Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szebúúsz Gabika!
Hogy nálatok mi megy, akarom mondani a topicotokban? ...küzdenek rendesen a srácok! Ők tudják!
A Sándorok,Józsefek,Benedekek már évek óta ránk Gáborokra hárították ezt a feladatot! Na de a lényeg az amit Dzsordzso mond!+előtte azért járasd a mocit!
Köszi az infót. Ja és a bordákat mivel erősítetted fel?
Lehet,hogy rosszul fejeztem ki magam.CBR 929-et nem szedett még szét soha.Gsx-r,Zxr-t és Tdm-et is meg még amiről én nem tudok.De azt mondta,hogy ilyennel még nem találkozott,hogy ennyi szelep el lenne állítódva egyszerre.De már megoldódik a probléma mivel lefordította a service manualt. Amúgy nincs valakinek magyar?Vagy nem is adtak ki belőle?
igy van megoldvaa hűtés nekem most
hali
ismerős a helyzet
nekem is ez volt,és mint kiderült, tipushibája ezeknek a 900rr eknek,hogy a fesszabájzó hűtése alulméretezett,mert nincs rajta hűtőborda,ezért hajlamos tulmelegedni,és beszarni
teendők:mr rf menű tagtól veszel 1 fesszabájzót, itt a forumon keresd,maj biztos hogy irni ha látja h emlegettem a nevét,neki elvielg van fesszabja, aztán a régit dobd ki, ha a vezetékek,csatlakozók is megolvattak,mint nekem akkor cseréld ki a vezetékeket,csatlakozókat ujjra,csak jegyezd meg hogy voltak a csatlakozoban,nehogy öszekeverd az öszerakásnál ,hogy melyik hova megy.. a 3 generátorrol jövő kábel sorrendje mindegy,a két egyenáramű láb ami kijön,az legyen jól rajta,
azért,meg hogy megin ne következzen be ilyen dolog,én a segédváz belső oldalára, a fesszabájzóval szembe felszerelmtem 1 hűtőbordát,mivel a fesszab annak adja át a hőt+ egy kis számitogép ventillátort is felszereltem rá,ami fujja a levegőt rá, a mégjobb hűtés érdekében, ami akkor indul be ha ráadom a gyujtást... kb 1 watt teljesitménye van,szval nem nagyon terheli le a rendszert,és igy biztos nem fog bekövetkezni megin az,hogy leég
ha kész vagy vele mérd meg a töltést,14.4 volt körül kell lennie,akkor jó
hát kb ennyi,ha van még vmi akkor kérdezz:D
üdv:fireball
Hi!

Hallom hasonló cipőben jártál, mint én (és még rajtam kívül szerintem az összes SC28-33) mivel megadta magát a fesszabályzóm. Van egy bontott másik motorom amiben van, állítólag működik, de az is rendesen össze van égve. Neked, hogyan sikerült orvosolni a problémát?

Továbbra is él a lehetőség és más is megoszthatja a tapasztalatait
Köszi a választ.

Szombaton meg is ejtem a cserét.

Már csak a Benedekekben bízom, hátha ők hozzák meg a jó időt.

THX
Szeva!
A Józsefes dologgal egyetértek.
Szerintem nincs. Oldal, ill. hasidom és eke idom le. Olaj leenged, a vége fele állítsd egyenesbe a vasat, hogy minnél több olaj ki tudjon folyni. - büdögébe, mégis csak EU-sok vagyunk ! Olajszűrő leszed. - bele kell kapaszkodni rendesen! Leeresztő csavar vissza, új olajszűrő a helyére /a gumírozott peremet véknyan kend be a fáradt olajjal/, új olajjal felönteni /kisablaknál legyen teli/. Beindítás után nem sokkal ellenőrizd a szintet, mert a szűrőben is lesz olaj, ezért lehet, hogy után kell önteni. Durván ennyi!
Hali mindenkinek!
Először a Józsefeket szeretném megfeddni, ezért a csúnya hóesésért. Ejnye-bejnye
Másodszorra van valami buktató az olajcserénél amire oda kell figyelni (CBR 919 RR 1999.)
THX
Helló sb656!
Erről kérdezd Fireball-t, ő járt hasonló cipőben, hátha tud valami okosságot. ...ill. bontók!
Persze a lényeg lemaradt, SC28 '94
Hi!

Még múltkor észrevettem, hogy egyre nehezebben indul a motor (értsd lassabban tekeri), és kiderült, hogy rossz a fesszabályzóm. Na ez be is igazolódott, szétkaptam és hát csumára össze van égve minden. Nos a kérdés az lenne, hogy van-e valakinek működőképes fesszabályzó elfekvőben a padláson ? Illetve hallottam utángyártottról, vagy olyan valakit aki készít is. Ha valaki valamit tud kérem ne tartsa vissza és ossza meg velem !
"Nem az a probléma,hogy nem ért hozzá,csak ilyet még nem szedett szét...."
Most akkor ért hozzá, vagy nem? Nekem ~20 körül megcsinálták egy
szakszervízben 3 óra alatt. Nem vot semmi tétovázás, vagy jó lesz vagy rosszabb.
Plusz motoroztam is egy kicsit.
El ne rontsátok azt a szép motort...
hát reméljük ,hogy nem lesz fagy agész nyáron
én is mentem 1 kört,barátnőmet hazadobtam+ 1 karika a városban
Lesz még itt jóidő!
Ja és azzal nincs baj,hogy működik,de nem szeretném,ha mondjuk pár ezer km-után már ne működne.Azért az enyémben 45 e van.Ott már azért kell állítani.
Nem az a probléma,hogy nem ért hozzá,csak ilyet még nem szedett szét.És most nézi át a service manuálját,de ugyebár még jó,hogy angol .Az a baj,hogy eléggé kicsi a tűrése a 929.Ha jól emléxem 0,03 a szívónál.Az nemsok.Én meg amennyit értek hozzá.....Csak megkért,hogy kérdezzek rá biztos ami biztos itt is,hogy most mi a pálya.De holnapra átnyálazza az egészet."Jó estéje lesz".Mert a könyvekben úgy van írva,hogy a gyújtás felső holtpontjánál kell mérni vagy mi.És ha ott kell ennél is akkor 4 szelep el van állítódva.Ha a másik pontot nézzük aminek elvileg egyeznie kellene ott meg 10.De azt kizártnak tartja,hogy annyi el lenne állítódva.Na de mind1.Holnap többet tudunk majd a manuálból.
Szerintem Ne nyúljatok hozzá! Ha üzemszerűen működik, akkor nincs azzal semmi baj, csak Ti mértek el valamit!
Figyu ne baszakodj így! Csináld lassabb tempóban 1-4-es henger irányában!Eyenként szépen sorba!Nyugisan....A vez tengely bütykein meg úgyis látod mikor kell alátolni a mérőt!
Srácok,lenne gy igen komoly kérdésem.Gondba vagyunk a szelepállítással.Legfőképpen olyan ember kellene aki mért/állított 929-en szelephézagot.Na mostmár a kérdés a gyújtás felső holtpontjához kell állítani?Elvileg minden motornál 2 helyen mérsz ugyanazt,de az enyémnél az a 2 pont különbözik eléggé egymástól.Valaki tudja rá a választ?Jó lenne tudni,mert gebasz van
Grat!

Most már lehet húzni neki.
A Sándorok nem tettek ki magukért :(