Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1 perc alatt kiszerelhető lehuztam a csatlakozorol aq xenont kivettem visszatettem a gyári égőt, rádugtam, és ennyi. eredeti állapot
megvan még, slim trafos mini változat, egyenlöre rohad a polcon
Hmm... a xenonnál mit csináltál, h vissza kapcsoltad a régit? Ez érdekelne.
, nekem a zx10en Raptor nyitott kipuff volt hegyeshalomnál visszaforditottak, csináltattam bele egy furulyát és ugy mentem ki. de ha nyitott a kipuff ha csináltatsz bele egy furulyát a végébe és az mindig nálad van meguszhatod a kötözködő rendört, nekem a baleset elötti napon a xenont kritizálta hogy nem gyári, és 1 perc alatt visszaállitottam az eredeti állapotot, és elengedett.
került már összetűzésbe valaki sünnel nem gyári kipufogó miatt?
srácok, valaki tud nekem egy kipufogó és elsőkerék közti pontos értéket monani cbr 954 rr-nél?
" A visszaváltás

Ahogyan lassulsz, folyamatosan vissza kell váltanod, hogy éppen a megfelelõ fokozatban legyél amikor majd gyorsítani akarsz. A túl korai visszaváltást jobb ha elkerülöd, mert a motor vagy blokkolja a hátsó kerekedet (fõleg V blokkos gépeken, illetve csúszókuplung nélkül szerelt motorokon), vagy olyan fordulatszámra ugrik fel ami nem éppen ajánlott. Ha túl késõn váltasz vissza, akkor a motorféked nem lesz elég hatékony és a kigyorsításnál sem leszel az élen.

A visszaváltásokat így csináld:

1. Húzd be a kuplungot

2. Válts le

3. Húzz egy pici gázt (ezt hívják „gázfröccs”-nek)

4. Engedd rá a kuplungot, amikor már feljebb pörgött a motor

Hogy ez teljesen simán menjen az gyakorlást igényel, de amikor már érzed sokkal simábban és gyorsabban tudsz majd visszaváltani. A kuplungod is hosszabb életû lesz, mivel nem kell elviselnie a motor és a kerék közötti nagy fordulatszám különbségeket. Ráadásul milyen jól hangzik mikor egymás után pakolod vissza a sebességeket! :)

Tippek

- Ha leszabályzásig húzatod a motort, az nem felétlenül vezet a legjobb gyorsuláshoz

- A kuplung nélküli váltás nem egy nagy szám de nagyot lendíthet a motorozásod színvonalán!

- Ha nem sietsz, vagy utassal vagy, akkor válts feljebb már alacsony fordulaton!

- Kapcsolj vissza amikor lassítasz, hogy a motorod fordulatszáma és a sebességed összhangban legyen

- A finom váltások jótékonyan hatnak a motorod és a kuplungod élettartamára "
" A felváltás

Ha utasod van, vagy csak kényelmesen akarsz gurulni egyet, esetleg a városban közlekedsz akkor viszonylag hamar felkapcsolsz, alacsonyabb fordulatszámnál. A motor nyomatékát használod, nem a csúcsteljesítményre hajtasz. Minden motortípusnál máshol van ez az érték, ezt ki kell tapasztalnod.

Ha a sebesség a cél, akkor használhatod a kuplung nélküli gyorsváltást! Ezt bármelyik sebességfokozatban megteheted - kivéve persze, amikor egyesbe kapcsolsz. Enyhén nyomd meg felfelé a sebességváltót, egy pillanatra engedd vissza a gázt majd húzd vissza. Ahogyan a nyomaték lecsökken, abban a pillanatban megszûnik az a nyomás, ami a fogaskerekeket egymáshoz préseli és a lábad finom nyomása elég ahhoz, hogy a sebváltó eggyel feljebb ugorjon anélkül, hogy használnád a kuplungot. Ezt a technikát alkalmazhatod alacsonyabb és magasabb fordulatszámokon egyaránt, csak ügyelj arra, hogy a sebváltót ne rúgd, csak finoman nyomd!

