Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nekem 929-em van és hátul Pirelli Diablo Corsa III van,nekem nagyon bejön. Gyorsan melegszik,lassan kopik.
Melyikre gondolsz, ami most van a cbr-en? Azt a kawámhoz kaptam egy pécsi barátomtól, azt hiszem ő ügy vette a zx10-et ami most van neki, tölem megvette a gyáriidomszettet, és ezt megkaptam. másfél évig egy sztreetfigter Zx10en viriott (halkan megjegyzem hogy a világitás az nulla semmi) tehát alkalmatlan a közuti közlekedésre.
kis délutáni telószimering bűvölés+ kerék centiroztatás de fain lett, ösze is raktam már
teve007 hol vetted azt az első lámpát ?
Ne mondjátok, hogy csak a 300+ Le-ős gépek tudnak driftelni...

http://www.youtube.com/watch?v...
hát én nem hiszem hogy valaha is pályára mennék, ezért gondolkodom olyan gumin ami közútra f@sza...
elrepedt, de meghegesztették, elvileg ahhol repedt nem folyik az olaj, viszont a tömitést alatta ki kellene cserélni mert még mindig szivárog az olaj enyhén, de ha hiszitek ha nem totál kifogytam anyagilag, ugyhogy meg kell várnom a következő fizut ha addig nem viszik el igy ahhogy van.
Rakjatok fel 190/55- ös gumit,azzal ugyanúgy megemelkedik a hátulja,és kezelhetőbb lesz a motor ,és a nagyobb felület miatt nagyobb lesz a tapadás.
Nekem volt fenn a 929-en bt-14.Azzal mentem elöször cseszneken a szerpentinen.Lejebb kell engedni egy kicsit a nyomást és akkor jobban bemelegszik.Hidegben mindegyik szar szerintem,de akkor nem is érdemes forszírozni a dolgokat. Esőben az egyik legjobb gumi a michelin pilot power,mert azon ilyen hosszú minták indulnak a gumi közepétől és nagyon jól ki tudják szorítani a vizet.
Esőben én is szögletesen kanyarodok,a legrosszabb dolog mikor belemész egy nyomvájúba és teli van vizzel.Egyszer belementem egy ilyenbe és felúszott a motor rajta és kitört a segge,és keresztbe áltam olyan 150-nél,de elvettem a gázt és vissza ált a motor egyenesbe.Szerencsére.
Azzal mire gondoltál hogy "kifelyezetten közútra való gumi"?
Teve007, jól fest a motor. A generátor dekni mennyire sérült?
nekem is 190es volt fent, és 180ast tettem fel és bármilyen hihetetlen sokkal vezethetőbb lett a gép, nekem is voltak kemény kanyarjaim, egyszer egy szerpentinen mentünk a csajszimmmal egy jobbos enyhe kanyar hirtelen beélesedett, és hát finoman szolva tempósan mentem bele, már fejben eldöntöttem hogy leteszem a vasat had csusszon ki,egy picit ráhuzatm az elsö fékre,bebolintott a vas és ledöntöttem ugy hogy a lábtaróm szikrázott a betonon,bevettem a kanyart, utána félreáltam mert a viz levert egy pillanatra, ezeknek a cbr-eknek kibszott jó a futómüve, de kizárolag jó állapotu gummákkal.
nekem most Bridgestone BT014 van elöl-hátul, összehasonlítási alapom még nincs, de valahogy nekem ez a gumi nem nagyon tetszik, nem érzem biztonságosnak a tapadását.... ugyhogy muszáj lesz beújítani vmi más gumit, vmi kifejezetten közútra valót....

Esőben főleg a körforgóban olyan félelmetes bár azokat még szárazidőben se szeretem, főleg amik itt felénk vannak, tiszta egyenletlen, bordázott , egyszóval szar... és azt is észrevettem hogy a nyomvájú is szépen igazgatja a motort, lehet jobb lenne ilyen utakra 180-as gumi...
Hát ma valami habos szar esett pesten csuszkáltam a robogóval mint az állat, de ha ovatosabban mész mint ahhogy szárazon, (és természetesen jó gumikkal), akkor nem kellene hogy kimásszon alolad a gép, természetesen a zorall gázadásokra el fogja tekerni a seggét. a lényeg hogy legyen vizkiszoritása a gummának, ha nincs meg a megfelelő mélység akkor fel se ülj mert akkor biztos hogy eldobod.
Szevasztok urak, most ilyen a gép néhány apróság és megy, ha valaki ráizgulna 700 KP vagy e körüli motorcsere érdekel.
üdv!

vizes úton(esőben) való motorozásról kinek milyen tapasztalata van?
(én folyamatosan attól tartok hogy kimegy a járgány alólam...)
Még egy kis okosság...
Itt nézzél körül.
Nincsmit! Amu 1szer láttam Siófokon SC28-at tök gyárit ebből. Nagyon egyben volt. Tetszett ez a festése is.
Köszi! :) Tetszett ez a típus is régen. Nekem a kék fekete tetszik a 99-esből. Sincsmit! Csinálhatnál róla több képet is a közösbe. Jah, hát nem olcsó! Nekem 60 volt az első+hátsó baráti áron... Én is vennék M3-at, csak igen drága és a havernak 4000 se bírt ki. Bár addig mint a pályagumi...
Húú, köszi! Na, ma se fekszem már le hülyén. Akkor ezek szerint a gőzmozdonyomra elég a sima . Alakul már a dolog . Már csak olcsón kellen szerezni, sajna párban 57.000 alatt nem találtam .
Gratulálok, te vagy az 1. aki észrevette idáig . Nekem ez a szín tetszik a legjobban na meg 98-asé. Köszi a jó szót . Kicsit most belenyúlósabb lesz akkor, mint gondoltam... Vannak még jó gumik, de azt sajnálom legyilkolni a sok km alatt, olyan mint a takony, nagyon jó.
Öööö izééé...hááát... Valami súly izé... De én sem tudom. Meg más sem tudta igazából...

Pedig ezt megkérdeztem:
Valaki mondja el nekem, h miket takarnak a betük a gumi típus mögött.
Mert ezekből én simát veszem, de ezek miben mások?
ContiRoadAttack C
ContiRoadAttack Z
ContiSportAttack K

Ez lett a válasz:
Más a terhelése, némely motorra nem elég a normál, ezekre fejlesztették ki a speckó változatokat. A Metzelernél ugyan így van

Pl egy 1200 Banditra, XX,Hajabusa, FJR
ezekre nem szabad csak C-t rakni, mert különben nincs garancia.
A gyárak nem mondják el mitől más,de többnyire az acélövvel variálnak..
Télleg bazz! Nagyon átverős. Már vágom az oldalidomodból 4zet van kivágva az SC33-nál meg 3szög. De dúrva! Szép lett nagyon!
A gumiméretek akkor is azok. És lehet is kapni amit linkeltem.
Amúgy mi a különbség a Conti Road Attack "sima" "B" "C" "D" között?
Köszi az infókat
Csak a festés 99-es , amúgy 94-es, SC28-as.
Az a te motorod az adatlapodnál? Csak mert az nem SC28 mint írod az adatlapodon, hanem SC33 és 99-es festésű... Amu a conti gumitípusod...