Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyiért vonattal is elviheti...
12 000Ft-os nincs is forgalomban.

De 120 000-ért vállalom, mikor indulunk?
Sziasztok urak, kérésem lenne valamelyik motoros társamhoz, van e valaki aki holnpa folyamán el tudna nekem szállitani egy 2 db motorkerékpárt Debrecen mögé bp-röl, 10 12 Ezresem volna rá, vissza is kéne hozni engem budapsetre, ha valaki tud ebben segiteni akkor megköszönném. üdv Gábor Egy cbr954rr és egy régi zx6. széles utakat mindenkinek.
Jajjj az az a gép amit a barlangból szedtek előőő...
Amivel elmaradtam...sajna cak most értem rá. És nem is emlékeztem, hol van. Igaz németül van, de a fékpadi diagrammot és az értékek nemzetköziek.

http://www.cbr1000rr.de/bild/s...
htt
p://www.cbr1000rr.de/bild/s...

http://www.cbr1000rr.de/
bild/s...

http://www.cbr1000rr.de/bild/s...

Jó mazsolázást. ;-)
ha egy 10esért megkapom (felprobálás után) akkor vevő vagyok rá, viszont el kéne hoznod a II. kerületbe mert a motor az nem megy sehova. sajnos, a bukásérzékelőt felraktam kapcsol is de sajnos a hibajelenség ugyanaz. üdv várom a válaszodat
most jöttem vissza az éjszakát otthon töltöttem, szombaton leszek otthon, már csak 60ezret kell összeszednem és tutira megcsinálják a vasat megvettem a bukásérzékelőt, müködik, de a motor még mindig nem indult be, sajnos, le kell vitetnem a vasat hajdusámsonba ott kihuzzák a vázat (feltéve ha kell, kap uj kormánykiflit, a gyárit, és felprogramozza a srác az ECM-et ha a HISS antenna szar akkor azt még meg kell vennem, de mindezt megcsinálja 60ból, és 1 hetet vesz igénybe ugyhogy nem maradt más össze kell gyüjtenem a lovét.
Szia!
Írhatnál ennél többet is, mert engem nagyon izgat!
teganp mértem pont egy CBR900RR-t (1999)-est! Eléggé érdekes volt az AFR-je. Szeritnem nemsokára látható lesz a tesztmotor.hu-n
Nyugizzál. Várd meg amíg zxr7501 elviszi...
Amu mikor jössz Tbánya felé?
Jól írtad! Pontosan ez a lényeg! Nem most kezted...
kérdés urak sziasztok van e valaki aki el tudna e jönni hozzám motorral a milenáris park alá a mélygarázsba ott dekkol a motorom, és pár dolgot probálnék, mert nem pumpál a tápszivattyum, és már ezer féle dolgot mondtak hogy cseréljek, asszem a 929 és a 954 elektronikái megegyeznek, meghálálnám ha valaki felém jár, és van egy fél órája számomra. nem tudok sajnos linkre venni alkatrészeket. a borulásérzékelőt megvettem, mert azt ugyis cserélnem kellet mert eltört. de a hiss antennát feleslegesen nem akarom megvenni. ha valaki tud és van kedve kérem jelezze valahogy meghálálom. üdv srácok.
Az,hogy mocorog az alapjárat, lehet annak az oka is,hogy a magyarországi benzin nem a legjobb minőségű.De,ha régen volt szinkronizálva,meg főleg,hogy új dobot tettél rá akkor mindenféleképpen érdemes csinálni egy beállítást.
ilyesmire gondoltam én is.... a gyári dobbal alacsonyfordulattól kezdve folyamatos húzást érzek, míg a nyitott dobbal nem érzem azt a húzást alacsony fordulaton, ha beindul akkor már megy....
Sportlégszűrő van, de akkor ez kevés, akkor még a fúvókákat is le kellene cserélni... még azt vettem észre hogy kicsit mocorog az alapjárat, ingázik egy minimálisat, lehet már csinálni kellene egy karbi szinkront?
A gyári dobbal azért nyomatékosabb, mert sokkal nagyobb a folytása, mint egy nyitott rendszerrrel, ahol szinte teljesen akadálymentesen távozhat a kipufogógáz. Sőt ha nincsen áthangolva azaz a te esetedben átfúvókázva akkor még néha gyengébb is lesz. Teljesen megváltozik a motor teljesítmény és nyomaték karakterisztikája. Valahol láttam ahol sportdobokat teszteltek fékpadon, mindjárt be is linkelem.
Üdv!

szerintetek mitől van az hogy én nyomatékosabbnak érzem a gépet a gyári dobbal, mint a nyitott sportdobbal?
Szevasz!
Nagyon szivesen.Ha majd lesz időd megírod a sztorit,és akkor írok pár okosságot az MZ-vel kapcsolatban is. A címemet tudod.
Aztán nem ám széthajtod magad ,motorozz is egy kicsit néha.
hali fighter lámpa érdekelne ami utcára is jó és jól is néz ki.
Én is örülök, kár hogy nem tudtunk többet beszélni.

