Más! Csak hogy kicsit felkavarjuk az állóvizet!
Pár hónapja dobtam fel a témát lánckenő automata ügyben!
Azóta is foglalkoztatott a kérdés!
Nos megrendeltem,írunk róla egy jó kis tesztet!
Én a Scottoiler mellett voksoltam! Lehet van jobb,rosszabb,nem tudom!
Amiért e márka mellet döntöttem,ezt könnyű beszerezni!
Meglátjuk hogyan teszi a dolgát!
Max. repül a garázsba a többi évek alatt megvett,felhalmozott,drága,de haszontalan kütyü mellé!
Köszönöm!
Na ilyen válaszra,hozzászólásra számítottam!
Árban nem vitatkozom,nem mennék bele!
Én ma számoltam ki kb. 25-pénzből meg van! Kevés helyen van gumi rész! A nagy része ami vinné a pénzt a váznál fut,és fémből van! Tehát az maradhat! Elől,illetve hátul vannak gumicsöve kb. 30-cm csövenként! Pár fitting. Nem lesz nagy beruházás!
Szia Milka én már megcsináltam a teljes fékcső cserét fém hálósra kb 2 éve .Nekem akkor 60 -70 körül ált meg.Mondjuk én eloxált aluminiumos fittingeket raktam fel az kicsit dobott az áron. Nagyon nem mindeggy mit hol veszel mert fém fékcsövet is lehet venni igen nagy ársávban. lesznek fittingek amik nem léteznek kereskedelmi forgalomba legalábbis én nem találtam akkor.A tapasztalatom az az hogy nem lett fényévekkel jobb de amit te vársz az szerintem igen.Én valahol azt vártam,hogy rányulok a fékre és azonnal harap,de rá kelettb jönnöm hogy amig kijön az a 5 dugó a helyéröl és felkeményedik addig eltelik egy kis idő és megtesz bizonyos utat a föfékhenger.Ha kell kis segitség szivesen segitek .
Beszeltem egy haverommal. Ha van minta,akkor lehet sablont csinalni es legyartani. Ha nincs,akkor ha egyaltalan belefog valaki,akkor horror lenne az ara. Iparmuvesz,szobrasz... Persze,ha el tudna adni parszaz darabot...na ezt hagyjuk is. Nem GSX-R...
Jo indok,hogy ne kelljen senkit motoroztatni. Vicc felre. Jobban tetszik. Jobb a rovidebb ulessel motorozni. Es az az igazsag,hogy senki sincs a koreimbol,aki motorozna velem.
Jajj ez asszem az a 3.000-et futott szőnyegen parkolt mindig vigyázott első gazdás szalon állapotú izé amit nem is indítottak be csak tologattak. Legalábbis szín alapján kb. Azt a hirdetést már azóta látom amióta nekem meg van a malac. (De lehet hogy keverem valami mással)
Màr règota tervezek pècsre lemotorozni. Hat ez most holnap bekövetkezik. Ezen az utvonalon megyunk ha esetleg valakinek van kedve csatlakozni. 7orakkor indulunk. Ezen a szamon elèrhető vagyok:06205214737
Szerettem volna megnézni egy "malacot" amit a használt motoron találtam, de nem igazán járok sikerrel. A telefon nem élő, az e-mail cím nem létező, a boltban pedig nem tudnak rólla semmit. Arra gondoltam hogy már régi a hirdetés, de nem találom a dátumot mikor rakták fel. (Pedig átlagban ki szokott lenni írva)
Szóval nem tudjátok ki a gazdálya ha egyáltalán létező hirdetés.?
Már zárom a Malac kulcsait mert Fater szerint ő már tudna motorozni. Azonban a malacon még lábtörés nélkül is elégette a lábát a kipufogó csonkon. Ugyanis zavarta hogy az én motoromon a lábai között van minden míg a robogón csak a saját magához tartozó alkatrészeknek kellett a csupán elférnie.
Reméljük Faterod hamarosan motorra pattanhat!
