erre sütött , délután monyuk 2fele befelhősödött de 10 fok felett volt a levegő, lehetett menni, több motoros haverral is öszefutottam,szval nem cask én voltam az 1etlen aki motorozott
most indulok forg ba helyezni a gépet, szurkoljatok,hogy délután már legyen rendszámom:D
venned kéne 1 jó kis szimót,ha lenne hol tartani.. nekem is van 1, lehet ütni vágni minden,és mindent bir,olcsó fenntartani... 1 szimó mindig kell a nagyobb motor mellé:D na indulok,hali:D
Hát igen, elsősorban város mert ugye hétköznap munkanap...
Jaja, itt azért nem olyan durva, mint 2 város közt adott esetben de azért tudnék mesélni, voltak már meglepetések.
Ilyenkor közlekedni kell nekem a gép, nyáron meg ugyanez csak kipótolva a hétvégi mászkálásokkal vagy egyéb megnyilvánulásokkal. Nekem is jó lenne egy "üthetőbb" és olcsóbb moci az ilyen időszakokra de így is haverom garázsában tartom a gépet, nagyon nem költözhetek be, örülök, hogy ezt is van hol tartanom. Panelban lakok és hát szűkösek a lehetőségek ebből a szempontból!
Na, akkor a tiéd is forgalomba áll lassacskán...
nah akkor jól birja a gép,enyémbe 47ezer km van ,holnap visszük papirozni,reggel fél 5kor indulunk csabára délután már meglsza rendszám,forgalmi minden:D hát vigyázni is kerll igy télen a motorozással,de csak pesten belül haszánlod? mer azér az enyhébb, mintha városn kivül is menni vele gyorsabban.. szimózni én is szoktam hidegbe,hóba ,esőbe.. mek a barátnőmhöz vagy iesmi,de az 2 km,és megy a szimó max 60al szval ott nem fagyok le annyira:D
Hali!
Bocsi, hogy csak most...
Igen, annyi van benne, illetve most már egy kicsit több is... Ez a pár hónappal ezelötti \"adat\" volt.
Őőőőő, hát nálam egyszer volt egy kis belepiszkálás, az én hibámból hengerfejes lett 2 éve. Valamivel több mint 100 rongyból megúsztam, és ebben már benne volt a vez.lánc csere is, ami amúgy is kukaérett volt. A hibát ott követtem, hogy 1 órás száguldozás után (autópálya) azonnal leállítottam a benzinkúton...:S Ezt következtette ki a szerelőm, mint ok. Vízpumpa megállt ugye, ventilátor is, úgyhogy a hengerfej azt mondta, hogy nyeeeeeeekkkkk...:( Az egyik hengerben 6 lett a kompresszió, a többiben sem sokkal több. Síkbahúzás meg a többi és a kompresszió gyári lett, a vezérlés nagyon szépen nézett ki (akkor 80000 körül volt benne) a hengerek, dugattyúk szintén.
Konklúzió: direktbe kötött ventillátor, mely gyújtás nélkül is megy ha kell és nem leállítani egyből hajtás után!
Az emberem azt mondta, hogy hagyjak továbbra is elég időt melegedni indítás után és ésszel használni, így nincs miért aggódnom jódarabig.
Őszintén szólva már filóztam, hogy kezd sok lenni benne és el kéne passzolni...de így meggondoltam magam!
Szóval ezen a mókán kívül nem volt semmi, olaj időben meg a többi cucc és kész.
Látom, a tiéd nagyon szép, tényleg...az enyém is ilyen volt, már igencsak látszik rajta az állandó használat...
Az izületek meg: szerencsére eddig semmi és betegesen igyekszem vigyázni ahogy csak lehet, sokszor úgy nézek ki mint egy rossz falusi postás az S53-on...
Ami "kis" gondok vannak, az inkább a nem éppen könyvelői állásomnak köszönhető, úgyhogy egyenlőre nem tudok a motorozás számlájára írni semmit...koppkoppkopp
Hangsúlyozom, hogy amikor már nagyon csillog az aszfalt az apró jégkristályoktól, én sem motorozok mert ha tuti az esés nem jövök ki. Ez nem enduro, hogy csak úgy megfogjuk de ezt te is tudod és nem vagyok öngyilkos sem.
Egy a lényeg, legyen 0 foknál melegebb ha esik bármi, vagy ha 0 alatt, akkor csontszáraz út.
