Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Uraim, kesz van a motorom, juhhee, mar csak azt a szazezret kell 0sszeszednem amibe a javitas kerult. basszus na az nem lessz egyszeru. udv mindenkinek.
igen a csapágycsésze elszált a rendszerből.És ahogy elszállt egy darab teljesen felkenődött a főtengely oldalára.Na ezt nem lehet javítani,hanem csak cserélni.A többi darabja meg szépen felkerült a dugókhoz és ott b.szott szét minden dugót.Na már most ez a 2500-Ft-os alkatrész okozott ekkora galibát.Haverom is mondta,hogy "igen talán én vagyok a legpehhesebb ember a világon".Álltalában,ha ez elszáll vannak előjelei.De ennek nem is volt.CSak egyik pillanatban ment a másikban meg csattogott.....Megkérdeztem használtan is a főtengely hajtókarral együtt 100000 Ft.+dugó 10000/db+mivel a 929-hez szinte csak gyári méretű dugót lehet kapni ezért a felső öntvényemet is cserélni kellene,mert biztos ott is felkarcolta az oldalát az anyag.Felfúrással ugyebár meg nagyobbat lenne.Az öntvény 55000 Ft kb.Na már most szerény számításaim során ez majdnem 2 kiló.Na már most megveszem a blokkot kompletten.És a srác beszámolná az alkatrészeimet.Vagy ha valakinek kellene eladnám ami jó:Pl:kuplung,váltó,hengerfej,dekni,generátor stb
bazz,mi történt a blockal,hogy kikészült?:S azt olvastam hogy a caspágyaknál volt vmi gáz és bepusztult tőle a főtengely meg a dugók is,és jobban megéri uj blockot venni bele,de mitől lett ez az egész?:S azért ilyet nem minden nap hall az ember,hoyg egy 900RR blockjával baj van
Sziasztok!Nincs valakinek kölcsön 1 napra CBR 929-hez:
-kompresszió mérő
-olajnyomásmérő

Sajnos nekem ehhez nincs és jövőhéten pénteken mennék az új blokkomért,csak jó lenne ezt lemérni rajtuk.Ha van valakinek nagyon megköszönném.
Pedig a beállításhoz nem ártana egy pálya.
Okés köszi az infót!Majd vele is beszélek
06/20/994-11-73 Kissé körülményes elérni telefonon a csókát, de többször próbáld.
Ma jön haza olaszból. Holnap délután már lehet zargatni. Haveromék is mennek hozzá robogó cuccokért, azért tudom.
Amúgy elég jól hangzik az a 11000mérföldes blokk ajánlat, nincs kizárva hogy ez is mond rá annyit, mert elég furcsán árazza a holmikat néha.
Ja és tudod mennyi a hondában 1 dugó?
-dugó:49700
-gyűrű:20.900

Eléggé szép árak.Mondtam nekik,hogy bazz ennyiért egy komplett blokkot kapok
szerezz már légyszi,mert most beszéltem egy sráccal.Ő 250-be adná a komplett blokkot és garantálja benne a 11.000 mérföldet.És mindenek aláveti a mocit.komressziómérés,olajnyomás stb.De kál az nincs messze tőlem.Megadhatod a számát.Arra elnézhetek.Köszi
Nekem is ki kell próbálni, csak nincs olyan pálya a környéklen ahol érdemes hozzáfogni.
Kálon a bontóbál van egy 929-es blokk szétszedve, onnan tudnál ezt-azt beszerezni, és annak látod a belsejét is. Én nem láttam, de voltam ott a múlt7en és akkor mondta hogy van neki egy komplett, csak szét van szedve. Ha kell telószám tudok szerezni.
Igazából még nem! Viszont mivel leírtam minden állításnál hogy mit éreztem, ha megyek a mocival és valami nem OK akkor megjegyzem mit éreztem menet közben, megállok megkeresem a futómű teszteléskor mikor éresztem hasonlót, és az alapján állítok rajta. Ezután megyek megint egy pár kört, és figyelem a motor visszajelzéseit hogy jobb-e. (Szerintm egy idő után megjegyzi az ember hogy mikor mit kell a leírtak alapján állítani, csak gyakorolni kell)
NA srácok!Szét lett kapva a blokkom.A látvány az nem túl szép .A főtengelyre felkenődött a csapágycsésze anyaga.....Azaz Kuka a főtengely.A dugattyúk megsérültek a csapágycsésze széttörése miatt.Felkerültek oda.Azaz.A dugók is kuka.Ha minden jól megy hétvégén veszek egy komplett blokkot.Csak azt nem tudom,hogy a váltóm,kuplungom,önindító hengerfej stb ami épp maradt és jók is mit csináljak vele.Beszámoltassam a srácnál,vagy inkább adjam el darabokban.....Nagy dilemma
OK köszi!

Amúgy mos tmár tudod mit hova kell csavarni, hogy oda menjen a motor ahová szeretnéd?
Hétköznap akár délelőtt vagy délután is jó. Hétvégén pedig délelőtt a jó, mert délutánra mindig megtelik a pálya. Viszont az is jó amikor sokan vannak fenn, mert legalább lehet gyakorolni az előzéseket, főleg ha kifogsz valakit aki hasonló tempóval megy mint te, mart akkor jókat lehet meccselni!
Öööö... Azt elfelejtettem mondani, hogy ha valaki nekilát előzőekben leírt futóműállításnak, az figyeljen oda nagyon, mert egyszer-kétszer kigyulladt nállam a beszarásjelző a próbálgatások alatt, mert olyan váratlan dolgokat csinált alattam a moci! Tehát csak óvatosan!
Elég sokat jársz kakucsra úgy látom. Mikor érdemes menni 7köznap? Az lenne a legjobb ha alig lennének a pályán. Mikorra tervezzem?
Gratulálok! Örülök, hogy tudtam segíteni .
Megcsináltam a futómű állítást Kakucson a hétvégén. Nagyon pöpec lett a gép. A gumiképem teljesen frankó lett, mostmár nem tépi a gumát. A moci féktávon , kanyarban és kigyorsításon is sokkal stabilabb és koordinálhatóbb lett. Köszönöm mégy egyszer , és mindenkinek ajánlom. (A fél nap állítási idő majdnem egy egész nap lett nekem).
Ha tudod hegesztesd meg még egyszer, mert komplett rendszer nem olcsó rá. Akár 50.000-100.000 is lehet. Nekem ezért 2 rendszerem van, az egyik full gyári a másik meg full nyitott Yoshi carbon dobbal.
Sziasztok!

Kipufogó problémám van és nem tudom,hogy merre keresgéljek...
Majdnem teljesen körbe van repedve a kipuf. az oldaltámasz vonalában. Egyszer már volt forrasztva...Milyen árban lehet egy egész kipufogó?Most egy Carbon sport dob van rajta. 97-es 900 rr sc 33-as motor,Ha esetleg tud valaki bontottan ...
Előre is köszi!
Hát ez kemény! CBR1000F blokk meg váz, VFR hátsó futómű, RR hátsó idom+gondolom segédváz, GSXR első futómű+lámpa... Eléggé egyveleg lett...
Thommy volt ott.Már volt tőle élménybeszámoló
Durva a vázon az 1987-es felirat....Amúgy a színét meg a középsztender rondaságát leszámítva szép.