Mint írtam, AGO sem hitt a szemének és újra mérte. ...utánna kijelentette, hogy ez a blokk nem 1000-es! Csak akkor hogy tud abban a kategóriában versenyezni a srác és nem kis sikerekkel? Na mindegy, én azon a véleményen vagyok, hogy sportdob és üvöltsön, nekem ez is elég tuning.
Hát igen .Nagyon sokat számít.Éppen most írta Ago motors a z1000 topikba ,hogy ha 1 foggal kisebb lánckereket teszel fel előre,az olyan mintha 2,625 foggal nagyobbat raknál hátra.Azért érdemes elől változtatni,mert így nem változik a tengelytáv,és az első fogaskerék olcsóbb is.De azt mondják hogy 2 fognál kisebbet nem érdemes felrakni előre mert tönkreteszi a láncvezetőket.
Én ugyanúgy mint autót,motort sem vennék olyat, aminek a blokkja meg van tuningolva.Minek a tuning?Utcára?Pályára?Leáttételezem aztán megy mint az állat.És nem mindegy hogy 278-at megy vagy 299-et?A megbízhatóság sokkal fontosabb szerintem.Mentem 2000-es R1 pálya motorral ami le volt áttételezve,és 3-ban gázra jött fel kerékre.Na az megy mint az állat!
Na most jól letörtetek, nem dugom homokba a fejem, az egyszer biztos hogy a gépem qwa jól megy és leszarom ha nincs 160 lovas, (természetesen meg fogom méretni), egy a lényeg jó a blokkja, és megy mint a mérgezettegér, és csak ez számit. és megmondom öszintén, tudom hogy ezeket a vasakat nagyon ki lehet hegyezni,de ha egy motor "alap" akkor tartósabb is, és hát tegyük szibvünkre a kezünket, az alap gyári firebladek mind 1töl 1ig kibaszottul jól megy gyárilag is
Ja-ja igazad van! ...a gazdinak eladó a vas, így mindenfélét összehord!
Az egyik ismerősöm jár gyorsulgatni, neki AGO-ék állították és mérték az 1000 gixxert és Ő még egy pót ingyenes mérést is elvégzett, mert nem hitt a szemének: 210le! ....jobb lett, mint a saját kawája. Itt körül járnak az ezredesek!
Ja hogy mit mond az előző gazdi......
Ha azt akarod tudni, nekem a csóka aki eladta azzal akart beámítani hogy 170 Lovas a motor, meg volt mérés is, csak most nem találja a papírokat amit az olaszoktól kapott, viszont feladja postára ha megtalálja. Szerinted elhittem a szövegét, és vártam a postást? Ott a link, nézd meg Agoékat, 186 lóerőnél járnak 1000ccm-nél ha jól emlékszem. Szóval...
NA akkor legalább nem csak én halucinálok,hogy marketing volt az a 147-paci. .Én mondjuk a 954-et jobbnak éreztem.Nyomatékosabbnak.De ez csak az én véleményem.De nem annyival,hogy órdító lenne a különbség.
Teve, bocs de én annak idején mentem a vassal még Power Commanderrel, de nem tűnt erősebbnek az enyémnél....
A 929meg sajnos tényleg csak papíron 147ló a valóságban mindenki 135-140körül méri..
A 954 tudta hozni a megadott szintén ugyanannyi lovat. Nem véletlenül adták meg annál is ezt az értéket....
rózsabimbó
Az egyik ismerősöm jár gyorsulgatni, neki AGO-ék állították és mérték az 1000 gixxert és Ő még egy pót ingyenes mérést is elvégzett, mert nem hitt a szemének: 210le! ....jobb lett, mint a saját kawája. Itt körül járnak az ezredesek!
Ha azt akarod tudni, nekem a csóka aki eladta azzal akart beámítani hogy 170 Lovas a motor, meg volt mérés is, csak most nem találja a papírokat amit az olaszoktól kapott, viszont feladja postára ha megtalálja. Szerinted elhittem a szövegét, és vártam a postást? Ott a link, nézd meg Agoékat, 186 lóerőnél járnak 1000ccm-nél ha jól emlékszem. Szóval...
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Teve007 a te motorodon milyen változtatások vannak?
Mert a 160 lóerőhöz keréken azért nem csak egy kipuffogó rendszer kell.
A 929meg sajnos tényleg csak papíron 147ló a valóságban mindenki 135-140körül méri..
A 954 tudta hozni a megadott szintén ugyanannyi lovat. Nem véletlenül adták meg annál is ezt az értéket....
Itt mérnek elég komoly paddal:http://www.agomotors.hu/