Kapott rendesen de ugy tünik javitható lessz. Sugótol megrendeltem a kormánystejerungot, király lessz nagyon a vas, a fejidomon elmélkedem, milyen állna jól ugy hogy a segge marad az eredeti.
Tényleg jó kis streetfighter alap.Lenne egy két elképzelésem én milyenre csinálnám .Sok sikert az építéshez.Ja és alkatrészekről az alkatrész topicba kérdezz a SUGO motorstól
üdv srácok, kéne nekem alsó felsö stejerung a 954-hez ha tudtok jót bontva normális áron vevő vagyok rá, ugy tünik a gátlóm javitható, a felni abszolut nem kapott, a segédvázamat kell cserélni. Néhány kép a vasról jelen állapotban
Akkor ez lehet a gond. Igen, csak egy irányba dolgoznak jól a szimeringek. Sőt, minél nagyobb nyomás éri, annál jobban tömít. Mondjuk, eléggé feltűnő a különbség. Az egyik oldala puha és vékony (ez tömít), a másik lapos és kemény.
Akkor lehet, hogy az a gond. De azért sasold meg a villát is. Attól függ, én nem szoktam finomkodni a szimeringgel. Ha kijön, az kuka. Elég nehéz, úgy kiszedni, hogy ne sérüljön. De hátha neked sikerül és akkor mehet vissza.
köszi az információkat... akkor azt mondod,hogyha fodritva tettem be ,akkor az is lehet baj? mer nem vok benne biztos,hogy jól van... nem emléxem pár pontosan,hogy mien volt a szimering,de tudom,hogy ilyen 2 ajkú ,olyan spirálrugó van benne mindkét oldalon akkor? gondolom ak se mind1,hogy hogyan áll..és ha esetleg ez a probléma,hogy forditva tettem be,akkorha kiveszem és megforditom,akkor még lehet jó ,vag annak a szimeringnek már lőttek?
Jár ide az a CBR gazdája akivel vasárnap délután találkoztunk Dobogő előtt? Repsol festés volt a motoron. Mi meg épp szedtük össze a földről a haverom MT03-sát.
Nem hiszem, hogy a beütéssel lenne a gond, de ha mégis, akkor készíts (vagy vegyél) egy olyan beütöt, aminak a belső átmérője akkora mint a belső szár átmérője. kb 7-9 mm vatsag legyen a fala kb 3 cm hosszan, utánna lehet vastagabb tetszés szerint. Ezzel be tudod ütni a szimmeringet. A szimmeringet ajkakkal a külső telószár felé kell beütni, szóval ha fogod a villát, akkor lefelé legyenek az ajkak, mert csak! úgy tömít. Van egy trükk, ha megnézed a szimmeringet akkor az ajkak mögött van egy spirál rugó ami összehúzza az ajkakat. Ha lehet akkor ezt ki lehet onna venni (óvatosan) és meg lehet tekerni, hogy jobban szorítsanak, de általában elég jók már a szimmeringek és nem kell babrálni vele. Gondoltam jól jöhet még az ötlet !
Aztán...lehet, hogy már nagyon el vannak kopva a csúszógyűrűk. Ehhez visszont szét kell rántani a telót. 2 db van benne. Egy a belső és egy a külső száron. Lehet látni hogy a "kopórész" már nincsen a felületen.
Aztán...lehet hogy görbe a villa, de nem úgy ahogy te gondolod, lehet benne olyan "törés" ami csak prizmában adja ki, hogy görbe. És ettől még egyenesen megy a gép, ha párhuzamba hajlott.
Aztán...lehet beverődés a belső száron, nézd végig a szárakat, nincsen-e rajtuk sérülés (kőfelverődés, vagy szakszerűtlen szerelési nyomok, sajnos sokan befogják a satuba direktbe, vagy leejti). És távolítsd el a rovarokat róla. Némelyik rovar kittin páncélja, olyan erős mint a fém, ez szépen szétvágja az ajkakat. Ha esetleg ki van pattogzva a kemény fém a belső száron, akkor 2 lehetőség van. Az egyik egyértelmű (csere, javítás), a másik csak ideiglenes, de sokáig el lehet vele menni. Zsírtalanítsd a kipattogzott részt, majd pillanatragasztózd be a sérült részt domborúra (lehetőleg buborékmentesen). Majd ha megkötött, akkor nekiesel 1000-es majd 2000-es csiszolópapírral (vizesen).
Száranként 550ccm olaj megy bele. Asszem mindent elmondtam.
Ja, a zéger gyűrűt óvatosan bele, mert ha kifelejted, úgy lövi ki az első nagyobb gödörnél mint a bomba. Aztán porvédő és mehet a menet.
hát,reméljük hogy kuplung bajom nem lesz,akitől vettem a mocit,az lamellákat cserélt benne azt tudom,hogy mást is e a kuplungba azt nemtom...
viszont más problem van... szimeringes volt a telo,kicseréltem a szimeringeket,bal oldal tökéletes,jobb oldal ereszt nem az h ömlik az olaj,de azér ereszt,ugyhogy érettségi után szétkell hogy kapjam,nemtom a cserénél mit rondhattam el? nem egyenesen ütöttem be,és esetleg megsérült akkor a szimering,és azér folyik most az eik oldal? futómü nemhinném,hogy sérült lenne,mer se külső nyoma a vázo,fütőmüvön,idomokon,semmin nincs,és ha elengedem a kormányt ak is nyilegyenesen megy a moci... van vmi jó tipped,hogy cseérljem ki ujra a bal teloszimeringem,hogy sikeres legyen? ha lement az érettségi ,akkor belefogok,pár nap alatt megcsinálom
hú akkor jólvan,még csak 25 km et mentem tartaléon,ak még megy bőven
nah akkor megállapítom,hogy az én kuplungom nem csapágyas,mer annak nincs ilyesmi hangja
látom,h gépészmérnöknek tanulsz,én is oda adtam be a jelentkezést,pestre gépészmérnök szakra
1 hét és érettségi
A hang akkor jön, mikor alapjáraton jár a motor és üresben kiengedett kuolunggal jár a motor. Egy morajló hanghoz hasonlítanám. Ha behúzod a kuplungot, akkor el kell, hogy halkuljon. Ez azért van, mert a csapágy elég kicsi, konkrétan 8 mm széles és 17 mm a belső és 35 mm a külső átmérője. Viszonylag nagy terhelés éri a méretéhez képest. Viszont jól tűri a fordulatot, referencia sebessége 45.000 ford./perc.
"egy kis hegyi városi tépkedés egykerékkel spékelve" ezen a megfogalmazáson jót nevettem
irtad ezt a tipikus cbr hangot, a kuplung csapágyat... azt mikor lehet hallani ,és mien hang kb?
Szerintem elég a lamellákak, de ezt nem lehet általánosítani. Itt ugye meg kellene mérni a tárcsék kopottságát, a vetemedését (köszörült lapon), a rugók hosszát, hogy mennyit ernyedtek. Nem tudom mennyi km van a gépben és mire lett használva. Ha csak közúton, normálisan, akkor 100.000km, ha van benne egy kis hegyi városi tépkedés egykerékkel spékelve, akkor már 40.000-50.000km is lehet, ha meg pálya, akkor akár 1 nap is.
Gondolom nem utóbbiról van szó. Véleméynem szerint elég a lamella.
De azért adok egy két linket milyenek vannak és hol http://streetfighter-fejidom.c...
http://www.motostyl
ing.hu/k157...
Még nekem a harmadik jön be a legjobban
http://www.bigbikeshop.hu/kate...
null