Amit tudok,az az hogy nem tudok semmit!Meert a hondások se tudnak!Kosza hirek vannak,hogy beszüntetik az XX gyártását,és kész.Meg hogy jön az uj 1300-as XX.De nem hinném hogy van olyan motorgyárto,aki a paletta zászloshajoját megszüntetné.Gondold el,nem tudtak annyit gyártani belöle,amennyit eltudtak volna adni!De ha mégis abba hadják a forgalmazást,akkor a Honda "cég" a legnagyobb barom a világon!
Egy pár oldallal ezelött adtam meg egy bontós számát, neki aszhem minden van. Legalábbis amit kérdeztem, és turkáltam, az volt neki. Olvass vissza. De amint visszakapom a tellerem beírom ide,
de sajna nem tom az mikor lesz!
Megvan az új plexim, megvan az új plexim!
Majd rakok fel képet is, amint visszakapom a motorom.........
Szegénykém ma a holnapi vizsgáról álmodik, gyári dobokkal.........
Ki tud nekem segiteni?
Kintröl vagy bentröl érdekelne egy XX, papirok nélkül.
A blok ill. vázam ép de a többi kuka, 2003 a gépem (ez ugy tudom idomoknál mindegy az év járat?)
Ha valaki tud oly személyt ki ezzel foglalkozik akkor léci.
Bontókban elég nehéz őssze szedni mert az egyíkben ez van a másikban meg épp......
PL;ídom tartok,ki könyöklök,stb... kis dolgok nincsennek.
Elöre is kösz!
Egyébként téleg halot a forum.
Szeva Milka csöváz mindenkinek széles utat!
Akkor pontositsunk!
Akkor merül le,ha pár napot áll,vagy ha dugoba mész?Nem mindegy!De mindegyikre van megoldás.
Állás közben lemerül:Aksi kuka(de amint irtad az uj),Valami leszivja(riaszto,vezeték kontakt,stb)
Dugoban lemerül:Nem termel a generátor,rossz a feszabájzo,vagy kontakt hiba.
A kontaktot kezd az aksi csatiknál.
Köszi mindenkinek a kmórás hozzászólásokat, kinti gép megvásárlása miatt érdeklődtem.
Más: lemerül az aksi pár nap alatt, ha sokat vagyok dugóban, aksi új, 10000 ft-os. a gép 98-as, karbis.
Tapasztalt valaki hasonlót?
Üdv mindenkinek- Janek
Bocsánat, hogy belebeszélek és csak ilyen későn reagálok fórumi kérdésedre. lehet azóta már megoldottad a problémát.
Használati kézikönyv szerint a sebbesség mértékegységének váltása csak az "E" típusú gépeknél lehet.
Mégpedig a SET gombbal. Én itthon vettema gépet, lehet rajta váltani. A könyv szerint még létezik jó pár betűtípusú, azokon nem lehet állítani.
( Fontosabb műszer a ford. szám mérő nem? )
Ennyit szónék a témához!
Ja, és még annyit, hogy a nála csináltatott kipuffokra örök garit ad, a belsejére pedig 3 évet.
És a palástok amiket alkalmaz kivülre, annyira egyedülállóak, hogy magyaro-n, csak ő tesz ilyet dobokra, mivel olaszbol hozatja.
Én inkább azt ajánlom, hogy inkább halgass meg, egy pár dobot mielött döntessz!
A Raptor, most minden elfogultság nélkül, elég neves dob magyar viszonylatban.
Meg lehet nézni a WILD magazinban, a magyar épített csopperek nagyrészén raptor kipuff van
azonkívül minőségre, és kidolgozásra is megállja simán a hejét bármelyik magyar gyártó mellet.
Az ember 8 éve csak ezzel foglalkozik, télen-nyáron, annyi melója van, hogy 3 hetet kell várni, a dobra, és most fog nevet váltani, mert már hamisítják a cuccát!
Mindenki, a sajátját dicséri úgyis.
Szia Keselyü! Mindenre nyitott vagyok nem teljesitményt akarok növelni (az van)csak hangot! Ugyhogy ha dobsz egy elérhetőséget azt megköszönöm aztán meglátom előre is köszi
Nekem egy barátom csinál dobokat Érden TCS néven (Leo Vince alapon). Véleményem szerint szebben dolgozik mint a többi magyar dobgyártó, nála ez inkább szórakozás mint munka. Az én két Finsteremnél 1000* szebbet gyártott. Biztosan megcsinálja 100 alatt, és legalább Budapest környéke.
Kerek 100.000huf volt az egész, a két dob, plusz a 2 összekötő. Csongrádon van egy ember aki csinálja ezeket a dobokat, szerinten elég komolyan dolgozik. www.raptorsport.hu
Amit tudok,az az hogy nem tudok semmit!Meert a hondások se tudnak!Kosza hirek vannak,hogy beszüntetik az XX gyártását,és kész.Meg hogy jön az uj 1300-as XX.De nem hinném hogy van olyan motorgyárto,aki a paletta zászloshajoját megszüntetné.Gondold el,nem tudtak annyit gyártani belöle,amennyit eltudtak volna adni!De ha mégis abba hadják a forgalmazást,akkor a Honda "cég" a legnagyobb barom a világon!