Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megyeeeek...
Hali!Én meg ott voltam amikor beszéltél a sráccal .Nekem csináltuk a mocimat.Nagyon brutál az új blokk.Úgy megy mint az állat....Holnapra teljes harci díszben van
és nem úgy volt hogy megcsináltatod a 954-t?
Nem sajna még nem, a 954et cseréltem, erre meg egy 250 gsxr suzukira,
na hogyhogy beujitottál 1 mocit? fizetett a biztosító?
Na igen, viszont hozzá kell tennem hogy ez a K8 futomó jobb mint a 954esé volt
Jéjjzus... Az lesz ám a vegyimoci...
Most beszéltem a szerelömmel (hajdusámson) azt mondja belemegy az enyémba a 929-954 es blokk. ugyhogy a téli projekt már biztosnak tünik, hiányzik az injektoros reakció, valahogy MÁS. Ugyhogy jövö tavaszra injektoros lesz az 1000F-em és ugy lessz tökéletes motor.
A vasárnapban benne vagyok! Feltéve ha jó idő lesz mert elég sz@rt mondanak...
És vasárnap? akkor megint itt leszek, én a coloplast-ba vittem a csajszit dolgozni, én pesten dolizom holnap vasárnap reggelig, sajna citadella megint ugrott, kéne gurulgatni egyet, a csajszim is kapott vasat , ugyhogy az én hátam mögött ritkán lehet majd látni a csaje-t
Én is szoktam. Jobb a tapadás a hátsó keréknél...
Itt hát, jöttem dolgozni, h betegedne meg... a gépem meg ott figyel Környén...
ja ja vittem a csomagot. itt vagy a környéken? gurulhatnán egyet
Láttalak is szembe, csak kocsival voltam, kettő óra elött az OMV felől Bánhida felé... Volt utasod is ahogy néztem...
Üdv srácok, ma fordultam egy párszáz kilómétert az ujdonsült vason, meg vagyok vele elégedve, sajna nem veszi ugy a lapot mint a 954 de ezt el kell fogadnom mivel karbis a gép, könnyü a Jót megszokni, de leszokni róla annál nehezeb. szoval hosszabb turára is teljesen okés a gép, robosztus sulyos, és nyomatékos . Tatabányaiak szerettek ma mert brutális a hangja a gépmek
írjál az 1100XX topicba,h hol lax és a környéken kinek van 1100XX e,aki hajlandő lenne 1 körre cserélni,és ak ő kipróbálja az RR t te meg az XX et
Segítsetek már abban, hogy hol lehetne egy próba kört tenni az XX-el légyszi.

Nagyon kíváncsi vagyok a két motor közötti különbségre.
Az 1100XX-et nem lehet összehasonlítani egy RR-el. Múltkor egy olyat is kipróbáltam, meg egy Vfr-t is. Háááát hiába 2 kereke van, egy elől, meg egy hátul, messze nem ugyan az a kategória. Az XX kisímítja előtted az utat, hatalmas nagy bálna, baromira jó vele motorozni, kanyarokban bírkózni kell vele egy kicsit, de nincsennek hirtelen kirohanások, 2000től tol mint egy villanymotor. Nekem nagyon tetszett.
Az
jaja ezt én is megfigyeltem hogy 1-2 között van csattanás.... sőt nekem még ha üresből 1-be teszem akkor is csattan, nem tudom ez normál jelenség-e?
1-ből 2-be elég nagyott csattan a váltó ezért ha lehet 2-ben szoktam durvábban gyorsítani.
mámint 1esbe
ha 0esbe letöveled kerékre áll bár ha 1kerózni akarsz akkor az épp jól jön
hát igen ha túrázni akarsz akkor valóban le kell cserélni a gépet.én még tanulok,és azé annyi lóvém nincs hogy több ezer km s túrákat csináljak,csak az országon belül megyek
üdv!

technikai kérdés
ti már 1-esben is odavágjátok neki vagy inkább másodiktól adtok neki kakaót?
Köszönöm a biztatást.

Nem tudtok véletlenül egy eladó motorkerékpárt (CBR1100 XX)?