Én a 10w50-es full syntet ajánlom. Nekem 1szer volt benne sima 10w40-es félszint de az nem bírta a nyári pályázást. A kuplungom sz@rakakodott tőle mikor túlmelegedett. A 10w50 mindig bírta.
pepe
100ezer km van a gépedbe? az már nemrosz futásteljesitmény
volt már vmi komolyabb beavatkozás a blockba?
a másik meg ,olvastam hogy télen is motorral jársz mindig, az izületeid nincsennek kikészülve?
Persze, ez teljesen így van. Minden "régebbi" géphez a 10w-40-et ajánlják. Az enyémhez pl. 10w-40 félszintetikust, teljesítményszintben pedig olyat mint egy 1.2-es akkori Corsába, szerinted...?
Akkoriban nem is létezett igazán komolyabb olaj, esetleg csillagászati árban, ezt is számold bele, ne tévesszen meg.
A 10w-40-es olaj, ahogy utánanéztem egy teljesen átlagos használatra való és sem az autópályás menet sem a városi pöcsölés nem átlagos. Ezenkívül az ilyen olajok ajánlásánál, használatánál feltételezik, hogy hidegebb őszi napokon már nem jársz a motorral és nem indítod be kora tavaszig (a hideg olajjal kapcsolatos kívánalmakat azt hiszem nem kell taglalnom), ez nálam járhatatlan pl., mert a letaposott havas utaktól eltekintve motorral járok mindig. Tehát nekem nincs szezon vége, közlekedési eszköz a gép. A tél kb. 10% visszaesést jelent futásteljesítmény terén.
Ha normális szezonban nyomod inkább, tuti jó lesz a 40-es is, vedd meg!
Köszi a tapasztalatod megosztását .Nem nagyon akarok full syntit többet beletenni.46 e km-nél már nem akarok beletenni.MEg hát nem is használom pályán.Max,ha 1*2* elmegyek majd a nyáron.Ja és a service manualban megtaláltam,hogy milyen viszkozitású olajat ajánlanak.És nincs 10W50.Ez nem azt jelenti,hogy rossz,sőt jó,csak újabb motorokhoz,vagy mit tudom én.Csak tudják mit lehet beletenni.Ja és amúgy pont ma néztem egy K1 600-as gixernek a magyar service manuálját és ott fel van tüntetve a 10W40 melett a 10W50.
Hali!
Én 10w-50-ben használom ezt a típust, haverom meg olyat, amit most te tudnál venni...
Összesített tapasztalatunk: Semmi különöset nem vettünk észre mint változást, esetleg annyi, hogy az általunk eddig használt (40-es) MOTUL "félidőnél" már igen fekete volt és a szaga is elég furcsa, de max. ennyi.
Én boltban vettem a Q8-at és azért 10w-50-est mert ott azt mondták, a 40-es olaj a jelek szerint "megégett" a kánikulai mászkálásban a városban. És kb. egy árban volt az 50-essel akkor.
Meg azt is regélték, hogy a 10w-40-es olajok olyanok mint a téli-nyári gumik autón, ide is meg oda is jó egy kicsit, de sokat ne várj. Én meg passz, nem vagyok olajszakértő...
Én mondjuk inkább közlekedésre használom mostanában a gépet és nem küldöm szét, tehát extra igényeim sincsenek már, úgyhogy sem a Q8 mint márka, sem az "50-esség" végett nem vettem észre semmi különbséget, ezt hangsúlyozom, haver is így tapasztalta. Tényleg csak ez az elhasználódás dolog...
Óóóóóóó, most látom csak, márkatárs!
Ez esetben, jobb lenne mégiscsak az 50-es...ha tudsz azt is szerezni jóárasítva , azt javasolnám. És ha sokat jársz autópályán nem130cal , pláne!
Kérdés, hogy használod, most tényleg...
Ja, azt még elfelejtettem, hogy a 40-est (márkától függetlenül) kicsit ette a gépem ami érdekes ellentmondás, de így van. Persze a tiéd jóval újabb és modernebb, az enyémben hovatovább 100000 km. van (feltéve, hogy nem tekerték már vissza még elöttem, 5 éve van nálam.)
A szerelőm is örült a Q8-nak, hogy neves márka és kérdezte honnan szereztem, fel is hívta őket bizniszelni, hogy a műhelyében lehessen a Castrol mellett egy hordó Q8 is.
mért nem vesztek a hondánál kapható 1gallonos olajat? az pontosan annyi amennyi kell a motorb,és jobb minőségű mint akármelyikilyen más olaj,és nemutolsósorban 6500ft 1 gallon,én most olyat vettem,azt monnyák h a legjobb bele
Jó estét mindenkinek
Most tudnék szerezni olcsón Q8 Moto SBK 10W40-es olajat.Van valakinek tapasztalata róla?Vagy ismer olyat aki már használt?Jó lenne tudni,mert az én ismerős körömben senki se használt még...
Akkor halasszuk késöbbre a dolgot.Majd amikor jobb idő lesz és lehet motorozni akkor gyorsan le tudnék ugrani érte .Persze,ha majd meglesz még addig.Remélem nem baj.
