Nem én mérettem meg az én motoromat,az elöző gazdi elmondása ,de szándékomban áll, csak a bajom hogy a REDBARON-ban csak az ő álltaluk forgalmazott motorokat hajlandók megmérni, de potolni fogom ezt a hiányosságot, mert engem is izgat mire adtam ki egy nagy csomó pénzt. ha tudtok helyet ahhol hitelesen megmérik, akkor majd visszatérünk rá, mert tényleg érdekel.
Lássuk be hogy az a bizonyos ötödik szelep csk egy marketing fogás volt!(marketing szelep!)
Nem véletlenül tértek vissza a 4 szelephez!
Nem hozott az semmit a teljesítményen!
Amit hozott volna rajta az el is nyelte az ötödik szelep működtetése!
Szerintem ennyi!
Meg azt sem árt elfelejteni, hogy azért mostanában a sportmotorok nagyrésze 200 Kg alatti önsúlyu. ami az akkori fzr yamahára nem volt igaz. Lényeg hogy akkor nagy szó volt, most meg a mienk a nagyszó
Kicsit félreértettél, én azt irtam ha benne lenne az a technologia az akkori fejlesztésü fzr-ben. de igazábol az utód se szar (R1) és végül is az alapköveket az akkori fzr tette le.
Valóban nagy áttörés volt az EXUP szelep, és a korában igen csak nagyot szólt az FZR, de elmúlt az idő felette. Az a kijelentés meg hogy agyonverné a 954-et, meg az 1000RR-t kissé botladozó. Messze nem igaz, de nem vitatkozom, így nem is megyek bele, a motorerő nem minden, az csak egy része az egésznek....
Hát igen,de az injektor,és az évek alatt eléggé megváltozott a gépek tulajdonságia.De ezt nem én találtam ki, a 929 az biztos,hogy nem annyi mint a forgalmiban van.Persze,csak akkor,ha gyári,mert ha tuning van rajta akkor lehet.A 954,meg egy külön kategória szerintem.Mentem haveroméval az enyém után és na.Azért teljesen más.
ez így van, a honda valami olyat müvelt ezekkel a firebladekkel, amit senki más nem tudott, gondolok itt a futómüre, kezelhetőségre. nem azért irom mert nekem is cbr-em van, nagyon sok külömbözö vasam volt, de pl 2000ben 919-es cbr-em volt "isten" volt a gép, és most is a 954 ha nem lenne ilyen hasalós semmi rosszat nem tudnék rá mondani. nagyon jó gépek ezek a cbr-ek nemhiába szeretjük.
96-és 99 között konténerszámra hoztuk be a japán vasakat a gyártó országbol, akkoriban amikor forgalombahelyeztük, a hasamra ütöttem és mondtam az értékeket, volt 80 lovas vfr400 is forgalmi szerint. ma már biztos nem igy mennek a dolgok, de akkoriban ugy csaltunk a lovakkal természetesen felfelé, ahhogy kell, Ma már inkább visszafelé csalnánk a teljesitményadó miatt
És még valami ha AZ FZR1000-ben is benne lenne az injektor, meg a légszürővezérlés, ami benne van a hondában agyonvágná a 929-et is meg a 954-et is de talán még az 1000rr-t is a yamaha.
melyik fzr1000 re gondolsz? az genesis exup 20 szelepes?, mert az akkoriban kategoria csúcs volt. És ez is tény pont a kipufogószelepvezérlés volt a nagy áttörés akkoriban no meg a hengerenkénti 5 szelep. Abban az időben a Yamaha nagyon nagyot lépett ezzel a géppel. most már ugye közel 20 év telt el azóta, de véleményem szerint még mindig megáőllja a helyét a genesis.
gyerekek a cbr929es az 156 loerös, nem tulzás annyi és kész, nem marketing. hanem tény a 954 valamivel erösebb, de nem számotevö, tény mondjuk hogy ami eljut a hátsó kerékig az már nem ugyanaz az érték, az enyém hátsó keréken 160 lovat tud, ugy hogy már régen nem gyári a gép
Üdv A vázcserére is van mód, abban az esetben ha tipusazonos, és rendelkezik származási papirokkal, természetesen mindenképpen KPM vizsgával. a blokkcsere egyszerübb, viszont ott is a motorkódnak, meg a származási papiroknak meg kell lenniük. üdv. Holnap már ha minden igaz motorozok Idomok nélkül, de kit érdekel a lényeg a moci és az hogy tökéletesre megcsinálták.
Nem véletlenül tértek vissza a 4 szelephez!
Nem hozott az semmit a teljesítményen!
Amit hozott volna rajta az el is nyelte az ötödik szelep működtetése!
Szerintem ennyi!
Egyszer kellene építeni egy ilyen dragot