Elfelejtettem az elöbb.Igen kell vinni a régit,és arra teszi fel az uj betétet.És igen a Tahi utca környékén van.Azt nem tudom,hogy vonat fékkel is foglalkozik,de motorral biztos.Amikor mrntem,levette a polcrool a betétet,és cserébe otthagytam az én vasaimat.XX-re nincs válogatás,könyvszerintit tesz csak rá!Azt mondta ilyen telljesitményü vasnál nincs apelláta,jo betét kell rá!Amugy ez nekem szinpatikus.Kisebb (600-asa) vasaknál,asszem lehet válogatni a betét minösége között!
Újabb kérdésem lenne. Honnan szerezhetek be vezérműlánc feszítőt? És mennyibe is kerül? Továbbá érdekelne nektek milyen fékbetétek váltak be, mennyiért és honnan? Előre is kössszszz!
Üdv.: Hernyó
robkaa46
Megvan még a gép?Mennyi km van benne?Pont most tervezem egy XX vételét,ezért érdekelne,illetve egy probléma,egyben nem tom bevállalni az árat.Valami hitelt esetleg lehetne rá intézni?Előre is köszi a választ!
Conti road-attac!De ha xx-re akarod,akkor egy személyel 10-12.000km bir.Ha két személy+pakk 8-9.000 km.Ja és nem szereti ha 250-es utazo fölött mész,mert akkor tulmelegszik és kopik.De ár/érték arányba még ez a leg jobb.Mi elég sok gumát kiprobálltunk már,ez jött be!Ja és igy tapad!
A Continental Road Attack nagyon sok mindenkinél bejött (nálam is) két komponensű a külső fele lágyabb keverék, még a közepe keményebb! Van akinél akár 12-15000 km is elmegy!
Na ja, szégyeld magad! De bazira ám!
Ezt gyanítom nem nagyon felejti el neked senki! Gyakran visszatérő vélemény lesz ez!
Más.
Huh de nagyot mentem ma.....és csak egy ember akart megölni, úgy 10 perce!
De az nagyon! Hazafele jövet....refi be....M0-ás..../nem mondom mennyivel, mert kapnék a pofámra/..........ez a tapló paraszt + ki elém mint állat, szélárnyékból kihajol....satufék.....simán megáll/az a nagyon szar fék most megint kihúzott a szarból/ .......haver mögöttem,de lemaradva....ember észreveszi, hogy mit is csinált, visszarántja.....2-őt visszapakolok, és tűz! És a sluszpoén! Haver elé is kiránt, megint észreveszi magát, megint beránt........Eredmény: 2 irányválltás, 2 motoros majdnem oda!
Kérdem Én, miért nem agyaltam Én ezt péppé? Vagy állmos volt, vagy szerencsétlen béna állat, mind1, de van jogsija!
Na idő van szunyára. Legyetek jók, és ne kövessétek el ezt a hibát, amit Én! Legközelebb rommá agyalom az ilyet!
Ui.: kapom a marást állandóan, hogy legalább este vegyem le a refit, ezekután a válaszom: HÁT NEM!
A napokban tervezem a xenont, de akkor is refi lesz, még így sem lát a parasztja....
Na tényleg sziasztok nektek!
Hu ez nekem is fájt!
Bár én a telokhoz se nyultam volna,meg kormánygátlo se kell,meg semmi.Szerintem az XX az a motor,amit nagyon eltalálltak!Félek is,hogy ha kidobnak egy ujjabbat,mit fognak elszarni rajta.Mert ezen már csak rontani lehet!
Még annyit füznék hozzá,hogy nemrég voltunk Osztrák turán,és ott XXMan,és Fiveurban vasat cserélt(XX és Busa).XXMan köpködött a Busa fékjére,Fiveurban pedig áradozott,hogy milyen jo az XX fék.Ja és gondold el,sok mérnök,sok orát töltött avval,hogy megalkossa ezt a fékrendszert(ami 2001-ben elnyerte a legjobb motorkerékpárfék diját).
Csumi.
Ám bár, Én nem vagyok valami hozzáértő, de ha Honda csinálta rossz nem lehet!
Mentem mán 1-2 mocival, és eggyik féke sem volt olyan mint az XX-é. Konkrétan életveszélyes más mocin menni XX után, vagy nagyon észbentartod, hogy ez NEM az a fék!
És ha Milka-bá mondja, már ne is gondolkozz rajta!
Huj, megint milyen okosakat mondtam......... .........
Na megyek, elvileg valami találkám van! Csak el ne aludjak míg odaérek!
