Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindíg nézd meg az előzményt és tudni fogod kinek írtam
Amúgy nem neked
Ezt most nekem írtad? Nem tom ki vagy.
Szia Zoli!

Mizujs veled?Remélem még meg ismersz a GAMFról
Használ valaki SportAttack gumit ? Vélemények?
Nekem egyhengeres moci csinálta h melegen nem indult, annak az volt az oka h a kipuff szelep bevolt égve és kitámasztott.
eladó 954-re egy karcmentes yoshi. 35e
A szelephézag meleg csökken, ezért is van. Akkor nő, mikor kopik a motor.
sztem erdély belefér.. tuti h kényelmesebb mint az ujabbak,amik nagyon picik és ráfekvősek nagyon... meg az ujakon olyan kis picsa ülés van, ezekre meg azé még raktak normális méretűt:D nemtom mien magas vagy monnyuk.. én 172 vok nekem kényelmes.300km et mentem vele max 1 nap monnyuk,2 személlyel ,és nem voltunk kikészülve ,se az utas se én
Volt szürke evo mitom is. Nem millió kilómétereket szeretnék túrázni, de egy erdélyi túra lenne utassal. Nekem a sportos kényelem bőven jó. DE nem ezen áll vagy bukik a motor vétel.
srácok
hétvégén valaki gyoma mocc tali?
én is inkább először az akksit próbálnám ki ,az a legegyszerübb, csak az ülést kell levenni, vkitől kölcsönkérni 1 aksit akinek hasonló mocija van,és azzal kipróbálni..azé a többi az komolyabb szerelgetést,meg műszereket,meg mindent igényel.
hátha cak az aksit vicceskedik,mint a gixerbe
zotya
neked régebben nem volt életlenül egy szürke mito evo-d? am mennyit akarsz vele túrázni? hát mivel sportmotor nem 1 szuper komfort ,mint 1 honda goldwing, de annyira nem is vészes, párszáz km et simán lelehet menni vele 1 nap, a hátsó ülés se annyira rossz,barátnőm nem szokott panaszkodni h annyira kényelmetlen lenne
Ezt a sorrendet csak te állítottad össze. Értelem szerűen, ha szar az akksi akkor csere, ha nem volt szelephézag állítva x km óta akkor szelephézag állítás és ha akkor sem akkor nyomásveszteség próba.
Srácok valaki ossza már meg túrázós utasos élményét egy 900RR-el.
Életképes vagy kézenállós mivolta miatt felejtős, valamint hátul egy deszkára ültetem az utast vagy némi komfortot is várhatok tőle. Régi álmom teljesülne egy RR-el de nem tudom mit várhatok tőle ilyen téren. Történetesen ami számításba jöhet a 919.
Hát igen. A gsxr nem honda.
Elöször mérjük meg a kompressziót meg a szelephézagot,aztán utánna cseréljük ki az aksit.
A szelephézag melegen nő és a GSXR nem HONDA!
Szerelő kell, aki ért hozzá.
Szevasz!

ddt500 már leírta hogy mi lehet a baja vagy neked ez nem elég konkrét?Vagy azt a hozzászólást nem olvastad el?

Ezt írta:
"A gixerem detto ezt csinálta. Bármilyen hidegben elindult de aztán üzemmelegen nem lehetett indítani. Akkumulátor csere megoldotta a gondot. Emlegetnek még fesszabályzót."

Cseréljétek ki benne az akksit,és próbáljátok ki hogy úgy elindul-e.
Erre gondoltam pont most én is.Egy kompressziómérés nem sokáig tart...Azzal eléggé sokminden kiderül.Ha ott sincs,akkor szelepeket meg kell nézni
A kopott motor is lehet baj. Minél kopottabb, annál jobban megnő a meleg indítás nehézsége. Hajlamosabbak a nagy egyhengeresek, de a sor4 sem kivétel ez alól. Én egy nyomásveszteség próbát javasolnék, illetve szelephézag is lehet, mert ha kitámaszt azt nem lehet hallani, viszont melegen még jobban támaszt, mint hidegen. Vagyis jobban szökik a gáz, és ezzel nem csak az indítás nehézsége a baj, hanem az, hogy a kiszökő gázok, elégetik a szeleptányér széleit.
Hello., nincs ebbe hőkioldó! 100 fok környékén csinálja, és nem áll le , hanem ő állitja le .Város, piros lámpa, vasút .stb. Indulna 1-2 perc múlva, de nem megy mig 80-ra vissza nem megy ,ez pedig 10 perc. Sokan elektromos dolgokra utalnak, de nem konkrétumokra. KÖSZI
De mennyire melegszik? Az se mindegy gondolom.
Annak lehet 1 fajta oka.Mégpedig az,hogy ezekben a motorokban van 1 fajta védelem.Mint pl:ha nagyon melege lesz a mocinak letilt.Most olvastam nemrég egy GSX-R szervízkönyvében,hogy 130 foknál leáll a motor és nem indul újra addig amíg le nem hűl olyan 80-90 fokra.Ez azért van,hogy nehogy megfőzd a motort.Azt speciel nemtom,hogy 954-ben van-e ilyen.De ahogy írtad,hogy nagyon nagyon felmelekszik,erre tudok gondolni
Sziasztok! Egy barátom kért meg ,hogy irjak ide ,hátha segitő fülekre talál a problémája. 954-e van és a probléma az ,hogy amikor nagyon nagyon felmelegszik, nem tudja ujra inditani , csak ha kb. 80 -fok alá hül. Légszűrő csere volt, gyertya is,szelepállitásra gyanakszik, de szerintem attól még indulnia kellene.Ha van valakinek tapasztalata ,irjon!
60 fok alatt én se induluk el vele.