hogy lehet leszedni a világítás kapcsolót a kormányról, mert az a rohadék távolsági kapcsoló beragad, felkepcsolom és csak hosszas küszködés után tudom lekapcsolni.... nem is merem forgalomban használni...
Köszi mindenkinek az infót! Nem nagyon jutottam előre, holnap lesz kölcsön akksi. Viszont beszéltem olyan emberekkel akik fesszabot gyártanak, és mind a ketten azt mondták hogy a 14.6V az még jó, mindenképpen az akksival kezdjem. Annyi gond lehet hogy ha melegedik a fesszab, akkor lehet olyan jelenség hogy akkor megváltozik az ellenállása, és olyankor lehet hogy meggajdul és akkor túltölt. Ezt csak egy féle képpen lehet megtudni, ha ráteszek egy olyan feszültség mérőt, ami folyamatosan rajta is maradhat, és ellenőrizhető az aktuális érték. Most egy ilyet próbálok beszerezni, de amit viszonylag könnyen be tudnék szerezni, az egy ilyen kütyü, ezt az autó hifiknél használják, de ez 8-9 ezer ft. Lenne ettől olcsóbb is, nem ennyire csicsás, ami kb 4 ezer Ft, de az meg körülményes. Szóval kicsit keresgélek, de ha más nem lesz akkor rárakom a multimétert, mondjuk a tankra rá szigetelő szalagozom...
Amúgy fesszabi van dögivel, már vadi újat is találtam 13 ezer Ft-ért, azzal annyi a tennivaló, hogy nincs rajta gyári csatlakozó(kis forrasztással beszerelhető így is), és kisipari termék, de ennek ellenére van aki több éve használja, és gond nélkül megy, sőt valami nagyobb hűtőbordás ez is, de többen azt nyilatkozták hogy ezt valszeg akksi lesz. Vagy 13 ezerért itt a fórumban is van ugye, bontott gyári .
belevaló akksi gyárilag 8.6Ah-s zselés, azt a legolcsóbb helyen 13K-ért találtam, vagy 8 Ah-s lenne, (9 ezer körül) vagy 10 Ah-s (10-11 ezer). Még meglátom melyik lesz...
Igazából észre sem vettem volna hogy gond van az akksimmal, ha nem áll meg haverom R6-ja a 7végén, azért vettem ki az akksit hogy betegyük az övébe, akkor vettem észre hogy gond van.
Lehet hogy az akksi lett cellazárlatos, mert télen kivettem a motorból, és néha fel tettem kicsit tölteni egy töltöre, ami elvileg teljesen automatikusan szabályozná a feszültséget, de lehet ezzel vágtam oda neki.!?
Ja és lehet hogy engem láttál a Mátrában, de nem voltam gép közelbe hogy írni tudjak, mostmár egy telefonszámot is dobhatsz, az mindig nálam van. Ha nem publikus akkor e-mailen is jöhet.
Töltéssel kapcsolatos fejleményekről majd beszámolok, remélem nem lesz sokba, mert olaj csere is közeleg, hátsó gumi is lassan cserés lesz, meg a benzin is egyre drágább, úgyhogy van kiadás rendesen...
ha karcos a plexi ki lehet polirozni belőle 1000 es majd 2000 es vizpapirral becsiszolod és polirgéppel ujjálehet varázsolni meg egy kis sima polirpasztával
Számomra is furcsa volt, hogy ha szar az aksi, miért nő meg a feszkó. Mindenki a feszszabra gyanakodott, hogy megszaladt és cserés, de kértem kölcsön az egyik haveromtól egy aksit és ki is derült a turpisság. Ahogy néztem a tiédbe is a 9Ah aku kell. Fireball is vett és ő olcsóbban, mint én, hátha tud tippet adni. Nem vettem észre, hogy lenne vele azóta valami, bár nem is tapogattam agyonra.
Srácok, akinek van digitális multimétere otthon, mérne nekem egy feszültséget az akksin, mondjuk olyan 5000-es fordulaton, felkapcsolt világítással? Fontos lenne nagyon! Köszi előre is!
De aztán bejáródott. Egy kis WD-40 et lehet befújni a műanyagok közé, az segít.(het)
hogy lehet leszedni a világítás kapcsolót a kormányról, mert az a rohadék távolsági kapcsoló beragad, felkepcsolom és csak hosszas küszködés után tudom lekapcsolni.... nem is merem forgalomban használni...
powerz@vipmail.hu
'99-es Fireblade első kerekére (16") keresek gumit.
Tudtok segíteni? Ha igen, előre is köszönöm!
FeRRo
Amúgy fesszabi van dögivel, már vadi újat is találtam 13 ezer Ft-ért, azzal annyi a tennivaló, hogy nincs rajta gyári csatlakozó(kis forrasztással beszerelhető így is), és kisipari termék, de ennek ellenére van aki több éve használja, és gond nélkül megy, sőt valami nagyobb hűtőbordás ez is, de többen azt nyilatkozták hogy ezt valszeg akksi lesz. Vagy 13 ezerért itt a fórumban is van ugye, bontott gyári .
belevaló akksi gyárilag 8.6Ah-s zselés, azt a legolcsóbb helyen 13K-ért találtam, vagy 8 Ah-s lenne, (9 ezer körül) vagy 10 Ah-s (10-11 ezer). Még meglátom melyik lesz...
Igazából észre sem vettem volna hogy gond van az akksimmal, ha nem áll meg haverom R6-ja a 7végén, azért vettem ki az akksit hogy betegyük az övébe, akkor vettem észre hogy gond van.
Lehet hogy az akksi lett cellazárlatos, mert télen kivettem a motorból, és néha fel tettem kicsit tölteni egy töltöre, ami elvileg teljesen automatikusan szabályozná a feszültséget, de lehet ezzel vágtam oda neki.!?
Ja és lehet hogy engem láttál a Mátrában, de nem voltam gép közelbe hogy írni tudjak, mostmár egy telefonszámot is dobhatsz, az mindig nálam van. Ha nem publikus akkor e-mailen is jöhet.
Töltéssel kapcsolatos fejleményekről majd beszámolok, remélem nem lesz sokba, mert olaj csere is közeleg, hátsó gumi is lassan cserés lesz, meg a benzin is egyre drágább, úgyhogy van kiadás rendesen...
Te vagy aki írt nekem sms-t?
K. IMI ?
Ez 929 rr-hez való gyertya.
Nem hiszem hogy a tiédbe jó lenne,mert más a hőértéke.
Hogy áll az analízis?
Nem voltál hétvégén? Láttam megint tiéd színűt!
Hát elég karcos az egész.
Itt van pár kép.nem repedt nem törött.
Pályaidomba tökéletes.Vagy le kell foliáztatni.
4000 ft
Milyen akksit vettél bele?
Köszi!
Mind a kettő.