Hali!
Gyertyacserét már leírtam ide,csak nemtom,hogy hanyadik hozzászólás és kinek .A levegőszűrőd ránézésre jó,de fújasd ki és akkor minden kiderül,ha nagyon poros volt akkor kimegy belőle.Amúgy,ha a piros részen sok a fekete akkor már piszkos .De ajánlok neked egy K&N levegőszűrőt,mivel látom sportdob van rajta.Így jobb lesz a levegő beáramlás.
Most ott járok, hogy tank levéve, légszűrő levéve, trafó kifordítva, de a gyertyákhoz mielőtt hozzáférnék van egy műanyag és egy gumilap ezt hogy lehet kivenni?
A gyertya az egy külön történet, azt sem tudom melyik irányból lehet hozzáférni annyira szűk a hely.
Szia.Ülés,tank,légszürőház le,ha jól emlékszem a trafók is útban voltak,levétel elött ird fel melyik kábel hova volt dugva gyertya ki,új be és ugyanígy vissza.
Azt gondolom,hogy szép lehet.Pont multkor kérdezte valaki,hogy tudunk-e jó 954-et.Én tudtam,mert haver akkor árulta.Ugyanolyan volt mint a tiéd,csak Akra titán rendszer volt alatta.Gyönyörű gép volt az is.2 nap alatt elvitték tőle
1,3 milla volt az ára. 19000km, új fékbetét garnitúrával, összes gyári alkatrésszel, friss műszakival. A hangjába azonnal beleszerettem, rendszer van alatta. Szerzek kamerát, és felveszem a hangját!
Na felhívtam a cimbit és van neki egy GSXR 600 K2-es ill. egy R1-es kormánytelója. Ha valamelyik érdekel, akkor írd meg és elcseréljük az LSL-re! ..persze ráfizetek annyit, amit megbeszélünk!
Nem semmi ahogy szétbombáztad a motorodat :).
THX