Tedd fel középsztenderre,oszt támazd meg valahol(egy darab méretre vágott léccel),amerre bukna.Oszt jonapot.
Csavarokat még nem vettem,de számits rá,hogy nem lessz olcso(a méretéhez képest),álltalában a kis bisz-baszok kerülnek aránytalanul sokba!
Ötlet: elmész egypár turára XX-esekkel,és mindig kiszedsz egy csavart valamelyikböl.Egy-két tura,és megvan a készlet!
Ja kékböl nem illik kiszedni(veszélyes)!
Ha ügyes vagy, és ki tudod egyensúlyozni akkor a blokk alá tehetszvalamit és megtartja... de én nem hagynám csak úgy hanem fixen rögziteném valamihez. Pl kötélel.
Megoldás kéne nekem srácok, lécci segítsetek. Ötlet kéne! Ki szeretném venni, az első telómat, és a hátsó villámat, de egyszerre lenne a legokosabb. Na már most, mitöl fog lebegni a mocim? A villát, fényezem, az egy olyan 4 nap, a telót políroztatom, kb az is. Van valakinek ötlete, 4-5 nap lebegést, hogy tudok összehozni?
Előre is köszi a segít, nektek!
Amúgy mizus? Motoroztok még? Én a héten mentem egy karikát, és ma is kiviszem a kicsit. Farokidom és sárvédő nélkül, rohangálok. Ha valaki ilyest lát az Én voltam!
Ja. Milka Nagymester! Nem tudod, véletlenül, hogy mennyibe fájna nekem, ha le szeretném cserélni a gyári idomtartó csavarokat? A volt tulaj, nem nagyon vigyázott a paripára, és szeretném most kicsit helyrepofozni.
Ugy legyen!Szivesen gurulunki veletek!Nekünk is van egy joooooooooo kis csapatunk,na meg egy forumunk.Nézz be hozzánk www.motorozz.hu ezen belül jooo barátokforuma.Itt szoktunk turákat,gurulásokat,összejöveteleket szervezni.
Ja szerintem is jobb ötlet megtartani a vasat!Több okbol is.A legfontosabb,és leglényegesebb,hogy hihetetlen jo moci.Nekem nem az elsö vasam(már volt mind a négy modern rizskályhábol),de az XX viszi a primet!
Gondoltam ,hogy félévesen lehet bukni rajta de hogy ennyit azt nem. De sebbaj motorozunk akkor tovább vele,egyébbként nagyon jó vele menni, elötte volt egy 600-as cbr f-em de a kettöt még egy napon sem lehet emliteni szovval nem rosz kis vas ! Nyuzuk akkor tovább . Látom mindig van idöd irni ide, szoktam olvasni ugyláttom mindig te adod az infokat ha tudsz segitesz rendes töled ! Ha öszejönne jövöre csapathatnánk együtt ,persze mondjuk van köztünk pár kilométer de hátha nem lesz akadály és sikerül !Nekünk is van itt kis csapatunk és szoktunk mocizni együtt csak ugye mint máshol is szerintem az idöbeosztásal vannak gondok.de azért szoktunk menni szlovákia kassa meg a jobban tudokkal a mátrába is. Szóval majd tartjuk ha gondolod a kapcsolatot és hátha össze jön egy jó kis gurulás.Azért köszi a segitségedet !
Figyusz,mindennek az az ára,amennyiért el lehet adni!Lehet hirdetni sok féle képpen.Irreálisan magason,meg irreálisan alacsony áron.Az a baj,hogy az ilyen,"fiatal" 1-2 éves masinákat,csak nagy bukoval lehet eladni,bármilyen tipusu is.Sokan ugy vannak vele,ha meg tud venni egy 1-2 évest,akkor inkább vesz ujat(mégha picivel többe kerül is),a másik feleb meg 5-éves kortol vesz,mert állmodni se mer uj vasrol.Ezért rossz eladni a fiatal masinákat.De hogy kérdésedre válaszoljak,olyan 1.8-2 milla között.De ez csak az én szerény váleményem,na meg mostanában az egyik barátomnak keresünk xx-et.Például van egy kb.5.000km-es joszág 1.7 milláért,ezt szerintem 1.5 milláért eltudjuk hozni(bár azis igaz 4 éves a vas)!
