Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na akkor jól van akkor na...:D
A holnapi Kunmadaras kimarad, de remélem a jövö hétvégén már motorozok a vassal.
Látod ilyen egyszerű
Nem kell sokminden hozzá.És szerintem olcsóbban is kijön mint a gyári.
Igazad van ugy is ilyeneket csinálnak ahhol a gátlóimat egyengetik.
Miért nem csináltatsz valahol?Leadod a méretet,felfogatási pontokat és kész
sajnos. ugylátszik tényleg a szekrényembe fog megrohadni az uj kappa dobozom. azért köszi
csak 919-re a rögzítés miatt
954 hez jó?
Sziasztok lenne egy csomagtartóm és hátsó fékbetétem 98-99-es CBR 900 RR -hez. Ha valakit érdekel Tel:30/407-8080
semmi gond orvosoltuk a problémát hát,majd bemegyek az skf be ,ha lesz rá időm csak most olyan elfoglalt vok,mivel jövőhéten érettségi, ara kell tanulni,meg közbe szerenád esténként,bolondballagás, péntek ugye madaras, szombat ballagok+ este moci tali itt helyben.. szval ha lement az összes éretségi akkor lesz ez a téma igazándiból aktuális,most még csak tervezem a dolgokat de am kiváncsi vok nagyon,hogy azér folyik e mer forditva van benne esetleg az 1ik oldali
nah mek alszok, holnap lesz az utolsó tanitási nap a suliba, erre vártam má 12éve
Basszus, és mennyire igazad van...pedig jót akartam küldeni.

http://www.biker-world.hu/egyt...

Innen szedtem, de persze ez nem az a szimering. Hanem ez:

http://www.biker-world.hu/egyt...

És ez mondjuk csak párban van, de én még vettem valahol 1 db-ot is. Bocsi a rossz méretet...kapkodásnak ez a vége.
nekem is monta ma 1ik osztálytársam,hogy kivan égve az 1ik oldalon az izzó az első lámpámba.. nem mondom az alapból ilyen.. tompitott baloldal, reflektor mind2
főnökúr itt valami hibázik a szimering méretnél,mert 45x57x11 es való bele de ak skf be tudnak rendelésre hozni,azt mondod? kb árba? 2ezer körül?
kössz a segítségeket....

mára ennyi,mentem aludni.... jóéjt mindenkinek!
Mármint, ennyit lóghat a lánc az alsó ágon!
most szombaton du.megyek ill megyünk. Úgy néz ki.
ikakuk@mailbox.hu
Ha áll a gép a lábán, akkor 20-30 mm, asszem. Ha más, kérem javítsatok ki.
rosszul tettem fel a kérdést.... azt akartam megtudni hogy a láncnak milyen feszesnek kell lennie?
Inkább emelővel, de anélkül is lehet, de akkor nem garantálok semmit.
Változó, de durván 90-110 Nm-el kell. Meg kell húzni, de nem kell megtépni. Aki egy 50-60 cm kulcsal átehénkedik az kb 200Nm.
most szombaton du.megyek ill megyünk. Úgy néz ki.
ikakuk@mailbox.hu
láncot feszíteni csak hátsó emelő segítségével lehet vagy anélkül is megoldható?
és milyen feszesre kell húzni?
Köszi a válaszodat, majd el akarok egyszer menni, de haverokkal kellene, mert őket is el akarom ráncigálni...rájuk fér, na meg persze rám is.
Nem a reklám helye, de egy biztos. Baromira megéri egy ilyen oktatásra elmenni. Rengeteg újat mutattak. Az volt az első oktatás amin én is voltam, gyakorlatilag mi voltunk a "próbabábuk" és az ingyenes volt. Most is a legolcsóbb, árakat találsz a honlapon, és jelentkezni is ott lehet.
Nagyon jó tag a Feri is, és a Dodor is. 1-2 es szint a lassú motorozásról szól, de taktikás dolgok. Ha megnézed a film elejét, akkor láthatod hogy egy oldalon van mindkét lábunk, vagy épp egyik sem a lábtartón, hanem az ülésen. Félkézzel OMEGA alakban motorozás, kis íven fordulások, nézőpont áthelyezés, hátsó fékek használata kanyarodás közben, stabil gázkar...stb. Hasonlóak. Egyébként a lassan motorozni nehezebb, mint gyorsan.
A 3. szint hasonló csak 150-160Km/h-nál szlalomozás, vészfékezések, esetleges balesetek elkerülése. A 3. szinten nagyon elfáradtam. Az kint volt a kiskunlacházi repülő téren.
Asszem nem, de még soha nem nézte, pedig már szedtem szét párszor...:D Ha igen akkor csillag csavarral lehet.
és nem tudod hogy a miénknél lehet állítani a tompítotton ?(fel-le)