Vasárnapi túra jó volt, kissé elfáradtam, Lilafüred, Szilvásvárad környékén motoroztunk, egy laza 320km össze is jött. Voltak benne rossz utak is, akkor kicsit mérges voltam, azért jó volt összességében. Utána kipróbáltam az XX-et is, meg a Vfr-t is, hát jóval kényelmesebb motorok, azokkal tényleg jó lehet túrázni, 929 nem szereti a rossz utakat.

Ma néhány kört mentünk csak a Mátrában, meg dumálgattunk a sráccal akivel voltam. 19-re értem haza. A napjaimat nem nagyon tudom hogy alakul, mert ugyan munkanélküli vagyok, de szoktam beugrani egy helyre dolgozni, és előre nem nagyon tudom mi a helyzet, ha szólnak hogy holnap menni kell, akkor megyek, ha nem akkor szabad vagyok.

Egy haverom múltkorába próbálgatta a motoromat, és mondta is hogy nézegeti ezeket, ma ma láttam egy sárga 929-et felénk és ha jól láttam ő volt, szóval még 1 ilyen van vagy lesz a környéken ha igaz.
Szia Thommyy!

Örülök hogy végre összefutottunk. Köszi a mai invitálást, szívesen csatlakoztam volna, de ma, holnap szabadságon vagyok és így Aszódon dolgozom egy cégnél, ahol 7-17.30 ig van meló.

Ha itthon melózom, akkor 16-kor vége, utána mehetünk. Bár a hétre még lehet kiveszek még 3 napot. Milyen volt a vasárnapi túra.
Sziasztok!

Repsol82, a srác megnézte tüzetesebben is a gyertyákat, és megváltoztatta a véleményét. / ami az én szempontomból tök mindegy volt, így is úgy is benne a helye /
Kösz még egyszer. A történetet nem felejtettem el amivel adósod vagyok, de most nagyon kevés az időm netezgetni, ilyenkor meg elég leharcolt vagyok.
Szerintem (én még nem próbáltam ki ezt csak ezután fogom) mikor végig próbálod a 8 lépést elméletileg tudni fogod hogy a motor mozdulatai milyen futómű állítási hiba eredményezi. Mondjuk körözöl egy pályán, érzed menet közben hogy kigyorsításnál inog a motor hátsó része.
Amikor kész min a 8 lépés én vissza fogom állítani a mostani futómű beállításomra, és azt fogom majd javítani a 8 lépésből eredő tapasztalataim segítségével.
Hát ha jól be akarod állítani,akkor szerintem úgy kell kezdeni,hogy kicseréled a rugókat megfelelő értékűre amik a súlyodhoz passzolnak,50-60 ezer forint.Kicseréled az olajat mind két lengéscsillapítóban ez is benne van ugyan annyiban.Aztán beállítod a SAG-et,aztán a csillapításokat.De utcára minek ez?Inkább olyan gumira kell költeni ezt a sok lóvét ami tapad mint az állat,és olyan helyen ahol szar az út ott nem kell gyorsan menni,mert ott mindegy hogy milyen a futómű ugyis ráb@szik az ember.Nekem az a tapasztalatom,hogy inkább egy kicsit jobb ha puhább a futómű utcán ,mert ha nagyon bekeményíted,akkor nem tud annyira dolgozni és helyette a guminak kel dolgoznia,elnyelni a rázkodásokat és akkor hamarabb el is kopik.Szerintem nézd meg a zt a videót amit a 3778-as hozzászolásban linkeltem be és a srác abban elmondja hogy melyik csillapításnak ,rugóelőfeszítésnek mi a feladata,mikor müködik szerinte jól.
hát hogy mit kell érezni hogy jó felé megy -e az állítás vagy nem.... hogy mik azok amiből látszik hogy alakul...