Szombaton nem voltál fenn a mátrában?
Volt fenn egy olyan gép, mint a tiéd, de meg sem állt. Ment két pályát, aztán a Bükk felé.
Mondjuk farmer volt rajta nem bőrruha.
Igen, köszi felhivtam, üsszeszedem a papirokat amiket kért aztán egyeztetünk, korrekt srác, ugyhogy reméljük jól jövünk ki, kellene szereznem még rucit meg sapeszt.
Volna egy HaTTalmas kereszt kérdésem!
Amikor megyek a motorral,és huzom a gázt, olyan mintha beszitálna az eleje, olyan mint mikor a gumit melegítem az aszfalton.
Amikor elengedem a kormányt egy ideig megint nem szitál, de egy idő után (sztem amikor ujra suly nehezedik az első kerékre) újra csinálja.Ritmusosan csinálja ezt.Elég zavaró főleg ilyen 150-160 körül keményen kezd szitálni.
tippjeim:
1.,A villaszár,teló nem hinném,hogy meghajlott, mert akkor mindig csinálná,nem pedig csak ritmusra.
2.,Lehet hogy a felnivel lenne gond, itt a keréksúlyra gondoltam,azért mert ritmusra csinálja, szerintem akkor mikor épp a másik oldalon a súly az aszfalthoz közel van.
Nemtudom fontos-e de ,még a 16"-os van rajta.
Szerintetek mi lehet a gebasz?
voltam ma délután pár kört a környéken,nyüzsögtek a motorosok hihetetlen sok motorossal találkoztam, láttam 1 társaságot valszeg túráztak,de kb 30an voltak,és volt köztük egy cbr 954 is
Szeva a 900-as hornetbe meg a cbr919rr mocija duruzsol Ha nem csörög,zörög szerintem nem gáz.Az enyémbe 62e km volt és pöcc-röff,semmi gond.Lényeg hogy törödve legyen vele8kép az emlitett mociról)
azt mondod hogy a 900 rr blokk is keményen bírja mint a horneté, amiről köztudott hogy kisebb szívócsonkos cbr 600 f blokk?:).. csak mert aggódok picit ilyen szempontból. Lehet hogy streetfigterként venném meg, és nem tudom hogy az mennyire lehettett kinyírva. Perzse átnézetem, de akkor az a valószínű hogy bírják a gyűrődést?.. Szerintem is jó déntés egyébként:) csak kíváncs ivagyok a szakemberek véleményére:):) Köszönöm a válaszokat
galbi!
Galbi!
Nekem 95os modellem van es semmi baja nincs.
Azert erdemes atnezetni szerelovel.
Ezek a blokkok elnyuhetetlenek em veletlenul hassnaljak streetfighter motornak nagyon sokan.
Olvass rola el rengeteg tesztet mindenkeppen.
A 97-98 as szeeriat nagyon dicserik,de nagyon tartja az arat is.
Hidd el nem rossz dontes.
Sziasztok srácok. Most akarok venni egy firebladet asszem 1997es blokkal!. arra lennék kiváncsi, hogy mennyit megy egy ijen lassan öregecskedő blokk. Erre van valami mérőszám vagy ilyemi, pl 80000km vagy mittomén. szerintetek hülyeség egsy ilyen régit megvenni?
na ak sok 900RR lesz ott én a vip részlegbe fogok sztem parkolni,mer haverom megy fellépni,tavaj is volt,aztán én voltam a szerelője és akk én is kaptam vip karszallagot, sztem idén is ez lesz
Egyenlöre biztosan az lessz belöle, mer többre nem lessz pénzem, utángyártott szarokkal meg nem fogom felidomozni, szerintem jövö tavaszra lessz teljesen olyan mint amilyen a baleset elött volt, de az is lehet hogy streetfigterként fogja pályafutását folytatni, és ha meglessz a biztositási pénz akkor eladom és veszek egy normális törésmentes motort, nem tudom még de az augusztusi kunmadarason ott leszek.
Szombaton nem voltál fenn a mátrában?
Volt fenn egy olyan gép, mint a tiéd, de meg sem állt. Ment két pályát, aztán a Bükk felé.
Mondjuk farmer volt rajta nem bőrruha.