Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

A Honda nem véletlenül olyan büszke a dual cbs-re. A legjobb fékrendszer és a legbiztonságosabban lehet vele lassulni. Ha nem kimondottan pályára kell, akkor én nem bántanám (meg egyébként se nyúlnék hozzá)
Ha ennyire nem tudod megszokni akkor próbálkozz, de igy életeket menthet!
Segíteni az "átalakításban" sajnos nem tudok, csak a véleményemet irtam.
Igen,mint az előzőekben említettem volt,rendelkeztem olyan xx-el,aminek a forgalmiában az én nevem szerepelt.Azt használt volt,egy pasi sokat járt ringre vele.Ki volt kötve a dual+fém fékcsövek voltak rajt,+4:1 kidörgő.Szerintem a mindennapi használatban jobb,többet ér a dual.Pályán állítólag jobban tudta használni külön-külön a fékeket.Szóval,attól függ,mire szeretnéd használni!Nekem nagyon bejön így,hogy akár a kanyarokban is húzhatom a féketet,nem egyenesedik fel.Tudom,béna kuki vagyok,hogy kanyarban kell fékezni!Elnézést,minden motorozni tudótól!
Sziasztok!

Az xx-em fekrendszeret szeretnem atdolgozni...erdemes kikotni a cbs rendszert?Csinalt mar valaki ilyet?Elore is koszi a hozzaszolasokat.
Udv,
Ne dolgozz annyit!
Vigyi Magadra! ,
Laci!
Elkell ismerni az XX fékét!Most a hétvégén majdnem becumiztam ,a Busman nemakart megállnyi,és majdnem teleraktam Milkát,és Xxmen-t,egy számunkra váratlan szituációban,tényleg nagyon jó moci az xx,de én Busa szerelmes vagyok,nem tehetek róla,a féken meg dolgozok,jön a fém fékcső,oszt javul a helyzet talán!?!?
Ha teheted gyere el velünk túráznyi,nagy az összefonodás az xx,és a busa közt..Nagyon jó csapat kovácsolódott össze,ami ritka ebben a mai világban,és ami a legnagyobb dolog,hogy tiszteljük a másik elmebaját,és a hülyeségével együtt szeretjük!
......../kivéve a MILKÁT! /.............
A svájci édesipari termék...az mán más! ,és aztán Xx-Ati,Xxmen,Maistear,Voice,Spog,.......és a többiek.............na.......jól van!TÉNYLEG IGAZI BARÁTOK! , .
Szerb-husz tezsvérem!
Köszi kérdéseid!:a zőőődcség,mint mindíg fullon.Most készülünk a szigetre,nagy az izgalom.(főnökség)
Igen tesztelem az XX-et,bár a BUSA elött nekem már megadatott egy ilyen.Szuper "kis"gép.Van összehasonlítási alap.A busa erősebb,nyomatékosabb,jobban robban mondjuk 160-tól.Ehhez képest,-lájtosabb-ban indul el az XX.De ami a technikát,az illesztéseket,kényelmet,illeti,szerintem alul marad a
nagytesó.Nekem úgy minden ott van.Nem rezonál be 3000-nél,nincs lyuk 5-6 között, stb.
Tény,hogy iszonyatos erőt képvisel a BUSA,AMI SZÁMOMRA KIMOTOROZHATATLAN.Száguldozni szeretek én is,kirándulni is,erre pedig alkalmasabb az XX!(az xx-et sem tudom kimotorozni)
A kinézet hasonló,bár a busa még mindig vezeti a toppot!Szrvizelésről meg csak annyit,hogy a busánál 6-8 ezret irnak olajcserére(ha jól emlékszem) az XX nél 12.000.Persze sokk függ attól,hogy mire,meg hogyan használod,de nálam 8000-nél gumi csere volt,és 9 körül lánc-lánc szett.Pedig soha nem egykerekeztem,nem indultam egyszer sem gyorsulásin!Az xx-ben most 6800 van,egyenlőre hiba nélkül.
Remélem senkit nem untattam ezzel a kis bájcsevejjel.(ja,mind két mocit részletre vettem!)
Ceva 69!
Mizu a zöldségpiacon?
Gyól vagy?
És tisztelet az XX-eseknek!
Tudja valaki,hogy mennyitől számol vissza a digit óra?
És hogy lehet-e fokozat visszajelzőt rakni az XX-re?
Jaja. Már nagyon vártam, és csak fél napom maradt!
Most nem tom, kanyart vadásszak, vagy inkább száguldozzak 300-al a keresztlányomhoz.
Messze lakik, és sok lenne az út, ha a kanyargós úton mennék! Nagy dilemma, de gyanítom, száguldás lesz, mert már nagyon hiányzik a kis szaros!
De azért vigyázok!
Jólvanna nem azé irtam csak nagy csend uralkodott itten!
Csak tisztára asztán csak ovatosan
Semmi gond örülök hogy van olyan aki tud menni ugyhogy hajrá
Csao.

Naná, hogy jó olvasgatni!
Én igazoltan melóztam mint állat! Aszhem megutáltam a ringet egy életre!
Holnap viszont végre.....lecsutakolom a Vasat, és lóra kelek! Jiiiiháááááá!
Már bocsi.....................
Tudom hogy mindenki tudja, de lehet hogy nem...
1 kis ismétlés nem árt senkineksem és külömben is jó mindig olvasni róla hamár az ember nem ülhet rajta

http://totalbike.hu/tesztek/cbr1100xx/#poll
Mi ez a kuss?

MIndenki elment szabira vagy dolgozik?

Mert a motorozás az megbocsájtható!

HAHÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!
Köszönöm a kimerítő választ!
Pityusz



1999-töl.De 1998-ban volt a válltás,ott még lehet ilyenis-olyanis!Digitális müszerfal 2002-töl(ezt nevezik 2-es szériának)
Üdv.!

Megtudná vki mondani hogy mikortól lett injektoros az XX?
A moci olaszországból érkezett,garantált 47eezrkm-rel,teljesen gyári állapotban van,sérlés mentes!nagyon jó motorikus és esztétikai állapotban van,ha komolyan
érdekel hívj és megegyezünk
üdv.: robi
Szia!
én csak érdeklődnék még egyenlőre, mert nem biztos még, hogy motorra ülhetek.
A moci volt sérülve? Km? Honnan lett behozva?

Köszi!
Sziasztok!
eladó az alábbi linken megtekinthető masina,ha valakit érdekel,érdeklődjön telefonon


http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=76211
motorozz.hun a joooooooooo barátok fórumán a 2281-es hozzászólást és annak előzményét, majd következményeit olvasd el. igy hosszú leirni.
Mivót, mivót, mivót?
Meséééééééééééé!
Aszem a tegnapi nap után nem kell semmit mondanom legfeljebb annyit hogy: ne tetézd a bajt.
Miaz hogy "+az asszony" szegény Niki jo ha van 30 kilo(vasággyal eggyütt)
Érdekes meg állás......
szeva