Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kis segítség. Az enyémben így van:
http://i249.photobucket.com/al...
Úgy is el tud romlani a feszszab., hogy megszalad és akár 20-on V-kal is tölt! Javítása szinte lehetetlen , csere.
Anyagilag jobban jársz, ha a gencsid rossz, mert azt lehet javítani!
és ha nemtud ellenállást mérni a multiméter?
A mocit ne indítsd be. A három kábelt húzd le a sarukról , akkor lesz egy 1-es, egy 2-es ill. egy 3-as számú versenyző. A multimétert tedd ellenállás mérésbe és mérd meg az (1-es - 2-es), (2-es - 3-as) és (1-es - 3-as) között az ellenállás értékeket is. Ha megeggyeznek, akkor nem ott van a baj.
igen? na maj megtanulmányozom ,most nem otthon vok épp
Bele van sütve mikor gyártották
hogyértve lekötni? magyarul h még a denkibe, a kábel elött mérném? de mondom h ott a 3 sárga kábel végén még mértem áramot,egyformát mind3 ban,tehát ak arrébb lesz a gond, van 1 sejtésem h a fesz szabájzónál..és ha az bekakkan,akkor az van hogy bele megy az áram, kifele meg már nem jön semmi belőle?
szeritnem nem annyira öreg az akksi,hát pár motorozást kibirt,csak ugye ha világittással mek ,párszor reflektorral is ak azé az lemeriti hamar
Három szállnál váltóba a müszit, feszszab után egyenbe!
Ha az a három száll a gencsiről jön, akkor a feszültségértékeknek egyforma értékűeknek kell lenni, de ez fordulatszám függő. ..nagyobb fordulat több feszkó!
Fireball, ha le tudod kötni a három vezetéket, akkor a multiméterrel ki tudod mérni, hogy jó-e a gencsi.
na megjött a szakemberünk:D na tehát akkor a fessazbájzó kimenetét mérjem,és ha ott nincs semmi, akkor fesszaBÁJZÓ A SZAR? mert azon a 3fázisú tekercsen amit mondasz ott még jön áram,mer mondom h alapjáraton mind3 szálban olyan 6-7 voltot mutatott a műszer... nah maj hnap méregetek ,aztán mondom hogy mivan:D
nemtom
jaa vágom
A téma szakértője! Érdemes rá hallgatni! Ja még hozzáfűzném, ha nincs töltés secc-perc alatt lemerül az akksi/főlag hogy ha már lassan a mocival 1idős/És leáll a system ...........................................
Figyu augusztusban kunmadaras?
Sziasztok!
A lényeg, hogy van egy generátor , ami előállítja a feszkót . Ez egy 3-fázisú tekercselésű biz-baz . A fordulattól függően állít elő, akár 50V-t is . Onnan megy tovább a feszszabályzóhoz a nafta . Ott mérjél rá, de a müszi váltó állásban legyen . Ha már ott sincs semmi, akkor a generátorod is lehet rossz. Ha ez a helyzet szóljál , mert én egy tekercselő cégnél dolgozok és tudok segíteni a javításban!
Jaja én is erre gondoltam de mondom meg próbázom hátha nátha De nem jött össze
Mármint 21.00 után
Nyugi kolléga fullon van a fórum,21 után biztos összejön
JA ja csak a dög enné meg a széles sávú internetnek nevezz ratyit
Akkor csak nem írtam akkora hülyeséget,mert ha jól emlékszem így mértük ki az enyémen mikor behalt.
Jól írod és én már le is mentettem az oldalt és nem tölti fel sztem terhelt a rendszer
A segédváz jobb oldalára van rögzítve 2 6-os csavaral.A farokidomon van két légbeömlő onnan kapja a hűtést.Lehet hülyeséget írok cáfoljatok meg ha igen de ha a fesszabályzó elött a csatlakozóra rámérünk kiderül hogy az sz.rt be nem
Én nem nagyon értek hozzá, de a már említett 3 sárga vezetéken más fordulatnál más feszkó generálódik, ezt tartaná szinten a fesz.szabályzónak titulált dolog neeem?