Igen készitettünk már ilyen vasat,de nem ajánlom!Elösször is,mocskos sokba kerül,mert az elsö gyári föfékhenger nem tudja kiszolgállni a hat dugattyut.Mivel ezt igy nem biztos hogy érteni fogod,belemerülök a támába.Az elsö föfékmunkahenger,tol olajat a négy (elsö szélsö)dugattyuhoz,és az egy (hátso középsöhöz).A két (elsö középsö) dugattyut a bal oldalon villaszáron elhelyezett, föfékmunkaheger müködteti(és ez tol hátra,a két szélsöbe is olajat).Tehát az elsö föfékmunkahenger gyárilag öt darab munkahengert müködtet.A hátso pedig kettöt.Te ezt szeretnéd kiválltani,hogy az elsö a hat elsö dugattyut müködtesse,a hátso pedig a hátso hármat.A gond az,hogy nem tudja ellátnisem az elsö,sem a hátso föfékmunkahenger elegendö olajjal,a dugattyukat(mivel ki lett iktatva a harmadik,villaszárra szerelt munkahenger).Ezt egy féle képpen lehet orvosolni,nagyobb föfékmunkahenger kell elörre,és hátra.Be lehet szerezni,de nagyon drága.Mivel fék cuccot csak ujjat vesz az ember(ha nem kamikaze).Ugy 100-150 ezer böl megvan.De utánna jön,a fémfékcsö,az még egy 30-as.És kell egy szaki(az se dolgozik ingyen)aki ezt megmokolja neked.Ha suffni tuningba csinálod,akkor is legalább 180-200 ezr forint.Mond megér ez ennyit?És ha a vizsgán véletlenül,vagy egy hozzá éetö motoros rendör(van ilyen higgy nekem) kiszurja,rendszám helyben ugrik.Én azt javaslom,hagyd ahogy van.Pedig akik ismernek tudják hogy nagy tuningmester vagyok,de vannak határok.Ha nem jo igy,add el,és inkább vegyél egy olyat,ami megfelel neked.Ja én rendszeresen pályázok,a"gyári fékkel),és elmondhatm,ha nem akarom nem érnek utol!
Igen!Busákon,és XX-eken már tesztelve van!Hibátlan a dolog!
Feszittö: Honda Sallerbeck 17.000Ft(tavalyi ár)
Fékbetét XIII.-kerben készittik,890FT/db
Újabb kérdésem lenne. Honnan szerezhetek be vezérműlánc feszítőt? És mennyibe is kerül? Továbbá érdekelne nektek milyen fékbetétek váltak be, mennyiért és honnan? Előre is kössszszz!
Üdv.: Hernyó
még meg van,47ezer km van benne,de a hírdetésben remélem mindenre választ kapsz,ha komolyan érdekel,hívj és a többit megbeszéljük
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=7621
1 Eladó Gép!
Megvan még a gép?Mennyi km van benne?Pont most tervezem egy XX vételét,ezért érdekelne,illetve egy probléma,egyben nem tom bevállalni az árat.Valami hitelt esetleg lehetne rá intézni?Előre is köszi a választ!
Conti road-attac!De ha xx-re akarod,akkor egy személyel 10-12.000km bir.Ha két személy+pakk 8-9.000 km.Ja és nem szereti ha 250-es utazo fölött mész,mert akkor tulmelegszik és kopik.De ár/érték arányba még ez a leg jobb.Mi elég sok gumát kiprobálltunk már,ez jött be!Ja és igy tapad!
A Continental Road Attack nagyon sok mindenkinél bejött (nálam is) két komponensű a külső fele lágyabb keverék, még a közepe keményebb! Van akinél akár 12-15000 km is elmegy!
Milyen gumát ajánlatok az XX-re ami azért tapad is?Köszi!
Ezt gyanítom nem nagyon felejti el neked senki! Gyakran visszatérő vélemény lesz ez!
Más.
Huh de nagyot mentem ma.....és csak egy ember akart megölni, úgy 10 perce!
De az nagyon! Hazafele jövet....refi be....M0-ás..../nem mondom mennyivel, mert kapnék a pofámra/..........ez a tapló paraszt + ki elém mint állat, szélárnyékból kihajol....satufék.....simán megáll/az a nagyon szar fék most megint kihúzott a szarból/ .......haver mögöttem,de lemaradva....ember észreveszi, hogy mit is csinált, visszarántja.....2-őt visszapakolok, és tűz! És a sluszpoén! Haver elé is kiránt, megint észreveszi magát, megint beránt........Eredmény: 2 irányválltás, 2 motoros majdnem oda!
