Üdv. Én is gondoltam erre, de sajna én 1 kulcsot kaptam a géphez, akitöl vettem svájc-ban él, és hát ugy tudom hogy neki is csak egy kulcsa volt hozzá, ebben az esetben gondolom a gyujtáskapcsoló feletti HISS feliratu érzékelőt kell kicserélnem. Nem lehet ezt valahogy (ideiglenesen kiiktatni) kezd elegem lenni a computerizált motorokból, a 919-esemmel anno sosem volt ilyen gondom. Tudom nem hülyeség ez az inditásgátló, de az én helyzetemben, most nem a legszerencsésebb. nem szertnék komplett zárgarniturát cserélni mert igy is rettenetesen deficites nekem ez a motor.mondjuk a jeladót megtaláltam a kulcsban, hála istennek kivehető. ha valakinek hever egy ilyen érzékelő és a jeladója is megvan. akkor ha ez a baja a gépnek megvenném. üdv. Motorozzatok srácok, széles utakat.
szeva! nekem van egy pár használható telóm de a jobb oldaliból szivárog az olaj! kellene neki egy szimering! egyébként bontásból maradt meg! plussz még alsó teló csizmák és alsó és felső villahidak! mocskos olcsón! ha érdekel keress meg emailben és pár képet is küldök! ja és van egy karbon hátsó sárvédőm is olcsón iá:15ropi pacuha9@citromail.hu
Az elektornikai részével nincs gondom, mobilokat laptopokat szervizelek(tem) viszont ez nekem eléggé uj gép és még ilyen szinten nem bonyolodtam bele.a tankom nincs a helyén.
nos kiprobáltam, amint átkötöm a HISS led folyamatosan ég ugyanaz a jelenség mint amikor az elektronikán kötöttem át, szervomotor hang nincs továbbra sem.
köszönöm, de sajna a bukásgátlomba levő giroskop összetört az ütközéskor, igy vagy direktre kötöm vagy veszek másikat. lehámoztam rola a szilót és akkor láttam hogy összetört a cuccos, ugyhoigy most már ugy forgatom ahhogy akarom. sajna, esetleg van valakinek pesten "probára ilyen motyó a IIkerületben vagyok, meghálálnám. üdv
A hőfokjelző az máshonnan mér. Neked majd ventillátor kapcsoló gombát kell megnézned. Ez a hűtő bal alsó részén belül van (ha a motoron ülsz). A venti kb függőlegestől kb 2-3°-ra kapcsol be. Igazából ez kb 100-110 fok környékén lehet. Én helyi találkozón jártam így. Mire beértem, már óra szerint forrt a víz, de még nem fújta ki. Lényeg, hogy vagy kapcsold direktbe, ha úgy megy és jó a biztis is, akkor vagy ventikapcsoló (újonnan 11-15.000) vagy valami kábel a kapcsoló körül.
Hallod baszki! Te az érettségi tételeket is így írtad, mint ahogy itt fórumozol? Hogy őszinte legyek, én ki tiltanálak az összes fórumról.
Ha segítséget kérsz, legalább tedd meg hogy értelmezhetően teszed fel a kérdésed. Katasztrófa az írásod.
könnyen pörög ,azt néztem,..és elvileg mikor kéne bekapcsolni,hány fokon? vagy a hőmérő meik állásánál? mer ez má a pirosba is volt majnem,ott épp a határán amikor kunmadarason várakoztnk a bejáratnál a jó melegbe,pöfögött ott alattunk még vártunk h bejussunk,mutató majnem kiakatt:D és ak se indult be... hát maj rákötöm direktbe vmeik nap ha lesz időm,aztán maj elválik mi a baj:D de a hőgomba ami a radiátoron van arór meg a hőfok jelző meg a ventillátor is? mer a hőfokmérőm meg jó..vagy az külön rendszer? vagy egyáltalán hogy kapcsol ez be?
Hi! Nekem sem ment, a bizti volt a ludas. De szokása még, ha sokat használod városon kívül, vagy hidegben, hogy nem kapcsol be és megszorul. Pörgesd meg a ventit, könnyedén többször át kell, hogy forduljon. Biztit ellenőrízd, ha épp, akkor mehet a direktbekötés egy billenőkapcsoló közbeiktatásával. Ha megy akkor a hőkapcsoló gomba a hunyó.
1"-2,5cm
Ületlenül.
láncfeszítés menetét le tudná vki írni?
Jó mazsolázást...;-)
Ha segítséget kérsz, legalább tedd meg hogy értelmezhetően teszed fel a kérdésed. Katasztrófa az írásod.