Ha jól tom az egy műanyag házban levő elektronika, kiöntve műgyantával! ...a kis ferdeszeműek nem szeretnek javítani , csak cserélni! Nekik ez a biznisz. Ha szét lehetne szedni, simán meg is lehetne javítani az ilyen alkatrészeket. Az olvadás a nagy amperok eredménye, ami a melegedéshez vezet. ...az IC-k nagy ellensége. Javaslom hűtőborda, venti és folyékony nitrogén!
oks ak leeht lekapom a gátlót, gyorsan letom venni... a származás ellenőrzés meg nem jár le azt kérdeztem ... szval ujat nem kel lcsinálni azért,max ha nem fogadnák el hogy más kérte le
Az a baj,hogy a 929-en nem sok hely van.Már minden helyre felpróbáltam és minden szögben De most hívtam fel haveromat,"aki elvileg nagy szaki" és Ő mondta,hogy megnézi,mert olyan nincs,hogy nem megy fel.Na majd holnap okosabb leszek.
Hát mivel nem te kezdted a forgalomba helyezést,én úgy tudom hogy az átírási illeték téged visel.Max azt kérdezd meg meddig érvényes az MGA és ha mondjuk lejár írj egy adásvételit mindha te vetted volna kint,és kérd le az MGA-t.Bár nem tudom hogy a rendszerük tárolja e az ilyet lehet észreveszik és akkor bukta .Kormányteló nemtudom mennyire lessz nekik gáz mert nem gyári tartozék és vizsgálják a kormánylógást,ha jó a kormánycsapágyad vedd le.Kipu ügyben annyi hogy a te modelled nem katalizátoros gyárilag,de szerintem nem lessz gond vele.
Válaszolok én! Korm. teló SV dob maradhat/úgyis B.csabára viszed ,ott leszarják/ Az MGA papír hamar lejár,de azért kérdezz rá!De ezekután valszeg kell csináltatnod újat, és igencsak buktál 1vagyonosodási illetéket! Mert tutti akármilyen kamu dumát kitalálsz rá nem veszik be!
nah amugy meg töltés,fesszabájzó ügyben elég sokkoló a helyzet levettem ma a faidomot,mondom szemügyreveszem ezt a fesszabájzót... ugy oda volt csavarozva a segégvázra hogy csak nagyob erölködések árán tudtam levenni... na végre lejött, huznám szét a csatlakozót,nem jön.. nézem mi van vele, akkor láttam meg a gyanus jeleket,hogy a generátorrol jövő kábel megvan oldadva,é a csatlakozo meg beleolvadva a fesszabájzóba és csak nagyobb küzdelmek árán birtam naggyából elválasztani a szétolvatt csatlakozót,a fesszabájzótól szval én nemtom mi történhetett,majd hátha ti tudtok mondani vmi okosat vagy keresztfater szerdán ha jön megnézni... de engem kissé elkeseritett a dolog
Én ott voltam dzsordzsónál! De látom ő nem árulja el neked hogy tettük föl! A telószáron volt a "munkahenger"rész a mozgó szár pedig a fejidomtartó konzolon!Így elfér úgy-ahogy......... Bár nemtom hogy a 929-esen mennyi hely van ott!?! Azért ha így "fordítva" nem próbáltad...........kezdj hozzá
rendben,de szerintem nem lesz gond,mert 1 haver segit aki már csinált párszor ilyet de azért köszi
monnyuk ha anynira szeretnéd,akkor kérdezek párat
na pl,hogy a kormánytelot rajtahagygam vagy in kvegyem le a kmp es műszakihoz,me ugye ezen nem gyári,abból nem csinálnak bajt? a másik,hogy egy 2008as sv 650 gyári dob van rajta, E4 es jelzéssel az az euro 4es szabjány leeht halkabb meg iesmi mint a 900rr gyári dobja,ebbe sztem katalizátor meg minden van,meg azt akarom még kérdezni,hogy én ugy vettem a mocit,hogy már volt 1 magyar tulaja,aki lekérte a moci suármazás ellenőrzését,tehát azt má ak nem kell megcsinálni..de én azt használhatom ,mer az még a másik csóka nevére van... mer ha nem lenne ez a papir meg ak irnánk 1 olyan adásvételit mintha közvetlenül az olasztól vettem volna,mert akkor nem kéne vmi vagyonszerzési adót vagy mit fizetni,ami 24f köbcentinént,az akárhogyis számolom még 22ezer forint plusz,amit fizetnem kell,ugye?
nah enyni a kérdés
Mivel a teló csak kölcsönben volt nálam és képeket, akkor nem csináltam, így nem is tudok feltölteni. Lenne egy R1 teló meghírdetve jó áron és azért kértem kölcsön ezt, hogy egyáltalán fel tudom-e tenni. ..nehogy beleszaladjak egy vételbe és utánna meg 'kuka'!
Nézegettem most képeket a 929-esekről, de ahogy nekem jó, úgy nem hiszem, hogy Neked is. Nekem maga a kormányteló van felfogatva a villaszárhoz és a másik vége a fejidomtartó konzolhoz, ami nálam lyukacsos. A hosszal volt a legnagyobb baj, mert nem bírtam mind két irányba elfordítani a kormányt ütközésig. ...rövidnek bizonyult a teló útja. Ekkor az ötlet, a teló 'rúd' végét minnél közelebb kell rakni a kormány középponthoz és láss csodát egyből nem lett kihasználva a teló teljes útja.
jaja.Ott nem fér el,mert ahogy mondtad beleér a műszerfalba .Felpróbáltam a tankhoz,de ott meg túl hosszú és zavarna a kanyarodásban.....Max megpróbálom eladni havernak,neki 600-as hornetre tökéletes lenne,mert nem akadna be sehova se .Mondjuk nem szívesen válnék meg tőle
monnyuk ha anynira szeretnéd,akkor kérdezek párat
na pl,hogy a kormánytelot rajtahagygam vagy in kvegyem le a kmp es műszakihoz,me ugye ezen nem gyári,abból nem csinálnak bajt? a másik,hogy egy 2008as sv 650 gyári dob van rajta, E4 es jelzéssel az az euro 4es szabjány leeht halkabb meg iesmi mint a 900rr gyári dobja,ebbe sztem katalizátor meg minden van,meg azt akarom még kérdezni,hogy én ugy vettem a mocit,hogy már volt 1 magyar tulaja,aki lekérte a moci suármazás ellenőrzését,tehát azt má ak nem kell megcsinálni..de én azt használhatom ,mer az még a másik csóka nevére van... mer ha nem lenne ez a papir meg ak irnánk 1 olyan adásvételit mintha közvetlenül az olasztól vettem volna,mert akkor nem kéne vmi vagyonszerzési adót vagy mit fizetni,ami 24f köbcentinént,az akárhogyis számolom még 22ezer forint plusz,amit fizetnem kell,ugye?
nah enyni a kérdés