Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor "rossz" a bogároldód...:)
Nekem 2-3 perc után lefolynak a bogarak....
Hát ez az!Előszőr lemostam melegvíz-sampon kombinációjával.
Majd következett a bogároldó spray,3-4perc várakozás,tiszta vizes,szivacsos leöblítés.
Bogár még mindíg ráégve!
Na! Rajtam nem fogsz ki!:újabb bogároldó,3-4 perc várakozás,szivacs,--semmi!
majd szivacs megfordít(dörzsike),és adj neki!
A végerdményt meg már leírtam.
Csao.

Csak egy sima, mezei polír. Ne géppel, kézzel, ha meg az sem, akkó kicsit géppel.
De sztem kézzel is kihozza, és a polírpaszta megmarad, és hasznos!
Máskor használj bogároldót!
Ráfújod vársz pár percet és a bogarak maguktól lecsúsznak...
Hali!

Nekem az előző mocimnál a Polipol paszta jött be.Nem olcsó kb 4e de jó.A jobb motoros boltokban kapható.Nem tüntet el mindent de javít.
Én is jártam igy, az új mocimon csak bogároldó spray és viz, aztán max ablakpucolóval a vizcseppeket.
Szevasztok!
Csúnyát csináltam a fejidommal.Lesúróltam róla a bogarakat.Eredmény:bogár nincs,eszméletlen karcosság IGEN!
Majdnem sírva fakadtam.Van valakinek javító ötlete?Mivel kenjem,kezeljem stb,hogy javítsak a mostani állapotán.
Szerbusztok XX tulajdonosok!
Eladnám 4:1-be Shark tuning rendszeremet (kb:+10 ló, szép hang, nem hangos, nem csendes) jelenleg X11-en van, de jó 1100 XX-re is. Ha valakit érdekel képeket a hirdetések között talál. Tel: 30/912-8691
Motoros Üdvözlettel: Horpi
Tarka!


Tedd fel nyugodtan,több motoromon is volt már!
Meglessz!
Most tente, holnap megint meló!

Csumpi kedves Tarka!
Élménybeszámolót várok. lehet váltok én is. Túl drága a Metzi.És annyira talán nem jó,bár eddig más nem volt a gépen.
Hát, na!
Engem rábeszéltek, és nadon jóóó! Bár még csak 2 napja gyepálom, és csak pár százas van benne, de áááááálom! Majd hétvégén megsasssssintom kicsit jobban a dolgot, Visegrádon!
Ja? És az volt az öreg cibrimen. Azon fasza volt.
Engem lebeszéltek róla,pedig 55-ért lett volna pár. (190,120)
Conti road attack! Szeretem........
Milyen? (márka,típus)
Hali,

Mivel nem vagyunk gyári márkakereskedők, igy gyári garanciát sem tudunk vállalni, de ezt nem is fogja senki sem! Ha elolvasod a gyári garanciális feltételeket, akkor bármi változtatás (légszűrő, kipufogó, stb..) már garanciális vesztést von maga után!
Persze ez hülyeség és egyik márkaképviselet sem követi ezt a példát! Szerencsére!
Olyat pedig még nem hallottam sem itthon, sem pedig a többi ország Approved Dynojet Tuning Center-étől, hogy a Power Commander bármit is tönkre tett volna!
A power commander megfelelő beállítás mellett ideális AFR (levegő/üzemanyag keverék) értékkel kell hogy dolgoztassa a motort.
Normál esetben környezetvédelmi értékre van beállítva kis fordulaton, középtartományban pedig elsokaltatják a motort. A kis fordulaton elkeveseltett motor több kár okoz, mint a Power Commanderrel beállított érték, illetve a középtartományban elsokaltatott értékkel hűtik a motort (mivel főként ott motorozik az ember az utcán) és a fogyasztás is több emiatt.....

Amugy egy tévhitet is eloszlatnék a Power Commanderrel kapcsolatba.
Egy normál, 1 térképes beállítás alapjában véve nem hoz maximális teljesítmény növekedést. A beállítás után a motor rugalmasabb lesz, eltünnek belőle a torpanások, a hirtelen megindulások... azaz minden tartományban egyenletesen kell húznia a vasnak! Teljesítmény növekedést a 4 térképes, hengerenkénti beállítás hoz, ami egy 1000-es motor esetén +10LE körül van hátsó keréken.

Hirtelen ennyi....
Sziasztok!

Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. Imádom. az új gumámat! Nem lehet ezt megunni! Isten vagy Milka!
Ez így van drága barátom, de elsősorban az XXes társadalomra gondoltam mikor feltettem a kérdést hátha valakit érdekel uj vagy garis motor esetén a dolog. Ja és ha nem érné be a gyári értékekel mert kimotorozta a vasat az utcán is .
Már elnézést barátom!

De a tied messze van a garanciális állapottol!
Helló!

Akkor végülis jól irtam ill. tudtam a dolgokat. (azt nem tudtam, hogy van Dynojet fékpad, csak azt hogy van Dynojet tuning és azt padon kell állítani) Motornál vállaltok garanciát, hogy természetesen normál használat mellett nem okoz kárt a motorban a Power Commander? Ill. ha garis a moci akkor elvesztheti a garanciát ha egy ilyen belekerül?

Üdv.: Maistear
Hali,

Volt itt egy kis beszélgetés a Dynojet Power Commander körül....
Mivel mi Approved Dynojet Tuning Center-ként a forgalmazás mellett be is hangoljuk egy speciálisan erre a célra gyártott Dynojet fékpaddal, igy ha bárkinek kérdése van ebben a témában, szivesen segítek.
A fékpadunk teljesen autómatikusan állítja be a Power Commander-t a saját motorodhoz az összes gázálláson (2, 5, 10, 20, 40, 60, 80,100) és 250-es fordulatonkénti tartományban akár külön hengerenként is. Ez kb 1,5 órát vesz igénybe és kb annyi terhelést kap a motor, mintha a ringen mennél kb 2 kört....

Üdv
Ago
www.agomotors.hu
info@agomotors.hu
13 évig Kawáim voltak, vallom hogy a legjobb!
Sajátmárkaimádó,szemellenzős!
Kivétel a Kawa és az XX