Szeva! a lényeg, hogy ügynök a srác és a sz@r euró miatt, most nem járja az országot és ezért késlekedik a cucc, de ha megoldod másképp, akkor jelezd, mert szólok neki, hogy ne hozza el nekem. Ill. ha majd kell és még meg lesz, akkor nyélbe ütjük a dolgot.
Uh...Az baj .Gondolom Te se tudod,mikor lenne aktuális.Annyi problémám van,hogy nem szeretném bent tartani a pénzem.Azaz,ha még nem ígérkeztél el a srácnak,akkor hagyjuk késöbbre az üzletet.Mivel én szerdáig vagyok itthol és akkor veszek a pénzből gumit a motorra.De ha már eligérkeztél akkor nem akarok segget csinálni a számból.Remélem értetted a megfogalmazást Eléggé gyorsan kellett írnom
1.
Elegendő szétszedni az elsőteleszkópot a képen látható módon hogy kimossam és új olajat tölthessek bele vagy még jobban szét kell kani?
(ha igen hogy,mert nem tudtam rájönni hogy lehet ennél jobban szétszedni)
2.
milyen oil kell bele?(5w, 10w....?)
100ezer km van a gépedbe? az már nemrosz futásteljesitmény
volt már vmi komolyabb beavatkozás a blockba?
a másik meg ,olvastam hogy télen is motorral jársz mindig, az izületeid nincsennek kikészülve?
Akkoriban nem is létezett igazán komolyabb olaj, esetleg csillagászati árban, ezt is számold bele, ne tévesszen meg.
A 10w-40-es olaj, ahogy utánanéztem egy teljesen átlagos használatra való és sem az autópályás menet sem a városi pöcsölés nem átlagos. Ezenkívül az ilyen olajok ajánlásánál, használatánál feltételezik, hogy hidegebb őszi napokon már nem jársz a motorral és nem indítod be kora tavaszig (a hideg olajjal kapcsolatos kívánalmakat azt hiszem nem kell taglalnom), ez nálam járhatatlan pl., mert a letaposott havas utaktól eltekintve motorral járok mindig. Tehát nekem nincs szezon vége, közlekedési eszköz a gép. A tél kb. 10% visszaesést jelent futásteljesítmény terén.
Ha normális szezonban nyomod inkább, tuti jó lesz a 40-es is, vedd meg!
Én 10w-50-ben használom ezt a típust, haverom meg olyat, amit most te tudnál venni...
Összesített tapasztalatunk: Semmi különöset nem vettünk észre mint változást, esetleg annyi, hogy az általunk eddig használt (40-es) MOTUL "félidőnél" már igen fekete volt és a szaga is elég furcsa, de max. ennyi.
Én boltban vettem a Q8-at és azért 10w-50-est mert ott azt mondták, a 40-es olaj a jelek szerint "megégett" a kánikulai mászkálásban a városban. És kb. egy árban volt az 50-essel akkor.
Meg azt is regélték, hogy a 10w-40-es olajok olyanok mint a téli-nyári gumik autón, ide is meg oda is jó egy kicsit, de sokat ne várj. Én meg passz, nem vagyok olajszakértő...
Én mondjuk inkább közlekedésre használom mostanában a gépet és nem küldöm szét, tehát extra igényeim sincsenek már, úgyhogy sem a Q8 mint márka, sem az "50-esség" végett nem vettem észre semmi különbséget, ezt hangsúlyozom, haver is így tapasztalta. Tényleg csak ez az elhasználódás dolog...
Óóóóóóó, most látom csak, márkatárs!
Ez esetben, jobb lenne mégiscsak az 50-es...ha tudsz azt is szerezni jóárasítva , azt javasolnám. És ha sokat jársz autópályán nem130cal , pláne!
Kérdés, hogy használod, most tényleg...
Ja, azt még elfelejtettem, hogy a 40-est (márkától függetlenül) kicsit ette a gépem ami érdekes ellentmondás, de így van. Persze a tiéd jóval újabb és modernebb, az enyémben hovatovább 100000 km. van (feltéve, hogy nem tekerték már vissza még elöttem, 5 éve van nálam.)
A szerelőm is örült a Q8-nak, hogy neves márka és kérdezte honnan szereztem, fel is hívta őket bizniszelni, hogy a műhelyében lehessen a Castrol mellett egy hordó Q8 is.
Remélem, tudtam segíteni!
Most tudnék szerezni olcsón Q8 Moto SBK 10W40-es olajat.Van valakinek tapasztalata róla?Vagy ismer olyat aki már használt?Jó lenne tudni,mert az én ismerős körömben senki se használt még...
1.
Elegendő szétszedni az elsőteleszkópot a képen látható módon hogy kimossam és új olajat tölthessek bele vagy még jobban szét kell kani?
(ha igen hogy,mert nem tudtam rájönni hogy lehet ennél jobban szétszedni)
2.
milyen oil kell bele?(5w, 10w....?)