Kérdem Én, miért nem agyaltam Én ezt péppé? Vagy állmos volt, vagy szerencsétlen béna állat, mind1, de van jogsija!
Na idő van szunyára. Legyetek jók, és ne kövessétek el ezt a hibát, amit Én! Legközelebb rommá agyalom az ilyet!
Ui.: kapom a marást állandóan, hogy legalább este vegyem le a refit, ezekután a válaszom: HÁT NEM!
A napokban tervezem a xenont, de akkor is refi lesz, még így sem lát a parasztja....
Na tényleg sziasztok nektek!
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=76211
Mondja már meg valaki,hogy a digit óra gyújtás után mennyitől számol vissza!
Itt egy link, csakhogy dagadjon a májatok,hogy milyen megbízható az XX
keveset futott XX
Bár én a telokhoz se nyultam volna,meg kormánygátlo se kell,meg semmi.Szerintem az XX az a motor,amit nagyon eltalálltak!Félek is,hogy ha kidobnak egy ujjabbat,mit fognak elszarni rajta.Mert ezen már csak rontani lehet!
Tehat az uj tipusra nem lesz penzem igy maradok a jol bevalt oreg vasnal!
Milyen jobb motort szeretnél az XX-től?
Még annyit füznék hozzá,hogy nemrég voltunk Osztrák turán,és ott XXMan,és Fiveurban vasat cserélt(XX és Busa).XXMan köpködött a Busa fékjére,Fiveurban pedig áradozott,hogy milyen jo az XX fék.Ja és gondold el,sok mérnök,sok orát töltött avval,hogy megalkossa ezt a fékrendszert(ami 2001-ben elnyerte a legjobb motorkerékpárfék diját).
Ám bár, Én nem vagyok valami hozzáértő, de ha Honda csinálta rossz nem lehet!
Mentem mán 1-2 mocival, és eggyik féke sem volt olyan mint az XX-é. Konkrétan életveszélyes más mocin menni XX után, vagy nagyon észbentartod, hogy ez NEM az a fék!
És ha Milka-bá mondja, már ne is gondolkozz rajta!
Huj, megint milyen okosakat mondtam......... .........
Na megyek, elvileg valami találkám van! Csak el ne aludjak míg odaérek!
Igen készitettünk már ilyen vasat,de nem ajánlom!Elösször is,mocskos sokba kerül,mert az elsö gyári föfékhenger nem tudja kiszolgállni a hat dugattyut.Mivel ezt igy nem biztos hogy érteni fogod,belemerülök a támába.Az elsö föfékmunkahenger,tol olajat a négy (elsö szélsö)dugattyuhoz,és az egy (hátso középsöhöz).A két (elsö középsö) dugattyut a bal oldalon villaszáron elhelyezett, föfékmunkaheger müködteti(és ez tol hátra,a két szélsöbe is olajat).Tehát az elsö föfékmunkahenger gyárilag öt darab munkahengert müködtet.A hátso pedig kettöt.Te ezt szeretnéd kiválltani,hogy az elsö a hat elsö dugattyut müködtesse,a hátso pedig a hátso hármat.A gond az,hogy nem tudja ellátnisem az elsö,sem a hátso föfékmunkahenger elegendö olajjal,a dugattyukat(mivel ki lett iktatva a harmadik,villaszárra szerelt munkahenger).Ezt egy féle képpen lehet orvosolni,nagyobb föfékmunkahenger kell elörre,és hátra.Be lehet szerezni,de nagyon drága.Mivel fék cuccot csak ujjat vesz az ember(ha nem kamikaze).Ugy 100-150 ezer böl megvan.De utánna jön,a fémfékcsö,az még egy 30-as.És kell egy szaki(az se dolgozik ingyen)aki ezt megmokolja neked.Ha suffni tuningba csinálod,akkor is legalább 180-200 ezr forint.Mond megér ez ennyit?És ha a vizsgán véletlenül,vagy egy hozzá éetö motoros rendör(van ilyen higgy nekem) kiszurja,rendszám helyben ugrik.Én azt javaslom,hagyd ahogy van.Pedig akik ismernek tudják hogy nagy tuningmester vagyok,de vannak határok.Ha nem jo igy,add el,és inkább vegyél egy olyat,ami megfelel neked.Ja én rendszeresen pályázok,a"gyári fékkel),és elmondhatm,ha nem akarom nem érnek utol!