Inkább egy megfázás, mint a BKV...:( Ott bármit elkapsz, talán még reumát és egyéb izületi bántalmakat, ugyan azt nem tudom hogyan, de tényleg veszélyes hely a busz meg a többi, bármi megtörténhet!
Nem tudja valaki,hogy mennyibe kerül egy 2000-es évjáratú 929 RR-re a Benzinnyomás szabályzó?
néztem a foygaszást is, 2személlyel mentünk és oan 5öt evett 100on,az elég jó,nem?
most viszont mek,mer ez a 4es kelés kicsit betett
Amíg mi dolgozunk te nyugodtan motorozhatsz a napsütéses jóidőben!
Grat. hozzá!
na hali
venned kéne 1 jó kis szimót,ha lenne hol tartani.. nekem is van 1, lehet ütni vágni minden,és mindent bir,olcsó fenntartani... 1 szimó mindig kell a nagyobb motor mellé:D na indulok,hali:D
Jaja, itt azért nem olyan durva, mint 2 város közt adott esetben de azért tudnék mesélni, voltak már meglepetések.
Ilyenkor közlekedni kell nekem a gép, nyáron meg ugyanez csak kipótolva a hétvégi mászkálásokkal vagy egyéb megnyilvánulásokkal. Nekem is jó lenne egy "üthetőbb" és olcsóbb moci az ilyen időszakokra de így is haverom garázsában tartom a gépet, nagyon nem költözhetek be, örülök, hogy ezt is van hol tartanom. Panelban lakok és hát szűkösek a lehetőségek ebből a szempontból!
Na, akkor a tiéd is forgalomba áll lassacskán...
Bocsi, hogy csak most...
Igen, annyi van benne, illetve most már egy kicsit több is... Ez a pár hónappal ezelötti \"adat\" volt.
Őőőőő, hát nálam egyszer volt egy kis belepiszkálás, az én hibámból hengerfejes lett 2 éve. Valamivel több mint 100 rongyból megúsztam, és ebben már benne volt a vez.lánc csere is, ami amúgy is kukaérett volt. A hibát ott követtem, hogy 1 órás száguldozás után (autópálya) azonnal leállítottam a benzinkúton...:S Ezt következtette ki a szerelőm, mint ok. Vízpumpa megállt ugye, ventilátor is, úgyhogy a hengerfej azt mondta, hogy nyeeeeeeekkkkk...:( Az egyik hengerben 6 lett a kompresszió, a többiben sem sokkal több. Síkbahúzás meg a többi és a kompresszió gyári lett, a vezérlés nagyon szépen nézett ki (akkor 80000 körül volt benne) a hengerek, dugattyúk szintén.
Konklúzió: direktbe kötött ventillátor, mely gyújtás nélkül is megy ha kell és nem leállítani egyből hajtás után!
Az emberem azt mondta, hogy hagyjak továbbra is elég időt melegedni indítás után és ésszel használni, így nincs miért aggódnom jódarabig.
Őszintén szólva már filóztam, hogy kezd sok lenni benne és el kéne passzolni...de így meggondoltam magam!
Szóval ezen a mókán kívül nem volt semmi, olaj időben meg a többi cucc és kész.
Látom, a tiéd nagyon szép, tényleg...az enyém is ilyen volt, már igencsak látszik rajta az állandó használat...
Az izületek meg: szerencsére eddig semmi és betegesen igyekszem vigyázni ahogy csak lehet, sokszor úgy nézek ki mint egy rossz falusi postás az S53-on...
Ami "kis" gondok vannak, az inkább a nem éppen könyvelői állásomnak köszönhető, úgyhogy egyenlőre nem tudok a motorozás számlájára írni semmit...koppkoppkopp
Hangsúlyozom, hogy amikor már nagyon csillog az aszfalt az apró jégkristályoktól, én sem motorozok mert ha tuti az esés nem jövök ki. Ez nem enduro, hogy csak úgy megfogjuk de ezt te is tudod és nem vagyok öngyilkos sem.
Egy a lényeg, legyen 0 foknál melegebb ha esik bármi, vagy ha 0 alatt, akkor csontszáraz út.
Inkább egy megfázás, mint a BKV...:( Ott bármit elkapsz, talán még reumát és egyéb izületi bántalmakat, ugyan azt nem tudom hogyan, de tényleg veszélyes hely a busz meg a többi, bármi megtörténhet!
szerintetk mivel jó kimosni a teleszkópot?
(benzin, brigeciol...?)