na hát ez nagyon nem hiányozna hogy 25ezret ki kelljen adni.. mert nincs is annyi pénzem
na de derüljön ki h mi a rosz ha fesszab,akkor beszélek nagyfaterral... amugy ez is olyan,hogy ilyen egbeforraszott , ien ragasztóval kiöntött cucc,amit nem lehet szétszedni? mert ha szétszedhető valahogy, akkor nagyfaterom szétszedné kimérné müszerrel ,hogy mi a rosz és kicseréli , csinált már meg igy nekem pár dolgot, régen távirányítós autónak a paneljében égett le vmi azt is kicserélte meg ilyesmi
hát igen elektroműszerész volt 1 bazinagy japán cégnél ,eléggé ért az ilyesmihez.... ha van pontos tervrajz,akkor szerintem megtudja csinálni... amugy hajdúszoboszlón lakik, az tőled nincs messze
Figyu nagy faterod elektromos zseni?Mert engem érdekelne 1 olyan dolog mint az újabb gépeken van a váltó fény, hogy 1 potméterrel én tudnám állítani azt hogy milyen fordulaton villanjon.Vajon tudna ilyen dolgot szerkeszteni?
és drága 1 olyan? vagy ha vkinek van hozzá tervrajza,akkor nagyfaterral csináltatok 1et v strapabirobbat is mint a gyári,hogy ne purcanjon ki,csak akkor kell hozzá pontos tervrajz
De az akksi mögött is van 1 csati átláccó gumi bugyiban azt is kukerold meg és mondom megnézem a manualt csak 21 körül érek rá hogy lekössem magam akkor megnézem hátha ad valamilyen értékeket mondom nekem se jár akksi nélkül a gépem és semi baja nekije
csatlakozó nem oxidált,meg be is fujtam kontakt tisztító sprével,de semmi változás...lehet h a fesszab megatta magát,és ak töltés nem jön,csak az aksiba levő áramot használja,amég van?
úgy mértem a töltést hogy az akksi be van kötve,másképp nemtom beinditani,meg ha megy és kiveszem az akksit,rögtön leáll..ebből is arra gondolok h nincs töltés... és ha ilyet produkál hogy nincs semmi töltés,ez lehet hogy kipurcant a fesszabájzó?
Azon ne problémáz, hogy nem jár a motor aksi nélkül mert az enyém se jár már próbáltam 1szer de, hogy menyinek kel feljönnie azt nem tom figyelj csak nekem van teljes service manualom és este rá fekszek és megpróbálom meg keresni és belinkelni ezt a témát a csatlakozója nem oxidált
Szia Úgy mérd a töltést hogy az aksi be van kötve.Próbáld azt is hogy világitáson nagyon alacsony-e a töltés.A segédváz jobb oldalán van a feszabályzó.Érdemes a csatlakozókat kontaktsprayvel befújni.Sajnos a ennek a szériának a feszabályzó a gyengélye
hali
motoroztam ma,meg megmértem már a töltést, mert ak akksimat párszor felkellett tölteni,mert lemerült,eddig azt hittem,hogy ak aksi a szar,de most rájöttem,hogy nincs semmi töltés mi lehet a probléma? multiméterrel mértem,és ugye az aksiba alapból van olyan 12.7 volt,beinditom, semmi se változik,és ha leveszem az aksi saruját akkor rögtön leáll tehát ezekből gondolom,hogy nincs töltés... 1-2 dolgot megnézegettem,amit tuttam, pl hogy a biztosítékok jók e, azokkal nincs semmi baj,megmértem őket hogy nem szakattak,2 biztositék volt ott ,a feltételezésem szerint fesszabájzóba... meg nézegettem a gyujtástól feljövő vezetékeket, van 1 köteg,ami 3 citromsárgából áll ha jól tudom az a töltés,mind3 ban olyan 6 volt körüli értéket mértem... de itt kifújt a tudásom,hogy mi lehet a tényleges probléma.tippek?
na de derüljön ki h mi a rosz ha fesszab,akkor beszélek nagyfaterral... amugy ez is olyan,hogy ilyen egbeforraszott , ien ragasztóval kiöntött cucc,amit nem lehet szétszedni? mert ha szétszedhető valahogy, akkor nagyfaterom szétszedné kimérné müszerrel ,hogy mi a rosz és kicseréli , csinált már meg igy nekem pár dolgot, régen távirányítós autónak a paneljében égett le vmi azt is kicserélte meg ilyesmi
Itt elég drága...
motoroztam ma,meg megmértem már a töltést, mert ak akksimat párszor felkellett tölteni,mert lemerült,eddig azt hittem,hogy ak aksi a szar,de most rájöttem,hogy nincs semmi töltés mi lehet a probléma? multiméterrel mértem,és ugye az aksiba alapból van olyan 12.7 volt,beinditom, semmi se változik,és ha leveszem az aksi saruját akkor rögtön leáll tehát ezekből gondolom,hogy nincs töltés... 1-2 dolgot megnézegettem,amit tuttam, pl hogy a biztosítékok jók e, azokkal nincs semmi baj,megmértem őket hogy nem szakattak,2 biztositék volt ott ,a feltételezésem szerint fesszabájzóba... meg nézegettem a gyujtástól feljövő vezetékeket, van 1 köteg,ami 3 citromsárgából áll ha jól tudom az a töltés,mind3 ban olyan 6 volt körüli értéket mértem... de itt kifújt a tudásom,hogy mi lehet a tényleges probléma.tippek?
14fok van és napsütés..aki teheti guruljon 1 lájtosat ,én is ezt fogom tenni minnyá
Köszönöm.