aha értem, én nem nagyon értek hozzá, csak olvastam és néztem itt az oldalon az R1 tesztjét, maga a motor szép, de nekem nem jön be ez a gyújtás, nekem hiányzik a sor4 hangja..... de kinek a pap......
Szeva!
Az R1 blokja az nem big bang,hanem, low bang.Az hogy big bang az csak marketing.A big bang az amikor egyszerre gyújt 2 henger,az R1-nél pedig úgy működik hogy gyújt az egyik henger aztán egy kis szünet és aztán a 3 másik henger egymáshoz nagyon közeli időben.Csak ez azért szar meg a big bang is mert nagyobb terhelés jut a főtengelycsapágyakra.Én úgy olvastam hogy a honda tervezi hogy v4-es vagy v5-ös blokkot épít,de szerintem nem építenek big bang blokkot,bár én örülnék ha egy v5-ös ezrest betolhatnék a garázsba.
Kiszedtem az exup szelepet a motorból, mentem egy karikát vele de nem szűnt meg a csörgés. Csak 5000 körül csinálja. Vezlánc lehet?
Ha leveszem nagyon alacsonyra az alapjáratot én semmi különöset nem hallok...
Nekem is ilyen bazz a hátsóm... 2 hetente fújni kell, mert enged(2,9-ről kb 2-re). Viszont elég szar a szelepem is. Ki van repedezve. És azt akkor tudják cserélni amikor a gumit... Bár az is lassan aktuális lesz...
hát sajnos vhol elszökik a levegő, mert 2 naponta fújni kell ezt a ....-t, de nincs kedvem kiszedni a kereket és megnézetni, már kibírom egy rövid ideig, mert gumicsere hamarosan...
én az utóbbi időben a kerékfújással szopom a f@aszt már ezer pumpát próbáltam ki, de több levegő jön ki, mint be, nyomja vissza a levegőt amikor rajta van a pumpatömlő...
Szerintem csak 'kivenni' nem elég, mert ez a szervó motor még egy
műanyag csappanytyút mozgat a légszűrőházban is! Az az nem
csak a kipucső 'átengedőképességét' szabályozza hanem valamilyen
szinten a beszívott levegőmennyiséget is...
Ahogy én hallottam a kivételét csak egy powercommander pótlásával javasolják!?!
Hát engem annyira irritált az FZR-nél is hogy abból kidobtam. Sokkal jobban tolt utánna, csak 3000nél volt egy torpanás.
Lehet ebből is kiveszem, meghallgatom, megnézem úgy mit csinál, aztán ha nem tetszik akkor vissza, csak megpróbálok valamit hézagolni vagy fene se tudja mit, de kezdek vele valamit.
ha nem baj én is válaszolhatok
-A vezérműlánc nem zizereg,hanem csattog,ha megvan nyúlva,vagy ha a feszítő nem bírja megfeszíteni.A legkönnyebb megállapítani,ha jól tudom,hogy jó-e a vezlánc,hogy leveszed az alapjáratodat, és ha akkor se csattog akkor még jó.De ha ciripel a szelep,akkor nem ártana beállítani.Erre ajánlok egy szakembert mivel nálam le kellett szedni jópár dolgot.pl:tank,légszűrőház,hűt,szelepfedél.+jól ki is kell mérni azt.Ha meg állíttatni akarod,akkor már meg is lehet nézni a láncot is,hogy mennyit bír ki még.
Az R1 blokja az nem big bang,hanem, low bang.Az hogy big bang az csak marketing.A big bang az amikor egyszerre gyújt 2 henger,az R1-nél pedig úgy működik hogy gyújt az egyik henger aztán egy kis szünet és aztán a 3 másik henger egymáshoz nagyon közeli időben.Csak ez azért szar meg a big bang is mert nagyobb terhelés jut a főtengelycsapágyakra.Én úgy olvastam hogy a honda tervezi hogy v4-es vagy v5-ös blokkot épít,de szerintem nem építenek big bang blokkot,bár én örülnék ha egy v5-ös ezrest betolhatnék a garázsba.
Szép meg jó meg minden, de nekem nagyon hiányzik a sor4 hang.....
Ha leveszem nagyon alacsonyra az alapjáratot én semmi különöset nem hallok...
Manuálisan hogy kell feszíteni a vezláncon?
Ilyenkor jön jól egy powcom....
műanyag csappanytyút mozgat a légszűrőházban is! Az az nem
csak a kipucső 'átengedőképességét' szabályozza hanem valamilyen
szinten a beszívott levegőmennyiséget is...
Ahogy én hallottam a kivételét csak egy powercommander pótlásával javasolják!?!
Lehet ebből is kiveszem, meghallgatom, megnézem úgy mit csinál, aztán ha nem tetszik akkor vissza, csak megpróbálok valamit hézagolni vagy fene se tudja mit, de kezdek vele valamit.
-A vezérműlánc nem zizereg,hanem csattog,ha megvan nyúlva,vagy ha a feszítő nem bírja megfeszíteni.A legkönnyebb megállapítani,ha jól tudom,hogy jó-e a vezlánc,hogy leveszed az alapjáratodat, és ha akkor se csattog akkor még jó.De ha ciripel a szelep,akkor nem ártana beállítani.Erre ajánlok egy szakembert mivel nálam le kellett szedni jópár dolgot.pl:tank,légszűrőház,hűt,szelepfedél.+jól ki is kell mérni azt.Ha meg állíttatni akarod,akkor már meg is lehet nézni a láncot is,hogy mennyit bír ki még.