Nem zongora,hangvilla drága Voice mester!Egyébként én vallom,hogy a "hangvilla" vetélytársa a Hondának!Volt mind kettö,és nehéz döntés lenne,ha választani kéne.
Euroringet megbeszélhetjük,de idöjárás fügvénye!Asszem reggel 9.00-kor kezdödik.
Milka mester tud majd többet mondani, én még nem ismerem, csak Ő hallotta, hogy nyílt nap lesz (zongora), és más is felmehet a pályára.
Képzeljétek kérdeztem a kaposvári honda dealertől, hogy olaj+láncspré van-é.
Nincs, nem tartanak, mert a nem engedi főnök (balatonföldvári márkakereskedés).
Adamh talán emlékszik, mikor beszéltünk az olajokról.
Ők inkább a saját hordós motult nyomatják, gondolom 10X akkora haszonnal mint a GN4 olajon van :)
Nincs valakinek közelében egy Honda márkakereskedés? Jó lenne tudni mekkora az a spré, meg milyen. Ha jó akkor 5800-ért vásárolnék 2-3 olajcserényi GN4-et.
voice! láttad a forumot? szombaton lessz a buli du.milka azt mondta hogy az is jó ha hozzá mész mert odatalálsz (elvileg) és együtt jöttök át hozzám.de bármit megbeszélhetünk csak azt nem hogy nem jöttök.irjááá vazzzeee! spognak! köszi a cimet!
Kérdésed jogos, őszintén megmondom csak pozitív dolgokat hallok a gumiról, pl Milka is nagyon dícséri és más xx-es kollégák motorján is ott díszeleg. Nagyon szép profilmélységgel rendelkezik. Tapadása..... ? Számomra is még kérdőjel, de élettartamban tud én azt mondom 13 000 km-t.
Azért akarom eladni az egyiket, mert nekem hirtelen kettő lett.
Nekem van egy vadi új XX-re való túra plexi GIVI füst szinű.
Hivj vagy irj ha érdekell.Viszont a bontos (jó tag) elérhetöségét ,közkivánatra kiirhatnád.
Köszi
Anno valamikor csináltattam bukógombát XX-re. Voltam olyan bátor meg furtam a müa oldalt
szépen sikerűlt.Össze raktam írtóRONDA volt! Nem all jól azXX-en.Levettem jó messzire eldobtam,
elmentem a müa hegesztöshöz,fényezöhöz és kihullot a zsebemböl 40ft összesen.
Ebböl mia tanulság?
Kőszi csőváz.
Köszönöm mindenkinek a gyors és kimerítő választ! Meg vagyok győzve (nem kellett sok ;) ), most már csak az anyagi dolgokat kell összekaparni, meg a családot lenyugtatni (pár éve nincs saját motorom, de azért karbantartom magam motorozásügyileg).
Nos nagyon remélem, hogy közétek tartozhatok a közeljövőben, ezért bemutatkozonék:
Czibolya Ákos vagyok, Pécsett élek.
25 vagyok, területi képviselőként melózom.
Gyakorlatilag azóta motorozom, amióta az eszemet tudom, még a lábam sem ért le róla de már Simóztam. Sokáig mindenhova motoron jártam, majd kicsit elvarázsolva eladtam a mocit és beinvesztáltam egy autóba. Egy ideig elvoltam vele, de már régóta érzem, hogy a mocit nem lehet csak úgy letenni, családom legnagyobb bánatára. A kedvesem is mocizik egy Burgman 400-al jár (unk) jelenleg, illetve a nagyon jószívű barátoknak köszönhetően komolyabb gépekkel is mocizok néha (BUSA), de már nagyon szeretnék ismét sajátot, és ez lenne az XX! Már egy ideje olvasgatom a fórumot, de eddig még nem volt annyira aktuális. Nos nagyon remélem, hogy meg tudom venni az álmom!
Szerintem is vedd meg, és vigyázz a sztenderre! És persze magadra is.
Örömhír. 2 bontóst kelltettem fel csak, és már van is kuplungom. 5000 Ft-ot kért, adtam 6-ot, hogy köszi, és visszaadta a visszajárót. Nagyon tudom ajánlani a formát, fél 10-kor fogadott!
Nagyon rendes forma, és tele van XX-ekkel, ami nála nincs, az nincs!
És plexi is van, dögivel!
Nyugodtan zárom a napot..............
Nekem is 1 karbis gépem van, 98-as és nyugodtan mondhatom HIBÁTLAN!
Ha mindaz amit leirtál ugy van (gumi motor, stb...) akkor nyugodtan vedd meg!
Ha bizonytalan vagy a sérülésmentességében vetesd le az egyik oldalidomot, ha a tulaj gondolkodás nélkül leveszi akkor biztosan nem volt törve. (én mikor vettem megkérdeztem le lehet e venni, és az volt a visszakérdés hogy: melyiket szeretném látni (és le is vette a tulaj))
Legyen hozzá szerencséd! (vétel+ha meg van akkor is)
Elösször is,isten hozott a vakok,és gyengénlátok csapatában.A motort ha ugy látod jonak(ár/évjárat/állapot),nyugodtan vedd meg!Az XX-nek 60.000km az semmi,épp bevan járatva.
Tavaly a második osztrák turán,Mariacell környékén össze akadtam osztrák XX-esekkel.Az egyik egy "régi" karbis volt,97-es évjáratu.Beszélgettünk,nézegettem a külömbségeket,és látom hogy az orában 47.000km van.Kérdeztem hogy viselkedik "ennyi" kilométer után(az enyémbe csak 18.000 volt).Erre a srác egy egyest huzott a 47.000 elé.Vagyis 147.000 volt a vasba.És állitotta hogy nem volt még megbontva(a kötelezö szervizeken kivül).Ja és még valami,a szerelöm(honda sallerbecknél dolgozik),mesélt egy CBR-1000-F-röl,amit 238.000km-nlm nyitottak meg elösször,és akkoris kuplungozás miatt!Na ezek után eldöntheted veszel e XX-et!
Nekem pont ilyen XXem van és csak ajánlani tudom. 60e km egyáltalán nem sok ebben a motorban, bőven elmegy még egyszer ennyit különösebb gond nélkül.
Szerintem a 97-98as karbis jobb mint az injektorosok. Erősebb is, és az erejét is jobban adja le. Kicsit többet eszik, de nekem Dynojettel sem eszik többet 7 liternél 100km-en, és nem óvatoskodok a gázzal. Mentem az új XXel is (2006) de gyenge volt, nem tetszett. Sokkal nyomatékszegényebb mint az enyém. Bátran megveheted a gépet, főleg ha nem volt gyilkolva.
Szeretnék venni egy XX-et régóta ez a kedvenc gépem és egy hayabusa hosszabb tesztje után döntöttem a hasonló teljesítményü de elérhetőbb árú xx melett. Nos a kiszemeltem gyönyörű állapotú, törésmentes 2. gazditól, aki már rég kinőtt a duhajkodásból és csak túrázásra használja (úgy mint az első tulaj). Ebből kifolyólag a km nem kevés (közel 60e), de állítólag tökéletes műszaki állapotban van a blokk+új gumik,fékbetétek, olaj). A kérdésem az lenne, hogy merjem-e megvenni ennyi km-rel, illetve mire érdemes odafigyelni? Ez egy 97 es évjáratm karbis és igen jó áron lenne.
Én holnap úgyis megyek Takoberthez. Majd megkérdem, és mondom az infót!
Szombaton ha sokan mentek..........gyertek már a Jászberényin, és ne a keresztúrin.......odáig nem látok.......