Tegnapi gurulásomkor egy jobbos kanyar jó hosszú nagyívű kellemes kiló20as tempó kanyar közepén éppen elfértem egy fekete merga ilyen utcai terepjáró mellett, ellőtte senki nem is előzött csak szépen levágta a kanyart mert ő úgy gondolta, hogy bacca+ a felmenőit lemenőit.
Pl itt van faterom tavaly nyári esete Horvátországban.
Amúgy is nem árt ha hírt adok a dologról.
Szóval ő egy védett úton haladt egyenesen. Jobbról betorkolt egy út mely Stop táblával volt ellátva meg még tükör is volt felszerelve. Ennek ellenér az onnan érkező traktor mögötte puttonnyal simán kifordult Balra nagyívben faterom elé úgy hogy már a kifordulás pillantában apum már bőven féktávon belül volt (7 méter volt a féknyom kezdete és a traktor között)
Itt nem volt előzés meg semmi sem fater halad a maga nyugodt ki robogózós tempójában a saját jávjában de a traki meggátolta a tovább haladás.
Fater elvektette a vasat menekült a traktortól. Dupla combcsont törés (Nem mind két lába hanem a bal alul felül) Jobb könyök ficem és kéztő csont törés.
Mi állítottuk hogy nem ment gyorsan. Maxumum 55-el. Fater szabály követő és nem rohant sehova csak a boltba szalad ki reggeliért. Azonban a féknyom hosszúnak tűnik. Bár a laikus is látja hogy az aszfalton lévő nyomoknak csak elenyésző része gumi nyom (1 max 2 méter) a többi az oldalán csúszó motor nyoma.
ennek ellenére a Horvát hatóság még is azt mondta ki közel 1 év után hogy a felelősség 60-40 volt (60 a traktor)
Az ilyen nyalánkságokat már meg sem említem hogy a traktoron sem érvényes műszaki sem biztosítás nem volt.
Szóval minden ilyen döntés fura. Néha a vétlen javára fura néha pedíg a vétkesére. Az ami Horvátan történt faterral az karambol. Hiszen apu esélytelen volt abban a haleyzetben. Hiszen egy amúgy nem belátható keresztezőséből stopp táblától keresztben kihajtott elé egy traktor utánfutóval együtt. Úgy hogy az egész útját elálta és nem volt menekülési útvonala féktávon belül.
Még is ez az első döntés. (természetesen megfellebbeztük de ez már a jövő zenéja) Eltelt egy év és amúgy továbbra sem tartunk sehol sem.
Ui.: Van még mindig egy bontás alatt álló 650-es Burgmanom akinek ami kell megeggyezhetünk belőle. Blokkja rendben van a váz a kuka meg az elején lévő úanyagok is. :-)
Annak ellenére hogy ismerem a szabályokat és én is mindig előre próbálok gondolkodni de vélhetően ebben a helyzetben Zéé-hez hasonlóan én is bajba kerülök. Nem húzom rá a felelősséget a motorok erejére vagy a bácsikára aki kijön elém vagy a Kiásra aki az úton poroszkál. Ez sajnos a tipikus esete annak amikor a rossz csillag állás és a véletlenek és nem feltétlenül rossz döntések együttese egy szerencsétlen balesethez vezetett.
Tanulni lehet belőle. Ez igaz. Esetleg a későbbiekben (nem azt mondom hogy nem fog az ember ott előzni) csupán megpróbál majd az ember előrébb gondolkodni. Pl a felezőre felhúzódva előzni az ilyen helyeken akkor is ha nincs szembe jövő forgalom így elkerülve az esetleges hirtelen kifordulók okozta problémát.
Ez tényleg a szó szoros értelmében vett baleset amely nem karambol. Nekem ugyanis a kettő között az a különbség hogy a karambolban van egy egyértelműen vétkes és egy vétlen míg a balesetben ez nem egyértelműen eldönthető.
Pár hónapja dobtam fel a témát lánckenő automata ügyben!
Azóta is foglalkoztatott a kérdés!
Nos megrendeltem,írunk róla egy jó kis tesztet!
Én a Scottoiler mellett voksoltam! Lehet van jobb,rosszabb,nem tudom!
Amiért e márka mellet döntöttem,ezt könnyű beszerezni!
