De ha mégis érdekelne fekete idom, én benne lennék egy cserében, akár értékegyeztetéssel is. Nem titok enyémen vannak karcok... tankon egy kis horpadás. Ez mind az esés nyomai előző gazditól, de javítva nem volt.
Arra gondoltam hogy dobok rá egy pályaidomot állandóra, meg vennék bele egy hátsó kereket egy másik áttétellel azt felgumiznám és ha pályára kerülök akkor azt a kereket teszem, ha meg utcán használom akkor meg az utcai kerék. Átszerelni mindent fél óra, másik motort nem tudok venni, havi egy-két pályázás meg valahogy beleférne, ha nem akkor meg enni nem kér egy plusz hátsógumi meg felni.
Pályásítani akarsz a gépen?Ha nekem nem jött volna ez a blokk csere akkor az én idomjaim eladóak lettek volna,mert akkor vettem volna sérült idomokat és egy full airbrusht nyomattam volna rá.De így sajna marad
Thommyy megkérdeztem a felnit.Hát én sokallom érte amit mondott a srác.50e Ft körül.Ennyit mondott.Mondjuk azt nem kérdeztem,hogy a lánckereket+tárcsát is adja-e,de gondolom igen
Ez igaz , de akkor most döntsük el, hogy a főtengelyen levő, vagy a keréken levő pacikról beszélünk! ....mert ha a keréknél mértekről, akkor igaza van Thommyy-nak.
Álltalában igen a V-k elfogynak, de azon a kevés fodszámtartományon brutális nyomatékot adnak le, Bár egy VFR vagy akár egy RSV, de még a V-max se fogy el olyan hamar pörögnek annyit mint a sor4, de itt is megvan a brutális nyomaték. Főleg az utolsónál. Az már azu örület kategória
Arra gondoltam hogy dobok rá egy pályaidomot állandóra, meg vennék bele egy hátsó kereket egy másik áttétellel azt felgumiznám és ha pályára kerülök akkor azt a kereket teszem, ha meg utcán használom akkor meg az utcai kerék. Átszerelni mindent fél óra, másik motort nem tudok venni, havi egy-két pályázás meg valahogy beleférne, ha nem akkor meg enni nem kér egy plusz hátsógumi meg felni.
5.5"-os felnire gyárilag 180 vagy 190-es gumi való?