jön ki vagy már a rúgós megoldással?Ha 3 csavarosként akkor az miben különb mint az sc28-sc33-é?
Lenne egy yosimura kipuf ami 929-re jó,de elvileg kellene valami átalakító ami segítségével az enyémre is fel lehetne tenni?
Olyan átalakítót lehet venni, vagy csináltatni kell?
Ez nagyon jó kérdés mert engem is érdekelne.
Üdv a topican!
Sziasztok én is kint voltam tegnap a ringen :) Láttam is pár forum tagot, de most nézegetve tudtam csak beazonosítani őket :D. Kövire majd előre kifaggatlak titeket ki jön ki, és akkor talán matricát is tudok még szerezni Amúgy szerencsére én is egész nap fentudtam lenni a pályán, a végén már hazamotorozni sem volt kedvem. Bár még csak életemben először voltam a ringen és életem első nagymocija a 900rr, és közúton is csak 150kmet mentem vele eddig, azért úgyérzem a 2:40 körüli idő nemrossz :D, kár hogy délutánra elfáradtam és már nemment olyan jól :S jah és a lábtartó az karcolt :D Nem vagizni akarok, de nekem ORIÁSI élmény volt.

Nem tudjátok véletlen, hogy a kint készült "hivatalos" fotókat hol lehet majd megtalálni?
hát igen, de ahogy olvasgattam majd minden órában benne van a plussz 15 km csalás.....
de miért nem mutatnak valós adatot?
270körül mutat a 95ös órája gyári áttétellel.
most nézegettem teszteket stb és igen 256km/h-t írnak top speednek..... meg fogom már nézni gps-szel én is hogy mennyit csal a km óra, bár nekem elől 17" kerék van, lehet az is befolyásolja.....
köszi az infokat....
Elméletileg lehet cserélni magát a műszert. Szét lehet szerelni, de az más kérdés, hogy honnan lehet venni csak km óra "mutatót".
Szal műszer vagy műszerfal csere (nem ócsó'), vagy hagyod mert nem érdekel .
Ha végre kérded, akkor gyári adat 250 körüll van, ezt a gyári áttétellel tudja is, de én megmértem GPS-el, és csal az óra rendes, nekem 220-at mutatott. Ha km futás teljesítmányre vagy kíváncsi, akkor kb 100.000km. 50.000 nagy teszt, szétkapták, a főtengely csapágy került volna cserére, de csak azért, mert nagyon kicsi kopást enged meg a gyár, amúgy sokkal tovább bírja.
nekem nem gyári az elsőfutómű, az elsőkeréktől nekem nincs semmi kihajtás......
ha az óra rúgója szarakodik azzal lehet kezdeni vmit vagy az már csak műszerfalcserével orvosolható...
Ha jól tudom '95-ös évjáratú a gépem...
Ja és pont jó hogy te írtál, tőled szerettem volna megkérdezni hogy mennyit mennek ezek a gépek? (próbáltad már vagy hallottál-e vmit erről...?)
Ja az lemaradt, hogy a 94-től már elektronikus jelet kap csak az óra. Esetleg, lehet kezdi megadni magát a spirál.
Már elfelejtettem, hogy neked hanyas évjáratú, de szín alapján bele esel a 92-93 és a 95 évjáratba. 92-93 első kerék, maga a távtartó a spirál kihajtása. Kisfogaskeréknél a védőburkolat alatt van, de az már csak jelet küld. Ha ingadozik, inogni, az már szerintem az órád rugójának a gyengesége. Nekem a vízhőfok óra ingadozik így.
üdv!

ezeknek a régebbi cbr-eknek hogy van megoldva a km óra?spirállal vagy vmi más megoldással?
én azt vettem észre hogy 140 felett az enyém elkezd inogni.....
Jaja!
Egész nap nem, de aranyosak voltak a lányok, szépen kértem őket, és kettesével adták a matricákat. Köszi nekik utólag is!
Ott voltam, de "csak" 3szor mentem. Ellenben téged szinte egész nap pályán láttalak....