A motoroknak szekvenciális váltójuk van, le- és felváltásoknál is végig kell járnod az összes fokozatot. Ha ugyanezt megpróbálod álló helyben, észreveheted, hogy nem mûködik könnyen mert a fogaskerekeknek mozogniuk kell, hogy váltani tudj. Van egy másik hasznos hozadéka is a kuplung nélküli váltásnak, ez pedig a gyorsaság. Ha nem vonja el semmi a figyelmedet az útról az jó. Márpedig így rövidebb ideig tart váltani. "
Hamar megvan ám...de annyira amu én sem erőltetem. Már így is kezd szakaszosra nyúlni a láncom...
Jó nektek hogy Ti 200-ig tudtuk egykerózni. Én ha jól kapom el akkor 1-2 oszt csók, már esik is le. Igaz, nem is nagyon erőltettem még.
Hmm...nekem a Hondámé volt puhább. Jah, a kettes az veszélyes egy fokozat. Főleg 8000 felett... Mondhatjuk úgy is, h havertól. Mondták, h meg akar az öreg szabadulni tőle, mert a fia is elkezdett motorozni, aztán nem akarja, h ezt vigye el, mert úgysem használja az öreg(mert fél tőle, meg nem tud kanyarodni) ezért inkább egy újabb R6-ot vett ez helyett.
Híííjjjj az csúnya lehetett. Remélem a srác megmaradt. Amu én sem szeretek ezért gyorsulni sokat 1keréken. Felveszem kicsit butulok, aztán le. Meg kigyorsításnál tetszik, h emeli az elejét...
Na ja, mindenki úgy csinálja ahogy akarja. Amu elárulom, h én is kuplunggal váltok fel is meg le is.
Hát kb két éve vett egy barátom egy ilyen 1000-es suzukit mint a tiéd.Én hoztam haza,mert neki még nem volt meg a jogsija akkor.Olyan 200 kilométert mentem vele,és nekem az volt a tapasztalatom,hogy nagyon jó a váltója.Akkor 929 rr-em volt,mindegyik motorban kb 22 ezer kilométer volt,mind a kettő nagyon pontos volt nem váltottam lukat egyikkel sem,de a suzukié valamiért sokkal könnyedebb volt,lágyabb mint az enyém.És a suzuki kettesben is olyat tolt hogy elhulottak az agysejteim.Nem tudom hol vetted a suzukit,de 18 ezer km?Valaami havertól van? Simsonnal is lehet váltani kuplung nélkül,akkor biztos azt is úgy tervezték meg a mérnökök.Egykerekezésnél én is kuplung nélkül váltok, egyszer elmentem 200-ig,de azóta nem merek olyan gyorsan menni,mióta egy haverom ráment egy csatornafedélre egykeréken és gondolhatod mi maradt a motorból.Azóta csak 1-2-3 aztán visszaelytem.Szerintem pályán is érdemes használni a kuplungot,de mindenki úgy csinálja ahogy gondolja.
Sziasztok!
Honnan tudnék beszerezni 16 "-os első kerekemre jó áron új, vagy alig használt gumit! Akinek 919 rr-je van kérem dobjon fel pár tippet!
Hát nem igazán. Nem sok az sem. A régi Hondámmal 15-20e-reket mentem/szezon. Sztem félt tőle a bácsi...
Igen, én is azért vettem ilyet, pedig 1000RR-t vagy 954-et akartam, de ennek még jobb az idomzata. Jaja, nagyon jó állapotban van, látszik, h nem lett használva. A gumikat le kellett volna fényképeznem mielött elhoztam. Az ember nem tudott kanyarodni vele. Aztán vett egy R6-ot most helyette...
Akkor nem vitte túlzásba az előző gazdi .Én kb 8-10 e km-et megyek egy idényben.És szerintem az se sok.Azért vettem,hogy menjek
Ezek még szép nagy darab motorok. Ezeket nézegettem mikor a 929et vettem. Ráadásul a tiéd eléggé gyári, vagy legalábbis jó közeli állapotban van.
Jaja! Az utolsó gazdija 3 év alatt ment 5000-ret vele. Bár látszott is a gumikon... Én a 7 hónap alatt 7000-ret...
A K2-ben van ennyi km?
Sztem meg nem, mivel a ennek a motornak a tesztjénél is ezt írták.
Meg ha szar lenne állandóan kidobálná(mint a régi SRAD-om) üreset találnék, meg darálna stb...
Na meg 18e km van benne. Csak sztem a mérnökök számoltak evvel, h így fognak vele váltani és úgy tervezték meg, olyan illesztéseket találtak ki hozzá...
Amúgy egykerekezésnél mindig kuplung nélkül váltanak, mivel kuplunggal(amit írtál, h hülyeség) sok időt veszítenek a váltás közben. Mint pályán is....
sziasztok, van valakinek eladó 954 kormánykifli alsó felső, összeraktam a gépet de egy picikét jobbra áll a kerekem, ha lehet megvétel elött beleprobálnám a gépbe, mert ha nem az a baj nem szeretnék megint kidobni pénzt az ablakon (VETTEM EGY BONTOTTAT, ÉS UGY TÜNIK GÖRBE). help, kölcsön is jó nekem amennyiben pesten vagy pest közelében van a cucc.
Mert szar a váltód?
Ez érdekes! Nekem alacsony fordulaton kuplunggal nehezen, keményen lehet váltani. Nagy fordulaton sokkal puhább a váltóm felfelé kuplung nélkül mint kuplunggal...
Akkor ez miért is van?
Én már váltottam lyukat az enyémmel egykerekezés közben.Akkor most én
Na mindegy,a babetta is király lesz .
Izirájder öcsém izirájder.
Kuplung nélkül sokkal jobban veszi a sebességet, és ha valaki kuplung nélkül is képes üresbe vágni egy motort, akkor annak Babetta, semmi más.