Meglátjuk hogyan teszi a dolgát!
Max. repül a garázsba a többi évek alatt megvett,felhalmozott,drága,de haszontalan kütyü mellé!
Na ilyen válaszra,hozzászólásra számítottam!
Árban nem vitatkozom,nem mennék bele!
Én ma számoltam ki kb. 25-pénzből meg van! Kevés helyen van gumi rész! A nagy része ami vinné a pénzt a váznál fut,és fémből van! Tehát az maradhat! Elől,illetve hátul vannak gumicsöve kb. 30-cm csövenként! Pár fitting. Nem lesz nagy beruházás!
De Este 18.00-kor Piros busznál lesz a társaság! Asztalt is foglaltam!
Szóval nem tudjátok ki a gazdálya ha egyáltalán létező hirdetés.?
Tegnapi gurulásomkor egy jobbos kanyar jó hosszú nagyívű kellemes kiló20as tempó kanyar közepén éppen elfértem egy fekete merga ilyen utcai terepjáró mellett, ellőtte senki nem is előzött csak szépen levágta a kanyart mert ő úgy gondolta, hogy bacca+ a felmenőit lemenőit.
Amúgy is nem árt ha hírt adok a dologról.
Szóval ő egy védett úton haladt egyenesen. Jobbról betorkolt egy út mely Stop táblával volt ellátva meg még tükör is volt felszerelve. Ennek ellenér az onnan érkező traktor mögötte puttonnyal simán kifordult Balra nagyívben faterom elé úgy hogy már a kifordulás pillantában apum már bőven féktávon belül volt (7 méter volt a féknyom kezdete és a traktor között)
Itt nem volt előzés meg semmi sem fater halad a maga nyugodt ki robogózós tempójában a saját jávjában de a traki meggátolta a tovább haladás.
Fater elvektette a vasat menekült a traktortól. Dupla combcsont törés (Nem mind két lába hanem a bal alul felül) Jobb könyök ficem és kéztő csont törés.
Mi állítottuk hogy nem ment gyorsan. Maxumum 55-el. Fater szabály követő és nem rohant sehova csak a boltba szalad ki reggeliért. Azonban a féknyom hosszúnak tűnik. Bár a laikus is látja hogy az aszfalton lévő nyomoknak csak elenyésző része gumi nyom (1 max 2 méter) a többi az oldalán csúszó motor nyoma.
ennek ellenére a Horvát hatóság még is azt mondta ki közel 1 év után hogy a felelősség 60-40 volt (60 a traktor)
Az ilyen nyalánkságokat már meg sem említem hogy a traktoron sem érvényes műszaki sem biztosítás nem volt.
Szóval minden ilyen döntés fura. Néha a vétlen javára fura néha pedíg a vétkesére. Az ami Horvátan történt faterral az karambol. Hiszen apu esélytelen volt abban a haleyzetben. Hiszen egy amúgy nem belátható keresztezőséből stopp táblától keresztben kihajtott elé egy traktor utánfutóval együtt. Úgy hogy az egész útját elálta és nem volt menekülési útvonala féktávon belül.
Még is ez az első döntés. (természetesen megfellebbeztük de ez már a jövő zenéja) Eltelt egy év és amúgy továbbra sem tartunk sehol sem.
Ui.: Van még mindig egy bontás alatt álló 650-es Burgmanom akinek ami kell megeggyezhetünk belőle. Blokkja rendben van a váz a kuka meg az elején lévő úanyagok is. :-)
Tanulni lehet belőle. Ez igaz. Esetleg a későbbiekben (nem azt mondom hogy nem fog az ember ott előzni) csupán megpróbál majd az ember előrébb gondolkodni. Pl a felezőre felhúzódva előzni az ilyen helyeken akkor is ha nincs szembe jövő forgalom így elkerülve az esetleges hirtelen kifordulók okozta problémát.
Ez tényleg a szó szoros értelmében vett baleset amely nem karambol. Nekem ugyanis a kettő között az a különbség hogy a karambolban van egy egyértelműen vétkes és egy vétlen míg a balesetben ez nem egyértelműen eldönthető.