Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aha értem, én nem nagyon értek hozzá, csak olvastam és néztem itt az oldalon az R1 tesztjét, maga a motor szép, de nekem nem jön be ez a gyújtás, nekem hiányzik a sor4 hangja..... de kinek a pap......
Sehogy.
Szeva!
Az R1 blokja az nem big bang,hanem, low bang.Az hogy big bang az csak marketing.A big bang az amikor egyszerre gyújt 2 henger,az R1-nél pedig úgy működik hogy gyújt az egyik henger aztán egy kis szünet és aztán a 3 másik henger egymáshoz nagyon közeli időben.Csak ez azért szar meg a big bang is mert nagyobb terhelés jut a főtengelycsapágyakra.Én úgy olvastam hogy a honda tervezi hogy v4-es vagy v5-ös blokkot épít,de szerintem nem építenek big bang blokkot,bár én örülnék ha egy v5-ös ezrest betolhatnék a garázsba.
Nah mégiscsak van neki egy kis lánchangja ha leveszem a fordulatot 500 alá. Szóval hogy lehet manuálisan ráállítani?
Honda is fogja alkalmazni a Big Bang blokkot az R1-hez hasonlóan?
Szép meg jó meg minden, de nekem nagyon hiányzik a sor4 hang.....
nem semmi hogy majdnem mindenkinek csörgés, zizegés.... nekem még kicsit a kuplung is morog
Üdv az uraknak, Xenon 12 Ezresért , H7. Elérhetőségek az adatlapon
Kiszedtem az exup szelepet a motorból, mentem egy karikát vele de nem szűnt meg a csörgés. Csak 5000 körül csinálja. Vezlánc lehet?
Ha leveszem nagyon alacsonyra az alapjáratot én semmi különöset nem hallok...

Manuálisan hogy kell feszíteni a vezláncon?
Kb esetek 80%-ában egyedül megyek. A többiben egy utas + 65 kg ruhástul
Nekem az első gumim is csinálta, de oda most lett új gumma, meg persze szelep...
hát én is szívok vele, feszt fújkálni kell.... de még a kocsi is ezt csinálja velem
Én mindíg 2,2-2,3-al megyek.Nekem tökéletes.
Ha vinni is akarsz valakit akkor biza kevés...
Nejkem most cseréltek hátsót és a szerelő 2,5 re fújta. Nem kevés ez szerintetek? Mert akkor inkább fújom 2,9 re én is...
Nekem is ilyen bazz a hátsóm... 2 hetente fújni kell, mert enged(2,9-ről kb 2-re). Viszont elég szar a szelepem is. Ki van repedezve. És azt akkor tudják cserélni amikor a gumit... Bár az is lassan aktuális lesz...
hát sajnos vhol elszökik a levegő, mert 2 naponta fújni kell ezt a ....-t, de nincs kedvem kiszedni a kereket és megnézetni, már kibírom egy rövid ideig, mert gumicsere hamarosan...
Ha nem a szelepnél tenné, akkor mennyit kéne pumpálnod...
én az utóbbi időben a kerékfújással szopom a f@aszt már ezer pumpát próbáltam ki, de több levegő jön ki, mint be, nyomja vissza a levegőt amikor rajta van a pumpatömlő...
Ez így van.
Ilyenkor jön jól egy powcom....
Szerintem csak 'kivenni' nem elég, mert ez a szervó motor még egy
műanyag csappanytyút mozgat a légszűrőházban is! Az az nem
csak a kipucső 'átengedőképességét' szabályozza hanem valamilyen
szinten a beszívott levegőmennyiséget is...
Ahogy én hallottam a kivételét csak egy powercommander pótlásával javasolják!?!
Ha kiveszed 3000 alatt elég buta lesz a gép, pláne ha sportlégszűrő van benne....
Ha kiszeded és jó, akkor oszd meg velem is
értem... köszi az infokat, ránézetek a biztonság kedvéért nehogy később vmi gubanc legyen
Hát engem annyira irritált az FZR-nél is hogy abból kidobtam. Sokkal jobban tolt utánna, csak 3000nél volt egy torpanás.
Lehet ebből is kiveszem, meghallgatom, megnézem úgy mit csinál, aztán ha nem tetszik akkor vissza, csak megpróbálok valamit hézagolni vagy fene se tudja mit, de kezdek vele valamit.
ha nem baj én is válaszolhatok
-A vezérműlánc nem zizereg,hanem csattog,ha megvan nyúlva,vagy ha a feszítő nem bírja megfeszíteni.A legkönnyebb megállapítani,ha jól tudom,hogy jó-e a vezlánc,hogy leveszed az alapjáratodat, és ha akkor se csattog akkor még jó.De ha ciripel a szelep,akkor nem ártana beállítani.Erre ajánlok egy szakembert mivel nálam le kellett szedni jópár dolgot.pl:tank,légszűrőház,hűt,szelepfedél.+jól ki is kell mérni azt.Ha meg állíttatni akarod,akkor már meg is lehet nézni a láncot is,hogy mennyit bír ki még.