Arra vigyázz, hogy fokozatosan döntögesd a vasat az új gumival. A leválasztó réteg így szépen lekopik. Ha olyan szögbe döntöd, amikor csak a "szűz" területen fekszik fel a gumi, annak jó eséllyel bukta a vége.
Hisz tudod milyen óvatosan megyek, nem?
De tényleg, a 100-as mán tegnap megvót, ma még elviszlek egy karira óvatosba, és utána mán tuti királyság lesz! Hova mész délutánig?
Az egyik ismerősöm nem a gumit tette tönkre, hanem az első 50 méteren eldobta a vasat.
Ilyenkor nagyon csúszik.
Nem is mentünk gyorsan, épp hogy elindultunk.
Több tízezer lett a kára.
Korán kelö Gáborom jol tudja!Szo sincs 1000-kilométerrröl!
Egyébként megfogsz lepödni,milyen jo gumát vettél!Ja még valami 240-feletti,folyamatos menésnél,tulmelegedhet,és hirtelen sokat kopik a futo felület.Erre figyelj oda.De hát mindennek ára van!
Tudom, hogy cikis megkérdezni, meg égő számomra, de nem tudom, és a többi meg nem érdekel!
Hogy kell szakszerüen bekoptatni egy 0 Km-es gumit? Azt mondták, hogy 1000 Km-ig vigyázzak vele. Ez mit jelent? Hogy kell vigyázni rá? Arra gondolt, hogy egy kicsit csúszik míg nem kopik le a fedőréteg? Mert az kira lenne, ugyanis most jobban tapad mint a régim!
Segítsetek skacok! Életem első 0 Km-es gumiját nem akarom szétcseszni. Mit csináljak, és mire vigyázzak?
Előre is köszönöm a segítséget!
A problema valosznu a legtelenites nalam...de hat az xx-em ossze volt torve..nem volt mas valasztas legtelenitettem eleget.A segitsegedet elfogadom es a fem fekcso is erdekel.
Elore is koszi mindent.
De erröl megint az a véleményem,hogy ne bántsd!A hondának a "gumi" fékcsövei hibátlanok!
Álltalában a Suzukikon kell cserélgetni,mert azoké ugy szar,ahogy van!A másik,hogy az XX-et csak nagyonhozzá értö ember tudja légtelenitteni,mert van pár darab szelep a rendszerben,és ha levegöt kap,akkor csak a joistenben bizhatsz,hogy kiszeded belöle!A szerelök is félve állnak neki!
De ha gondolod segittek szivesen!Sufni tuningba,bármit elbaszok!
igyvan én is erre gondoltam, de valaki nagy hozzáértő azt mondta hogy a tuningot legyen az chip vagy bármilyen de leginkább chip azt a motor diagnosztikájához kell állítani legalábbis célszerű. A motor kopottságát is figyelembe veszik meg minden paramétert,hogy a lehető legjobb teljesítményt nyomatékot rugalmasságot hozzák ki a motorból, annak károsítása nélkül! Autóknál biztosan igy van egy normális szervízben legyen benzines vagy diesel turbós vagy szívó. Ha jól emlékszem Fistván a busa fórumon irta, hogy neki powercommandert szereltek a vasba és ugy állítatta hozzá drága pízé! Azt nem tudom hogy a dinojetet lehet e állítgatni, de szerintem illene állíthatónak lennie. Amit megveszel és "csak" beleraksz tuningot azt jobb esetben a gyári csipről másolták, és változtaták meg az adatokat. nem a te motorodhoz lőtték be nem számoltak kopást + ilyeneket. Engem lebeszéltek mikor a saját diesel autómba akartam chippet rakatni szolid 40000 Ft baráti áron mondván nincs a motorhoz beállítva és akár károsodást is okozhat. az a chiptuning ahol beállítanak mindent az olyan 80-100 Ezer körül kezdődik de válalják a felelőséget és garanciát is adnak hogy a motoban ez nem tehet kárt. ....Szerintem.....
Arra vigyázz, hogy fokozatosan döntögesd a vasat az új gumival. A leválasztó réteg így szépen lekopik. Ha olyan szögbe döntöd, amikor csak a "szűz" területen fekszik fel a gumi, annak jó eséllyel bukta a vége.
De tényleg, a 100-as mán tegnap megvót, ma még elviszlek egy karira óvatosba, és utána mán tuti királyság lesz! Hova mész délutánig?
Ilyenkor nagyon csúszik.
Nem is mentünk gyorsan, épp hogy elindultunk.
Több tízezer lett a kára.
Ma kiprószálom dobogókőn, juj de izgulok! Jólesz-jólesz!
Korán kelö Gáborom jol tudja!Szo sincs 1000-kilométerrröl!
Egyébként megfogsz lepödni,milyen jo gumát vettél!Ja még valami 240-feletti,folyamatos menésnél,tulmelegedhet,és hirtelen sokat kopik a futo felület.Erre figyelj oda.De hát mindennek ára van!
Az első 100 kilóméteren kell óvatosabban használni, hogy a formaelválasztó szilikon lekopjon róla
Hogy kell szakszerüen bekoptatni egy 0 Km-es gumit? Azt mondták, hogy 1000 Km-ig vigyázzak vele. Ez mit jelent? Hogy kell vigyázni rá? Arra gondolt, hogy egy kicsit csúszik míg nem kopik le a fedőréteg? Mert az kira lenne, ugyanis most jobban tapad mint a régim!
Segítsetek skacok! Életem első 0 Km-es gumiját nem akarom szétcseszni. Mit csináljak, és mire vigyázzak?
Előre is köszönöm a segítséget!
A fek javitasaval kapcsolatosan itt elersz, es egy het mulva en is raerek majd.
Elore is koszi mindent.
Toborzok emberkeket a korzikai rallye vb-re....nem lenne kis gurulas de megeri szerintem.
Milka:
Köszönöm a segít, annyira megfogadtam, hogy mán Conti road!
Köszike, még1x!
A problema valosznu a legtelenites nalam...de hat az xx-em ossze volt torve..nem volt mas valasztas legtelenitettem eleget.A segitsegedet elfogadom es a fem fekcso is erdekel.
Elore is koszi mindent.
De erröl megint az a véleményem,hogy ne bántsd!A hondának a "gumi" fékcsövei hibátlanok!
Álltalában a Suzukikon kell cserélgetni,mert azoké ugy szar,ahogy van!A másik,hogy az XX-et csak nagyonhozzá értö ember tudja légtelenitteni,mert van pár darab szelep a rendszerben,és ha levegöt kap,akkor csak a joistenben bizhatsz,hogy kiszeded belöle!A szerelök is félve állnak neki!
De ha gondolod segittek szivesen!Sufni tuningba,bármit elbaszok!
Meghagyom a fejleszteseket a mernokoknek,viszont ha valaki tud segiteni fem fekcsovekkel kapcsolatban azt megkoszonom.