De egy ezrest lenyomtam vele,majd a masikal is 3e.ret.viszont ugy alakult az ev hogy alapbol nem volt sok alkalmam motorozni.
Majd lepencen mentes,most betoltam szerelohoz.
Valszeg a hulye rele szopat.
Csinal rajta szelephezagot meg szinkron fasszsagot meg amit szoktak karbis lomokon.
Hatha jolesz es nem kell a kanna benzin.
Amugy tasival ellentetben megszilardult az elkepzesesem,at ujabb jobb sokkal.
Bar van benne bugi egy ilyen ven csontban is,es megis az ú jabbat jobban csipem.
Lattam,beszerezni a stihlt viszont annyi hogy toltok a fureszhez valobol otthon.
Elvileg az asvanyi annyira ragad hogy szalat huz.
Ha vegre mukodokepes lesz a 600-as cbr em letesztelem vele.
Mindenféle képen hátsó lánckerék!
Több okból is: nagyobb a hely,ezáltal kisebb a lehetősége hogy valamibe beleérjen,könnyebb elhelyezni,stb.Elől elég körülményes lenne feltenni!
Nem baj ha kisebb könnyem elhelyezni!
Max. nem kéthavonta töltöm,hanem havonta.Ennél nagyobb gondom sose legyen.
A gyári olajból is több fajta,több sűrűségű létezik (nézd meg a Louis honlapján). Különböző hőmérsékleti viszonyokhoz!
Két fajtát ír,ezeknek a szine is különböző kék,és piros! illetve létezik egy harmadik is,ami extrém hidegbe használható,mínuszokban!
Kisebb a tartaly,ezert mini.Nekem nincs kulon felfogato bolcso,es dupla fej csak penzkidobas,ugyanannyi olaj megy elore kislanckerekre tervezed vagy marad a scott fele hatso lanckerekes?
En rogton stihl lancolajjal kezdenem,abbol is az asvanyival,vagy suru hajtomu olajjal,a stil szint. Es a sajat olaj husz perc alatt teliverte a gumit ugy hogy torolgethettem,ha elzartam akkor alt el,ezert is vettem le,egy halom szukitovel probqlkozram.
Nem ez nem a "v" hanem a louisos változat!
Az hogy ezt már frissítették,újították vagy se nem tudom!
Szerintem csak annyi lehet a különbség,hogy ez Luisos néven fut!
Az jó hely, én is oda fogom átültetni, mert elsőre csak az ülés alá építettem be, azt meg mindig le kell szedni ha gyors menethez több anyag kell
Amúgy ennek a mini Scottoiler-nek a dobozára rá van írva a vSystem felirat? Csak mert az a már frissített szelepes verzió (a korábbi oljazóknál gyakori volt a vákuum szele meghibásodása)
Illetve érdemes beruházni sztem dual injector fejre is, sztem jobban adagolhaó mint a szimpla adagolós
Te a tartályt hova tetted?
Én a bal oldalra szándékozom,ahol a kapaszkodó (aminél fogva teszed középállványra) van a farokidom alatt. Ott nem látható,viszont könnyen hozzáférhető ha állítani kell,mondjuk eső miatt.
Igen már beszéltünk!
Elmondhatom hogy láncolajzásilag már profi lettem az elmúlt hónapokban,órákban legalábbis lexikálisan!Iszonyt mennyiségű videót megnéztem,irományt elolvastam.
Már a helyét is kitaláltam az XX-en,ahol nem látható,de könnyen hozzáférhető kívülről is.Tehát ha hirtelen esőbe szaladok,még az ülést se kell majd levenni az állításhoz!
Nekem is van láncolajzóm.Már irtam régebben is mert volt itt téma .Nekem bevállt ,amugy mc coi-m van .Az a legjobb hogy simán egy ronggyal le lehet könnyen törölni a felnit nem kell brigózni,de még a melegvizes mosó is könnyen lehozza.Az olaj amit én használok (láncfürészolaj) meg 2-3 ezer forint és nagyon sokáig elég. A dzsuvát meg ugyan oda dobálja le mint a láncspray .
Közben beszéltünk már telefonon. Lehet, hogy a fő baj az volt az enyémmel, hogy a motorral vettem és nem fektettem bele különösebben se pénzt, se energiát, töltöttem bele valamilyen olajat, de biztos hogy nem gyárit, ami hozzá való, és nem jött be, de nem töltöttem vele az időt, hogy állítgassam meg próbálgassam másféle olajjal. Viszont faszán konzervált mindent a cucc, bár a műanyag amúgy se rohadt volna el. Mondjuk nagyon örültem, mikor eladtam
Majd lepencen mentes,most betoltam szerelohoz.
Valszeg a hulye rele szopat.
Csinal rajta szelephezagot meg szinkron fasszsagot meg amit szoktak karbis lomokon.
Hatha jolesz es nem kell a kanna benzin.
Amugy tasival ellentetben megszilardult az elkepzesesem,at ujabb jobb sokkal.
Bar van benne bugi egy ilyen ven csontban is,es megis az ú jabbat jobban csipem.