hali srácok
képzeljétek mit vettem ma észre... azt hogy a hűtő ventim nem megy valaki találkozott már ilyen problémával? nem volt még időm megméregetni ,hogy mi lehet a baja, de gondolom valszeg a hőérzékelő gomba,vagy maga a motor lehet a hibás
Aszthiszem nem értetted meg amit írtam .Szóval az érzékelőnek úgy kell állni ahogy az első képen van.Nem szabad forgatni mert pont az a lényege hogy akkor kapcsol le.Lerakod egy fix helyre így ebben a helyzetben és akkor gyújtás és aztán a vészleállító.Ha megy a pumpa akkor ok.Nem kell szétbontani mert van rajta egy csatlakozó ami a második képen van és ott le tudod csatlakoztatni. 3 vezeték megy rá. piros fehér és egy zöld vezeték az enyémen,de szerintem a tiéden is.A pirosat és a zöldet kell összekötni.Mondjuk a csatlakozóban áthidalod egy vezetékkel.
köszi, ugy tünik behalt az érzékelőm, mert semmit nem csinál bárhova forgatom, igaz a legnagyobb ütést pont az kapta mert leszakadt a konzolrol. cserés ugy tüniok, átkötni ahhogy látom nem lehet, mert egy elektronika van beleöntve, megprobálom lehámozni hátha meg tudom javitani.
Tehát ha ülök a motoron ,akkor az up feliratot látom az oldalán és a nyíl felfelé áll .De ezt ki is lehet kötni csak két vezetéket kell összekötni.Ha neked összetört,és nem akarsz venni másikat, akkor kérdezd meg a cbr klubb topikban hogy melyik kettőt kell összekötni ott megmondják neked.
Szevasz.
Nekem 1000 van de multkor levettem az idomokat róla,és levettem ezt a dobozt is .Nekem is ezt csinálta,nem indította el az ac-t.Mikor rákapcsoltam a vészleállítót, akkor nem adott hangot a pumpa.
Megnéztem a szervízmanualban mert kettő doboz van ott a fejidom környékén,a kissebb az index relé a nagyobb meg a borulás érzékelő.Nekem van rajta egy nyíl,és egy up felirat az oldalán.Annak az up feliratnek kell felfelé néznie.Úgy müködik egyébként hogy ha oldalra 60 foknál nagyobb dölést érzékel a függölegeshez képest akkor leállítja a motort.
most irtam be a motorszerelés oldalra hogy az elejében levö kis dobozka, gondolom hogy arrol beszéltél na az kapott, és most nem vizszintesen van. emgnézem hogy ott e a baj.
Akkor jó!
Hát jah, olaj nélkül nem kéne indítani. Ööö nálam a gsxr-en olyan is van, h nem hallod azt a hangot ha sebességben van, és még a kuplungkarnál lévő kapcsoló sem hatástalanítja.
Igen az a tágulási tartályból jöhetett ki. Öntsd fel és magától utána tölt a rendszerbe onnan...
Hála istennek minen müködik ezen a funkción kivül forgatja is a blokkot, viszont elinditani még nem akartam mert a generátor oldali deklim berepedt, és amig nincs olaj nem inditok, másik kérdésem, a vizem megvan nem hiányzik semmi belöle viszont az is biztos hogy a balesetkor láttam kiömleni fagyállót nem sokat de biztosan volt valamennyi, lehet hogy amikor bukfencezett a kiegyenlitőnél jött ki? üdv
Műszerfalad megvan, működik? Mert lehet az miatt is. Elvileg az a hang a benzinpumpa meg az injektorok beállításánál van, meg a kipuszelepnél. Sztem nézd meg a CDI-det, a benzinpumpa meg az injektorsor környékét, lehet valami csati megadta magát...
Nekem 42,5-ös lábam van. Én is kértem tanácsot, és mondták, h Sidi-ből 1 számmal nagyobbat vegyek. Hát vettem egy 44-est... Lógott is a lábamon rendesen. Mondom ez így nem lesz jó, és eladtam. Aztán vettem egy 43-as Sidi Vertigo és az lett pont jó a lábamra.
uraim, szép jó reggelt, kérdésem a következő 954esen amikor rákapcsoltam a gyujtást valami szervomotor hangot adott a gépem, (az ac?) most nem adja amiota megzuztam a vasat, hol keressem a hibát? másik volna e valakinek power commanderje? az enyémböl kivették, de a vezértengely maradt a tunning. elvileg akkor elég ha csak felcsatlakoztatom a motyot, nem? üdv remélem jövö hétvégén már tudok menni a vassal. sziasztok urak
Immumeo: Csak tegnap tettem fel a multimétert, ma meg hát nem ültem motoron, mivel elkaptam minden bizonnyal valami madár influenzát, mert hát ne részletezzem de annyit *osok mint egy fecske, azt viszont negyed óránként.
képzeljétek mit vettem ma észre... azt hogy a hűtő ventim nem megy valaki találkozott már ilyen problémával? nem volt még időm megméregetni ,hogy mi lehet a baja, de gondolom valszeg a hőérzékelő gomba,vagy maga a motor lehet a hibás
Nekem 1000 van de multkor levettem az idomokat róla,és levettem ezt a dobozt is .Nekem is ezt csinálta,nem indította el az ac-t.Mikor rákapcsoltam a vészleállítót, akkor nem adott hangot a pumpa.
Megnéztem a szervízmanualban mert kettő doboz van ott a fejidom környékén,a kissebb az index relé a nagyobb meg a borulás érzékelő.Nekem van rajta egy nyíl,és egy up felirat az oldalán.Annak az up feliratnek kell felfelé néznie.Úgy müködik egyébként hogy ha oldalra 60 foknál nagyobb dölést érzékel a függölegeshez képest akkor leállítja a motort.
Hát jah, olaj nélkül nem kéne indítani. Ööö nálam a gsxr-en olyan is van, h nem hallod azt a hangot ha sebességben van, és még a kuplungkarnál lévő kapcsoló sem hatástalanítja.
Igen az a tágulási tartályból jöhetett ki. Öntsd fel és magától utána tölt a rendszerbe onnan...
Utána nézek a dolgoknak!Köszi a segítséget még1×!
Immumeo: Csak tegnap tettem fel a multimétert, ma meg hát nem ültem motoron, mivel elkaptam minden bizonnyal valami madár influenzát, mert hát ne részletezzem de annyit *osok mint egy fecske, azt viszont negyed óránként.