Húh gyerekek. Állítgattam a futóművön egy kicsit, nem tudom milyen megfontolásból, de elcsavargattam. Nagyon durva. Beszartam első gázadásnál hogy hihetetlen. Úgy veri egy kerékre 4000-nél mintha plusz 50 Le-t kapott volna. Egyszerűen nem mertem kopka gázt húzni...
Valamit nagyon elbasztam, túl feszes lett a hátulja. Tényleg meg kell csinálni azt az egy napos futómű beállítást, lemegyek kakucsra a jövő7en valamikor, vagy valami pályára, lehet Euroring, a Mátrában nem fogok hozzá.
Haveromat Vizdáknak hívják.Szerintem nem egyre gondolunk.Ő nem nagy iparban nyomja és nem is hírdeti magát.Csak ajánlottam,mert tudom,hogy jó munkát végez
ti a hátsóemelővel egyedül is fel tudjátok emelni a motort vagy csak segítséggel?én most vettem, de nekem kell hozzá még 1 ember, egyedül nem megy.....
Jövőhét péntektől valószínű,hogy kiárulom az alkatrészeimet.Ha kell valakinek valami írjon nyugodtan privátban.természetesen a főtengelyen és a dugón kívül,mert azok sérültek.Ja meg azt a részt se ahol a motor szám van....
Ezt most nem értem! Thommy írta, hogy 60-ért van Dúzs Petinél!?!
Miért rendelnétek 90-ért a Németektől. A magyar ipart 'éltessétek' vazzeg!
+felárért tesz bele első világítást is ha közúton akarsz a pályára menni...
Aztán vagy megjön vagy nem!
Haverom így járt a Benelli Tornado kerekeivel!
Átutalta a kilót aztán se kerék se lé!
Bár aki ezt hirdeti az elég sok pályaidomot hírdet és van 2240 pozitív visszajelzése! Ez már nem rossz!Valószínüleg meg is kapnád a cuccost!
-kevés kilométerrel
-karcmentesen
-hölgy tulajtól
-csak utcán használt pályát sohasem látott