Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az A6-on a képeid között, a hovatartozásodat mutató dekor az király!
szeva!
Inkább írd át az adatlapodon, hogy Hondád van, nem FZR......
Teee......
Nem csak a gumi miatt jobba 17-es felni , hanem jobban is fog fordulni vele. Bár utána jobban hajlamos lesz a kormány csapkodásra. Én
97-es rr- en cseréltem ki 17-re, de megérte.
Nem tudom, mi bajotok a 16-os első kerékkel, lehet rá gumit kapni, újonnan, használtan is, semmi hátrányát nem éreztem még a 16-os keréknek.
Nekem a mai naptól van nekem is 900RR-em.
Hát ez nagyon megy:)
Rengeteg tesztet szakvéleményt olvastam, hallgattam meg a motorról,és negatívum nem nagyon volt.
Ma igaz csak 50km et mentem vele+a próbakör pár napja, és nagyon meggyőzött.
Pedig nem mai darab,kényelmes,motorikusan jó állapotban van,és tényleg fölösleges ennél nagyobbat, mert ezt sem lehet kihasználni!
MITO! Neked 1000-rel tudom ajánlani ezt a típust,a legmegbízhatóbb,és szerintem az egyik legjobb is!
Majd később dobok fel róla képet!
Viszont úgy tudom hogy a 16" os felnire már csak kevés gumit lehet kapni.Asszem a Pirelli gyárt hozzá csak gumikat.
Most még egyenlőre ismerkedek a motorral, de ez a kis tapasztalat amit ma szereztem iszonyú pozitív volt.Sok időt fogok együtt tölteni ezzel a géppel:)
.Köszönöm srácok! Átadom az ismerősnek . .
a teloszárad följebb van csúsztatva 1 centivel? és ugy jobb az utfekvés mint ha ugy lenne mint alap állásbaÁ? mert akkor leeht hogy ezt én is megcsinálom
könnyebben beszitál az eleje ,ha nincs kormánytelo,én ezt tapasztaltam... bár olyan 900rr el nem mentem,amibe 16os feli volt elöl,mer én már igy vettem 16essel,de szerintem gyárilag nem szitál azér az eleje 1 sima kigyorsitásnál mikor kerékre áll a moci, vagy akár erőteljes gyorsitásnál,váltásnál amikor kicsi a suly az elején,én tapasztaltam többször is hoyg ezt csinálta,akár még 200körül is ha nyeleztem és váltottam monyuk 3ból -4 be képes volt beszitálni.. első dolgom volt h télen vettem 1 kormánytelot, feltettem és megoldott minden problémát,mostmár tökéletes
szeva az enyémbe kicseréltem a 16ost 17re annyi a titka hogy 95ös vfr750es kerék kell bele a féktárcsák ugyan azok és minden tuti a moci útfekvése ugyan olyan lesz ha a villákat a felső villahídnál tovább engeded 1cm rel katincs a nevemre nagyjából látszik
honda vfr,vtr első kerekét szokták beletenni,mert az egy az egybe belemegy,és gyárilag 17colos.. nekem is az van benne
viszont ha kicseréli , egy kormánytelót mindenképp vegyn még rá,ha nincs,mert szitálni fog nagyon az eleje kigyorsitásnál(tapasztalat)
üdv rendőrbácsi
Ugy döntöttem a beszélgetésünk után hogy olajcsere után a hétvégén belevágok pár ezret a gépbe mert izgat hogy megáll e 1000 után.
Legolcsobban? Vesz rá 16os gumit ha az van benne, nekem a régi zx10en a gyári 18as felni helyett a zzr1100 17esét vettem meg bele aminek az agy a fék minen ugyanott van 35 ezret fizettem a felniért a gummát olcsobban megkaptam volna
Értem én csak az a kérdés, hogy a 16 os kerekek és a 17 es felfogatása, féktárcsafelfogatása, féknyergek felfogatása egyezik e egy későbbi hondáéval....mert ha nem azokat is meg kelle venni. persze ezt szeretné a srác elkerülni. Így a kérdés pontosan az, hogy legolcsóbban ez hogyan úszható meg. Ezért érdekelt valaki csinált e már ilyen cserét élesben...
Az OK, hogy lecserélik a 16-os felnit 17-esre, de el kellene gondolkodni azon, hogy megváltozik a moci útfekvése is. Tudom, hogy VFR felnire cserélik a 16-ost, de ezzel magasabbra kerül a motor eleje.
Bár érdekel a téma, mivel az enyémben is 16-os a felni, de aki már kijárta ezt az utat, az megoszthatná velünk.
Hali!
Hát pedig a HONDA az enyémbe is 16-ost rakott gyárilag és még az is van benne.
Igen most kutatgatok össze vissza mert ilyen még nem hallotam hogy cbr 16 os kereket rakna bele gyárilag bármelyik ipusba, ez régen volt szokás hogy az első 17es a hátsó 18-as
Abban az is van gyárilag!
Üdv az enyémbe 17es az elsőkerék, és eléggé gyárinak tünik (954), széles utakat
Helló,
furcsa hogy ilyet kérdezel- szokatm olvasni elég sokat a fórumot,és nem kezdő motorosnak tűnsz,sőt hozzászólásaid is jók- de hogy értelmeset is írjka Keressetek fel egy bontót, (Ricsi:30/976-1341,Pali:70/317-9083) Pestiek, 900RR-re 10 perc alatt adnak egy jó felnit, vesztek rá gumit, pár szerszám, fél óra, és az első kerék 17colos.
Sziasztok!

Egy ismerősnek van egy Honda CBR 919 RR-je és az első kerék ugye nem 17-es hanem kisebb gyárilag. Ezt hogyan lehet a legkevesebb munka és anyagi ráfordítás árán 17-esre cserélni? Valaki csinált már ilyet? A srácnak az a panasza, hogy neheéz jó gumit kapni a 17-esnél kisebb kerékre....

A válaszokat előre is köszönöm.
Köszönöm a segítséget! Nem stuntra venném a motort csak motorozni túrázgatni esetleg....... pálya ha meg lesz minden gyári idomja ami elméletileg meg van!
Egyébként lehet furcsálljátok de nekem jobban tetszenek a streetfighter motorok de ez egyéni vélemény.
Ha nyélbe ütjük az üzletet akkor lesz egy szakember is!
Azért örülök ,hogy írtak róla pozitív dolgokat is !
Még1szer köszönöm a segítséget!
Keresek HONDA CBR 900 RR-hez első ülést. A moci 93-as évjáratu.
nyomtam rá 1 ötöst
Feldobtam egy pár képet a kicsikéről .Tessék pontozni