Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem nem 929 van, de az enyémen is megfigyeltem hogy 3000 felett kezdődik az élet benne.....
929 engem csk a 3000 lévő lyuk és onnan aszfaltszaggatás szindróma zavar kicsit. Bár ha 3000 fölött tartom akkor jo de az meg gyors.
Mint írtam, AGO sem hitt a szemének és újra mérte. ...utánna kijelentette, hogy ez a blokk nem 1000-es! Csak akkor hogy tud abban a kategóriában versenyezni a srác és nem kis sikerekkel? Na mindegy, én azon a véleményen vagyok, hogy sportdob és üvöltsön, nekem ez is elég tuning.
Egy kis kultúra:

rózsabimbó
Na meg ugye a lánc is sokkal kisebb íven fordul, ezért jobban használódik...
Hát igen .Nagyon sokat számít.Éppen most írta Ago motors a z1000 topikba ,hogy ha 1 foggal kisebb lánckereket teszel fel előre,az olyan mintha 2,625 foggal nagyobbat raknál hátra.Azért érdemes elől változtatni,mert így nem változik a tengelytáv,és az első fogaskerék olcsóbb is.De azt mondják hogy 2 fognál kisebbet nem érdemes felrakni előre mert tönkreteszi a láncvezetőket.
Nagyon sokat számít, ha csak 1-2 foggal kevesebb van elől, már az is durva változás.
Teszek rá csík nélküli gumit. Pályaidomot nem tud valaki eladót olcsóé? Kertész neked volt...
Én ugyanúgy mint autót,motort sem vennék olyat, aminek a blokkja meg van tuningolva.Minek a tuning?Utcára?Pályára?Leáttételezem aztán megy mint az állat.És nem mindegy hogy 278-at megy vagy 299-et?A megbízhatóság sokkal fontosabb szerintem.Mentem 2000-es R1 pálya motorral ami le volt áttételezve,és 3-ban gázra jött fel kerékre.Na az megy mint az állat!
Na most jól letörtetek, nem dugom homokba a fejem, az egyszer biztos hogy a gépem qwa jól megy és leszarom ha nincs 160 lovas, (természetesen meg fogom méretni), egy a lényeg jó a blokkja, és megy mint a mérgezettegér, és csak ez számit. és megmondom öszintén, tudom hogy ezeket a vasakat nagyon ki lehet hegyezni,de ha egy motor "alap" akkor tartósabb is, és hát tegyük szibvünkre a kezünket, az alap gyári firebladek mind 1töl 1ig kibaszottul jól megy gyárilag is
Ja-ja igazad van! ...a gazdinak eladó a vas, így mindenfélét összehord!
Az egyik ismerősöm jár gyorsulgatni, neki AGO-ék állították és mérték az 1000 gixxert és Ő még egy pót ingyenes mérést is elvégzett, mert nem hitt a szemének: 210le! ....jobb lett, mint a saját kawája. Itt körül járnak az ezredesek!
Ja hogy mit mond az előző gazdi......
Ha azt akarod tudni, nekem a csóka aki eladta azzal akart beámítani hogy 170 Lovas a motor, meg volt mérés is, csak most nem találja a papírokat amit az olaszoktól kapott, viszont feladja postára ha megtalálja. Szerinted elhittem a szövegét, és vártam a postást? Ott a link, nézd meg Agoékat, 186 lóerőnél járnak 1000ccm-nél ha jól emlékszem. Szóval...
Sziasztok! Kiárulom olcsópénzért az alkatrészeimet! Árat a vevő mond! -üdv. Bruno

http://www.kepesmotor.hu/motor...
volt rajta PC, és modositott vezértengelyek, azok benne is vannak.sajna a PC-t már eladták róla
Szevasztok!
Teve007 a te motorodon milyen változtatások vannak?
Mert a 160 lóerőhöz keréken azért nem csak egy kipuffogó rendszer kell.
NA akkor legalább nem csak én halucinálok,hogy marketing volt az a 147-paci. .Én mondjuk a 954-et jobbnak éreztem.Nyomatékosabbnak.De ez csak az én véleményem.De nem annyival,hogy órdító lenne a különbség.
szia. az enyémmel mentél, amikor fent volt a PC?
Teve, bocs de én annak idején mentem a vassal még Power Commanderrel, de nem tűnt erősebbnek az enyémnél....
A 929meg sajnos tényleg csak papíron 147ló a valóságban mindenki 135-140körül méri..
A 954 tudta hozni a megadott szintén ugyanannyi lovat. Nem véletlenül adták meg annál is ezt az értéket....
Köszi, megfogadom a tanácsot, ezért is akartam megméretni.
jah már látom 10k körül...
mennyibe van egy mérés kb?
Szóbeszédre sose adj!
Itt mérnek elég komoly paddal:http://www.agomotors.hu/
Nem az 5 szelep hanem az EXUP ami forradalmi volt akkoriban, és láthatod a mai napig alkalmazzák.
A 160 lóra inkább ilyen smile kellett volna: vagy ez: