2007-es a vas. Köszi srácok a sok választ. Meglett a hiba oka. Először én is a relét kezdtem el nézegetni. Az indítógombnál elengedte egy forrasztás, ami indításnál lekapcsolja a világítást. Visszaforrasztottam, és tökéletesen működik.
"Viszont most már olyan halk, hogy faszán hallani, hogy szar a láncfeszítő"
Én erre megszavazom a nap mondása díjat :-)
Amúgy lámpára visszatérve a konklúzió a következő. Valamelyik csatlakozó vagy kapcsoló lesz a ludas vagy a jobb vagy a bal oldali kormányon. Szerintem kellően leszűkítettétek/tük már így is a hiba esetleges helyét
Amúgy nem tudtok valami találkozóról pályanapról börzéről vagy akármi bármiről a hétvégén a Duna Nyugati oldalán ? (Péntek, Szombat , Vasárnap játszik de szerintem csak az egyik a többin kéne már valamit idehaza is csinálnom, Pl a téli tüzelőt fel kéne vágnom )
Jobbos kormánykapcsolóban a kábelkorbács egyik szálának végén elfáradt a forrasztás. Ugyanez volt nálam is pár hónapja. Szedd szét, forraszd vissza. Vagy keress '00-'01 közötti, "manuális" kormánykapcsolót, amelynél külön kapcsolható a helyzetjelző / tompított.
Na megvan, miért rázkodik a motorom. Gyári bontatlan blokk és el volt rakva a kiegyensúlyozó tárcsa 5 foggal. Elvileg ez nem fordulhatna elő, de mégis. Viszont most már olyan halk, hogy faszán hallani, hogy szar a láncfeszítő
A billenő kapcsoló is lehet.
De ha a jobb oldali lámpa kapcsoló nem kapcsol akkor sem megy se a tompított se a refi. Viszont a fénykűrt ettől függetlenűl mindig kapcsol, ha fel van kapcsolva a lámpa ha nem. Esetleg a hátsó lámpa dönthet az ügyben. Ha az sem világít akkor lámpakpcsoló,
Ha az megy akkor marad a billenő tompított/refi kapcsoló.
Nekem is volt tavaszal hogy 2x 3x fel kellett kapcsolnom mire világított. Aztán megjavúlt.
Inditogomb a rossz. Amikor benyomod, bontja a tompitott áramkö ét. Ugyanez volt a baja asszony mmotorjának, én azzal kezdenék. El van kopva az érintkező. Gyorsban rácinezel, de később cseréld ki.
Az én tippem pedig a Bal oldali tompított és refi kapcsoló. Hiszen sem tompítottad sem refid nincs de a fénykűrt meg működik. Tehát az áram lejut az izzóig viszont egy kapcsoló minden lehetősége elszállít míg egy másiké ami ugyancsak azt vezérli működik. Szerintem az a billenő kapcsoló lesz a ludas.
Ma este jöttem volna haza a munkából, és mikor ráadtam a gyújtást nem volt világításom (csak a helyzetjelző). A biztosítékot megnéztem, nincs baja, az izzók rendben vannak. Egyedül úgy tudtam belőle fényt kicsikarni, hogy a fénykürttel működik a távolsági. De a billenő kapcsolóval már nem és tompítottam sincs. Valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond, esetleg merre keressem?
Én is így gondolom a fogyasztás nem elsődleges szempont, ( mint a környezetvédelem sem)
De ha több levegő jut a motorba ahoz alap esetben is több üzemanyagot keverne. Különben elszegényedne a keverék és az érzékelők jeleznék. Normál esetben már akkor is több benyát juttat a motorba ha hűvösebb a levegő. ( persze injektoros motor esetében)
De az emissiós értékek betartásához kell hagyniuk jópár lovat a motorban. Esetleg ezek felszabadítására lehet jó. (Szerintem)
teljesen jo gondolat hacsak nem vagy kornyezetvedo aktivista
ha belegondolsz mennyi tartalekot "kell"bennehagyniuk hogy par evet komolyabb hiba nelkul szolgaljon..
masreszt csak a kipuff rendszert nezve virsli leomlok,katalizator, erosen fojtott hatso dob-dobok. mintha a tudomon ulne valaki mindig, gondolj bele micsoda erzes amikor leszall rola a nyomas- fojtas.
tud lelegezni a motor, s ha hozzaallitod a benzin-levego megfelelo aranyat akkor valoban tobbet tudhat a motorod, s megkockaztatom a fogyasztasod is javulhat(mondjuk aki a fogyasztast nezi egy ezres sportmotornal az inkabb ne is vegyen)
a gyari 3 verzios kapcsoloval valo hangolas, lasd k8 utani hayabusa teljesen feleslegesnek tartom. hosszan lehetne beszelgetni errol hogy kelle vagy nem, de mindegy egy opcio amiert nem fizetsz es ha kell hasznalhatod.
Engem érdekelne mit tesz pluszba hozzá.
Nem mintha hiányozna akár teljesítmény akár nyomaték, de mivel teknika mégiscsak érdekel.
Én úgy gondolom hasonlóan mint a modernebb gépeken sport, ECO, normál módok közűl lehet variálni a nyomaték és teljesítmény görbéket. Csak itt nincsenek külön módok, hanem te állítod össze amit jónak gondolsz. És itt jön az hogy aki nem ért hozzá nem fogja csavargatni, mert nem tudja hogy mivel mit változtat. Így egyszer ha jól belövik akkor úgy használja. (Azthiszem ez lennék én is) aki pedig tényleg ért is hozzá az nem azért fogja állítgatni hogy a lámpánál jobban el tudjon indúlni.
Számomra a kérdés :vajon tényleg lehet vele egy jobb beállítását elérni mint a mérnökök amit kitaláltak?
Vagy az a kis beragadt plusz teljesítményt lehet előhozni vele ami a környezetvédelmi határok miatt bentragadt?
egyebkent nekem nem a loero volt a cel. a gyari rendszer hangjat akartam lecserelni ugy hogy a katalizator is ugorjon ki. innentol egy ugras a komplett rendszer. onnan meg egyenes ut vezet a pchez es a gyorsvaltohoz. s lehet olcsobban markas rendszerekhez jutni hasznaltan lasd ebayrol.
40 evesen nem a tempo a lenyeg elsosorban hanem ha van lehetoseg a motor nyomatekanak, rugalmassanak kihasznalasa autopalyan, autoutakon stb.
lehet a rendszamtablad tul hogyismondjam rossz szogben all, lehete en allitanek rajta
még egy gondolat ami inkabb segitseg illetve tanacs azoknak akik mègis az elonyeit latjak a pcv-nek
a pcV agya teljesen ugyanaz mindegyikben csak a csatlakozo mas, vagyis ha nem vagy tul fakezu(ez nem hozzad szol ogerg kollega) akkor barmilyenhez valot vehetsz(csak arra figyelj 4 hengereshez 4hengert kiszolgalot vegyel). szoval en vettem 45 ezer forintert egy kawa zzr1400bol egyet hasznaltan es csunderlikcsaba mester 30 ezer forintbol bekotogette es be is padozta a gepet. vagyis 75 e ftbol megallt a tortenet..s ha hozzaadjuk hogy 60bol beszerelte melle a gyorsvaltot azt hiszem rosszul n jartam. mashol ezt valoban 200alatt nem usztam volna meg, sot arrol is probaltak volna meggyoznj motorspecifikus a pcv, ami igaz is, a csatlakozojara
a lenyeg hogy erdemes utanajarni a dolgoknak mielott elhisszuk a sok hulyeseget amivel etetni probalnak masok.
Én erre megszavazom a nap mondása díjat :-)
Amúgy lámpára visszatérve a konklúzió a következő. Valamelyik csatlakozó vagy kapcsoló lesz a ludas vagy a jobb vagy a bal oldali kormányon. Szerintem kellően leszűkítettétek/tük már így is a hiba esetleges helyét
Amúgy nem tudtok valami találkozóról pályanapról börzéről vagy akármi bármiről a hétvégén a Duna Nyugati oldalán ? (Péntek, Szombat , Vasárnap játszik de szerintem csak az egyik a többin kéne már valamit idehaza is csinálnom, Pl a téli tüzelőt fel kéne vágnom )
De ha a jobb oldali lámpa kapcsoló nem kapcsol akkor sem megy se a tompított se a refi. Viszont a fénykűrt ettől függetlenűl mindig kapcsol, ha fel van kapcsolva a lámpa ha nem. Esetleg a hátsó lámpa dönthet az ügyben. Ha az sem világít akkor lámpakpcsoló,
Ha az megy akkor marad a billenő tompított/refi kapcsoló.
Nekem is volt tavaszal hogy 2x 3x fel kellett kapcsolnom mire világított. Aztán megjavúlt.
De ha több levegő jut a motorba ahoz alap esetben is több üzemanyagot keverne. Különben elszegényedne a keverék és az érzékelők jeleznék. Normál esetben már akkor is több benyát juttat a motorba ha hűvösebb a levegő. ( persze injektoros motor esetében)
De az emissiós értékek betartásához kell hagyniuk jópár lovat a motorban. Esetleg ezek felszabadítására lehet jó. (Szerintem)
ha belegondolsz mennyi tartalekot "kell"bennehagyniuk hogy par evet komolyabb hiba nelkul szolgaljon..
masreszt csak a kipuff rendszert nezve virsli leomlok,katalizator, erosen fojtott hatso dob-dobok. mintha a tudomon ulne valaki mindig, gondolj bele micsoda erzes amikor leszall rola a nyomas- fojtas.
tud lelegezni a motor, s ha hozzaallitod a benzin-levego megfelelo aranyat akkor valoban tobbet tudhat a motorod, s megkockaztatom a fogyasztasod is javulhat(mondjuk aki a fogyasztast nezi egy ezres sportmotornal az inkabb ne is vegyen)
a gyari 3 verzios kapcsoloval valo hangolas, lasd k8 utani hayabusa teljesen feleslegesnek tartom. hosszan lehetne beszelgetni errol hogy kelle vagy nem, de mindegy egy opcio amiert nem fizetsz es ha kell hasznalhatod.
Nem mintha hiányozna akár teljesítmény akár nyomaték, de mivel teknika mégiscsak érdekel.
Én úgy gondolom hasonlóan mint a modernebb gépeken sport, ECO, normál módok közűl lehet variálni a nyomaték és teljesítmény görbéket. Csak itt nincsenek külön módok, hanem te állítod össze amit jónak gondolsz. És itt jön az hogy aki nem ért hozzá nem fogja csavargatni, mert nem tudja hogy mivel mit változtat. Így egyszer ha jól belövik akkor úgy használja. (Azthiszem ez lennék én is) aki pedig tényleg ért is hozzá az nem azért fogja állítgatni hogy a lámpánál jobban el tudjon indúlni.
Számomra a kérdés :vajon tényleg lehet vele egy jobb beállítását elérni mint a mérnökök amit kitaláltak?
Vagy az a kis beragadt plusz teljesítményt lehet előhozni vele ami a környezetvédelmi határok miatt bentragadt?
Jó pénzért vissza is adták forgalmit!
40 evesen nem a tempo a lenyeg elsosorban hanem ha van lehetoseg a motor nyomatekanak, rugalmassanak kihasznalasa autopalyan, autoutakon stb.
lehet a rendszamtablad tul hogyismondjam rossz szogben all, lehete en allitanek rajta
Ha gyengének érzem majd,erősebbre vágyom,veszek egy olyat!
a pcV agya teljesen ugyanaz mindegyikben csak a csatlakozo mas, vagyis ha nem vagy tul fakezu(ez nem hozzad szol ogerg kollega) akkor barmilyenhez valot vehetsz(csak arra figyelj 4 hengereshez 4hengert kiszolgalot vegyel). szoval en vettem 45 ezer forintert egy kawa zzr1400bol egyet hasznaltan es csunderlikcsaba mester 30 ezer forintbol bekotogette es be is padozta a gepet. vagyis 75 e ftbol megallt a tortenet..s ha hozzaadjuk hogy 60bol beszerelte melle a gyorsvaltot azt hiszem rosszul n jartam. mashol ezt valoban 200alatt nem usztam volna meg, sot arrol is probaltak volna meggyoznj motorspecifikus a pcv, ami igaz is, a csatlakozojara
a lenyeg hogy erdemes utanajarni a dolgoknak mielott elhisszuk a sok hulyeseget amivel etetni probalnak masok.