Üdv Hondások. Megvan az uj RRe, (954) nagyon jó a gép nem bántam meg a vételt, viszont kéne nekem kormányteló rá ha valaki tud jó árban jelezze legyen kedves üdv. Gábor.
Na srácok kész a gép.Most már minden ki van cserélve ami kellett.Ahogy be lett állítva a szelephézag,pöcre indul a gép.Éppen,hogy megnyomom az önindítót be is indul.Eddig,ha 2-3 hetet állt akkor 3*kellett ráindítani.Csak egy zavaró tényező van,hogy volt egy ciripelő hang 4-5 ezer között az most leköltözött 1,5- 2 ezerre.De annyi baj legyen,amúgy is a 929 csörgősebb mint a többi cbr.Vagyis az én tapasztalataim szerint.Ja és a Castrolról annyit,hogy leengettük és hát.....Olyan elhasznált volt az olaj 5300 km után,mint ha min. 8 ezer lett volna benne.Na és az állaga olyan volt mint a víz.Kérdeztem a szerelőt,hogy nem-e benzin van benne.De Ő mondta,hogy 100%,hogy nincs,csak ilyen az olaj....Többet SOHA Castrolt....
Ez ismerős csak még a Yamaha tette velem ezt a galádságot. Ez is 186 nyomorult km volt:
"Tegnap előtt délután leszaladtam vele a Szelidi-tó-hoz, ott aludtunk, és reggel 5.30 kor indultam vissza hogy 8ra beérjek meloba. 5 km után lámpa halványodik, és a motor megáll. Előző nap tettem bele új hőgombát, azt gondoltam az a ludas leszívja az akksit, ugyhogy gyorsszerviz helyben - a sarukat leszedtem róla. "tank" vissza indulás.
pár km után kiderült nem oldódott meg a probléma. az 52 fő úton mintegy 30kmt ködben sötétben a pára miattnyitott sisakban lámpanélkül Kecskemétig. Nem éreztem magam biztonságban. Mindig kerestem valami autót aki jó tempot ment és mögötte utaztam.
K.mét 2. lámpa megint megáll. Ekkor már világos volt nyitott mellettem egy Toyota szalon. Bementem töltettem az akksit 25 percig hátha elég lesz. De nem! Tápiószele Farmos közt megint nulla.
Néhány cigi kicsit össze szedte magát az akku indulás tovább. Berénytő Vámosgyörkig több kis pihenővel úgy jutottam el, hogy gyujtás le gurulás kb 50km/hnál gyújtás vissza gyorsítás(általában mire 80ra értem az akku nulla), motor le áll, gyujtás le gurulás...."
A legjobb mikor a Szlovák határ közelében ha meg a motorod (mint az enyém generátor gondok miatt) és kb 40km-ként aksi cserélgetéssel visszajönni teljesen lekötött világítással kb 200km-t...
Mondjuk haver Kawasaki-ja kint halt meg Szlovákiában....de ott volt kocsi amivel hazahozták.
Az pech!
Jártam én is hasonlóan, igaz nem ezzel a géppel, a fesszab ment ki, valószínű neked is, a generátor elég "primitív" az kevesebbszer adja meg magát. Mondják ezt a nálam okosabbak.
koszonom a segitcseget mindenkinek. ma egy hosszab turara keszultunk es sajnos 30kmkb meghalt a vas itt a joido es most meghal a gep hat ez nagy szivas
sziasztok van egykis bajom a cbr900rr nem tolt mi az oka? ha az aksi lemerul akkor nemis megy a motor egyszeruen al meg valaki ha valami otletet tud vagy megoldas kerem segitcsen koszonom eloreis. Szeles utat!
A 98-as modellhez képest sokat változott.
A pozitívum hogy erősebb, könnyebb, kompaktabb, vagyis sokkal sportosabb.
A negatívum hogy nem annyira kényelmes mint a régi, jóval zajosabb a blokkja, kicsit idegesen reagál a finom gázmozdulatokra a kezdetleges befecskendezés miatt, és a KORMÁNYTELÓ KÖTELEZŐ ha életben akarsz maradni!
Sziasztok urak hölgyek. ezen a topic-on még nem jártam . Érdekelne pár infó az uj motoromról amit megszeretnék venni. 2002es cbr 959. ezelött zx kawáim zzr-eim voltak 2000ben volt egy 98as még nem digit müszerfalas 900RR-em amivel nagyon meg voltam elégedve minden szempontból, azóta milyen változtatások lettek eszközölve pozitiv negativ irányba ezen a tipuson? válaszokat infokat elöre is köszi. üdv Gábor
"Tegnap előtt délután leszaladtam vele a Szelidi-tó-hoz, ott aludtunk, és reggel 5.30 kor indultam vissza hogy 8ra beérjek meloba. 5 km után lámpa halványodik, és a motor megáll. Előző nap tettem bele új hőgombát, azt gondoltam az a ludas leszívja az akksit, ugyhogy gyorsszerviz helyben - a sarukat leszedtem róla. "tank" vissza indulás.
pár km után kiderült nem oldódott meg a probléma. az 52 fő úton mintegy 30kmt ködben sötétben a pára miattnyitott sisakban lámpanélkül Kecskemétig. Nem éreztem magam biztonságban. Mindig kerestem valami autót aki jó tempot ment és mögötte utaztam.
K.mét 2. lámpa megint megáll. Ekkor már világos volt nyitott mellettem egy Toyota szalon. Bementem töltettem az akksit 25 percig hátha elég lesz. De nem! Tápiószele Farmos közt megint nulla.
Néhány cigi kicsit össze szedte magát az akku indulás tovább. Berénytő Vámosgyörkig több kis pihenővel úgy jutottam el, hogy gyujtás le gurulás kb 50km/hnál gyújtás vissza gyorsítás(általában mire 80ra értem az akku nulla), motor le áll, gyujtás le gurulás...."
Ja és ezt 2007 okt. 10 én írtam!
Mondjuk haver Kawasaki-ja kint halt meg Szlovákiában....de ott volt kocsi amivel hazahozták.
Feszszab, gencsi vagy aksi, ezek lehetnek. -sajna a feszszab tipushiba, de orvosolható.
Jártam én is hasonlóan, igaz nem ezzel a géppel, a fesszab ment ki, valószínű neked is, a generátor elég "primitív" az kevesebbszer adja meg magát. Mondják ezt a nálam okosabbak.
motoroztatok ma? nagyon jó idő volt.. én mentem egy 100ast
A pozitívum hogy erősebb, könnyebb, kompaktabb, vagyis sokkal sportosabb.
A negatívum hogy nem annyira kényelmes mint a régi, jóval zajosabb a blokkja, kicsit idegesen reagál a finom gázmozdulatokra a kezdetleges befecskendezés miatt, és a KORMÁNYTELÓ KÖTELEZŐ ha életben akarsz maradni!
Röviden ennyi.....