Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...Na lépek.....2-kor kezdek megen...
jó pihit Nektek!
Pápá!
Egy életre szóló recept!
...Floriol?
Tudom ,Te is abban sütöd a csirkét mint a legtöbben, de talán nem kéne a motorba is azt rakni
Vagy ha minden kötél szakad szürd át alaposan, nehogy a kis prézli darabka a torkán akadjon!
Vénusz?
Szia Mr!

Ez már hiányzott!

Nem nem Busára, és nem is a motort, hanem az olajat.
Hayabusára?
Sziasztok!
Szia Ati!

Ámen!
Bár nekem most repsol van benne, de majd alkalmadtán lecserélem valami másra....
Milka!

Ha igy nézed igazad van, ha döntögetni szeretnél akkor a Ring a legalkalmasabb.
Ha viszont ugy nézed, hogy 6000-böl majdnem 2X telerakod az XX-et és elmész vele Te 800, én 500 Km-t
túrázva a többiekkel, vagy csak egymagad gurulva tájat kémlelve (lassú motorozásnál) akkor sok!
Hali mindenkinek!

Ha gumi akkor CONTI ROAD ATTAK
Ha olaj akkor CASTROL !
Ha motor akkor két kerék!
Ha csaj akkor két Mell!

Ammen!
Milka
az olajrol annyit hogy nagykerböl tudom hozni a bandának 1800.-actevot
én a mersz esti motorozásra szoktam menni álltalában csütörtök 18-20 orakkor 12000ft korlátlan haszálat-
19orára szoktam odamenni és ugy 6000 1ora
Maistear eccer még megtanulom!



Nem nem,három a magyar igazság!Az 5.000Ft meg szerintem nem sok.Ha kiszámolod,a H-ringen 12.000Ft=4X25 perc.Azaz 1 ora=12.000Ft azaz két ora lenne 24.000Ft.A z Euroringen 2 ora(folyamatosan,ha birod) 6.000Ft
Maestear



Nem nem,három a magyar igazság!Az 5.000Ft meg szerintem nem sok.Ha kiszámolod,a H-ringen 12.000Ft=4X25 perc.Azaz 1 ora=12.000Ft azaz két ora lenne 24.000Ft.A z Euroringen 2 ora(folyamatosan,ha birod) 5.000Ft
Milka!

A belógásról annyit, hogy vagy vagy azért mert 1X szerencsénk volt ill Voice-nak 2X nem jelenti azt, hogy most is az lesz, és 2 óráért 5000 az sztem sok.
Adahm



Hát most megfogtál,de ha jol emlékezem,2.500Ft/liter itt a Motorradba. Castrol Actevo 10W-40.Nekem nagyon bejött több motoromnál is!Semmit se eszik belöle,pedig pálya napokon emelt fordulaton használom.Tizezernél szoktam ledobni az olajat a Hondába,és addig nemhogy utántölteni,vagy also nivora lemenni,de ugyan ott Max-on van az olaj,mint mikor lecseréltem.Én csak ajánlani tudom bárkinek.És mondom nem tipus függö olaj!
Meastear



Te,illetve ti Voical ne sirjatok,ugyis belogtok!A másik hogy ha "sima" nap van,akkor délután kell menni!Minden nap 18.00-tol 20.00-ig 5.000FT.Ez már jo nem?
Üdv Milka!Mennyi litetre annak a castrolnak amit te használsz?
Üdv
Szia!

Elég drága igy az E-ring nem? De 7000Ft Du 9000Ft egésznap 13000Ft 1 óra 5000Ft
Ha csak a Yamahások mehetnek be ingyen akkor nem kicsit lesz húzós az ár.


Maistear
Spog



Én eddig nem szoltam bele ebbe az olaj értekezésbe.De neked adnék igazat.Azért érdekes,hogy mindenhol a gyári olaj"megfizethetetlen",és mindenki probál más forrrásbol beszerezni.És ekkor a Honda kijön evvel az "olcso gyári olajal"+ láncspré.Csak halkan,és szerényen megkérdezném,MIÉRT! olcso?Én Castrolt használok félszintetikust.Euzt használltam a Suzukiba,a Yamahába és bevállt.
Szeva.

Milka1-el mint mindig, most is 1-et értek!
Más téma. Megigértem, hát megkérdeztem. A Honda Takoberthez, bemész, veszel olajat, és kapol láncsprét. Semmi kikötés, semmi kötelezetség. Minden úgy van ahogy azt leírták. Ennyi.......

Lábjegyzet.: Azt az infót kaptam, hogy ne tegyem bele XX-be a GN-4 -et. Azt mondták, eggyik CBR-be sem ajánlot! Nem értek hozzá, nem vitázok senkivel ezen, DE, 10 éve ismerem őket, és vakon megbízok bennük. Ha valaki, akkor szerintem egy versenyszervizes ért hozzá.....
Csak elmondtam, hogy tudjátok.........

Csáo.
Tyson 07



Hát csakis CONTINENTAL ROAD-ATTAC..Akinek más a véleménye mondja,de elöre szolok kurva nagy teherautoval járok(mindenfelé),ugy mondjatok ellen!
Voice



Itt közel nem a loeröröl van szo!Ha a loeröt akarod növelni,akkor reggeltöl-estig sorolhatnám,mit kell válltoztatni,lecserélni a vason,ugyanis egyik cucc hozza,követeli a másikat.Gondold el,a forma-1-ben egy "kis" loeröér,mi mindent válltoztatnak,cserélnek.És akkor is csak pár loeröt nyernél!Itt a hangrol,meg a süket autosokrol van szo!Egyébként ezért nem hiszek a kuton kaphato "csoda benzinnek" se.Csak röviden,ha bele lötykölsz magasabb oktánszámu benzint,akkor hozzá kell állittani a gyujtást.A gyujtáshoz a vezérlést,és mivel ezek után nagyobb lessz az átomlési sebesség,nyitottab beömlö,és nyitottab kiömlö kéne.Ha kinyitottad,több benya is kéne,a több levegönek.Na kapizsgálod már?Se vége,se hossza.
Szia!

Hát persze, hogy emlékszem :)

Igen nagyon tetszik, nincs vele semmi problémám, olyan amilyennek elképzeltem.

Dragont nem ismerem, pirellit egyátalán nem. De ennyiért nagyon megéri! http://www.pasztoy.hu/motoros/ oldalon tudsz róla olvasgatni.

Nekem gyárilag BT057 volt, sokáig bírta, relative tapadt, amíg nem kopott egy bizonyos szint alá jól tudtam vele kanyarogni. Nah de elfogyot a hátsó, és borzasztó lett.

Így most egy BT002 szett van fent, ezzel olyan mintha egy kis 600-as sportmotor lenne az xx (kanyarokban). De ez meg a másik véglet nagyon gyorsan elkopott.

Itt a fórumon nagyjából a ContiRoadAtack az egyengumi, lehet mos kipróbálom azt!
Szia Voice!

A Lehr-motornál vásárolt XX-en szépen fogy a guma!Jómagam próbáltalak rábeszélni a mocira annó!Remélem bejött és sok örömöd leled benne.Azt szeretném kérdezni tudsz valamit a Pirelli Dragon Evó gumiról?Annyira jó áron vettem 52e ft, hogy vétek lett volna kihagyni.Neked melyik gumi jött be?Természetesen a kérdésem minden kedves XX tulajdonos társamhoz szól.Köszönöm!
Tisztelettel: Egy zalai XX!