Lehet hogy idei,meg kevés kilométer,de akkor is használlt!Az uj most 2.500.000Ft.Nem tom,de nekem soknak tünik!Ráadásul most a K7-es busát 2.300.000Ft-ért adják ujjonan!Ez eléggé leveri az árakat.
Milka!
Igazából zsír újan vettem,és 50000-t tekercseltem bele!Ezt a (problémát) csak hideg indításnál tapasztalom,kb 5-10 másodperc,aztán a szokásos honda duruzsolás!
Meg!Söt Menya már felispattintotta a láncot pár napja!Olajat lecseréltem,lánc uj,még egy légszürö csere(de az már tavasszal) oszt jöhet megint 38.000 km.
Valakinek Xenon 12-be?
Tedd fel középsztenderre,oszt támazd meg valahol(egy darab méretre vágott léccel),amerre bukna.Oszt jonapot.
Csavarokat még nem vettem,de számits rá,hogy nem lessz olcso(a méretéhez képest),álltalában a kis bisz-baszok kerülnek aránytalanul sokba!
Ötlet: elmész egypár turára XX-esekkel,és mindig kiszedsz egy csavart valamelyikböl.Egy-két tura,és megvan a készlet!
Ja kékböl nem illik kiszedni(veszélyes)!
Ha ügyes vagy, és ki tudod egyensúlyozni akkor a blokk alá tehetszvalamit és megtartja... de én nem hagynám csak úgy hanem fixen rögziteném valamihez. Pl kötélel.
Szerintem kösd feL! Na ne magad hanem a vasat! Teszek rongyokat a kötél azon részéhez ami a moci felületét éri, igy nem fog sérülni és már kész is.
Az ERŐ legyen veled!
Megoldás kéne nekem srácok, lécci segítsetek. Ötlet kéne! Ki szeretném venni, az első telómat, és a hátsó villámat, de egyszerre lenne a legokosabb. Na már most, mitöl fog lebegni a mocim? A villát, fényezem, az egy olyan 4 nap, a telót políroztatom, kb az is. Van valakinek ötlete, 4-5 nap lebegést, hogy tudok összehozni?
Előre is köszi a segít, nektek!
Amúgy mizus? Motoroztok még? Én a héten mentem egy karikát, és ma is kiviszem a kicsit. Farokidom és sárvédő nélkül, rohangálok. Ha valaki ilyest lát az Én voltam!
Ja. Milka Nagymester! Nem tudod, véletlenül, hogy mennyibe fájna nekem, ha le szeretném cserélni a gyári idomtartó csavarokat? A volt tulaj, nem nagyon vigyázott a paripára, és szeretném most kicsit helyrepofozni.
Jók legyetek, meleg aszfaltot nektek!
Ja szerintem is jobb ötlet megtartani a vasat!Több okbol is.A legfontosabb,és leglényegesebb,hogy hihetetlen jo moci.Nekem nem az elsö vasam(már volt mind a négy modern rizskályhábol),de az XX viszi a primet!
Lehet hogy idei,meg kevés kilométer,de akkor is használlt!Az uj most 2.500.000Ft.Nem tom,de nekem soknak tünik!Ráadásul most a K7-es busát 2.300.000Ft-ért adják ujjonan!Ez eléggé leveri az árakat.
. Köszi a segitségeteket!
Segitsetek eladni egy 2007,06 havi xx-et. Elöre is köszi.Tel:06204889043
Valóban régen írt már. Sajnos nincs infóm róla mi lehet vele.
Köszönöm kérdésed nagyon jol!Viszont ha már igy kérdezed,énis kérdeznék.Mivan Borsoval?Mostanába nem irogat.
Hogy vagytok?
Akkor passz!Tul fiatal a masina ahoz,hogy baja legyen!Viszont ezekszerint még garanciális.Vidd be Hondához,oszt dolgozzanak meg a pénzükért!
Igazából zsír újan vettem,és 50000-t tekercseltem bele!Ezt a (problémát) csak hideg indításnál tapasztalom,kb 5-10 másodperc,aztán a szokásos honda duruzsolás!