Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De azok fém fékcsövek, mint ahogy a vázon lévő csövek is. Csak azok vannak gumiból amiknek mozogniuk kell.

Hogy hátúl a középső, vagy a szélső fog típustól függ. Szerintem az xx-en és az x11-en úgy van ahogy írtam. De este megnézem, adig is itt egy link ami engem igazól.:
http://blog.crazymoto.net/meca...

De igazából majdnem tökmindegy.
Jól fog és ez a lényeg.
napközben kattogtam hogy vajon a vázban vagy mellette futó fékcsövek nem e fémek már mert ha jól emlékszem már az első sárvédő felett lévő két fékcső ami jobbról balra átmegy nálam már mintha az is fémből lenne. de ebben így a motor ittléte és megnézése nélkül nem vagyok 100%-ig biztos.

Amúgy csak nem egy éppen futó projekt kapcsán jutott ez a fém fékcső dolog az eszedbe ?
Én azt a tudás béli különbségnek tudtam be nem a Wilbers-nek. De lehet hogy az is közrejátszott. Viszont míg nem érem utol a vezetéstechnikai szintedet ami azért vélhetően nem holnap lesz addig az ilyeneket ha észre is veszem addig biztos nem az extra alkatrészeknek tudom be hanem az én hátrányomnak.
Pl Bajker által bedobott linken csak a jobb oldalihoz volt berajzolva a vonalka. De több ábrán amit napközben nézegettem hátul hol a középső dugattyúhoz volt berajzolva a vonalka hol a két szélsőhöz, mikor melyikhez legalább 3-4 verziót találtam a vázlatrajzokból szóval én már nem tudom. de biztos ez a tuti.
Annyi! Tokkal-vonóval! Egy fittink 1600Ft Centije a fékcsőnek meg 39FT Lehet számolni!
A fémrészek amik a vázba futnak megaradnak!
Lehet az X-Bikénél ennyi! De én megveszek mindent és itthon öszzerakom a rendszert! Kb. 30-pénzből meg van!
De láttad Wilbersel hogy mentem a göröngyös,hepehupás szerpentinen!
Ha cserélve lesz nem szakaszosan lesz cserélve! Ugye ezt te se gondoltad komolyan!?
"Az első fék jobb oldalon mind a három dugattyút működteti bal oldalon csak a két szélsőt."
Nem így van!
Az első fékkar működteti a két első féknyereg két szélső dugattyúját. Azaz négy dugattyút! A segédfékhenger működteti a hátsóféknyereg két szélső dugyatyúját! A hátsó fékpedál meg a két első fékynyereg középső dugyatyúját,illetve a hátső fékynyereg középső dugyatyúját!
Az bal első segédfékhenger bele van építve a hátsófék fékolaj körébe!
Magamnak csinálom ha csinálom!
Milkabácsi se tudat mindent! Ezt már többször hangoztatta is!
Az akkut lehet tölteni úgy, hogy benne van a gépben, és a kábelek nincsenek levéve róla? Elvileg a gyújtáskulcs nélkül nincs feszkó sehol.
Azért egy kicsit húzós a 150000 ft. szerintem. Ha belegondolok most lehet venni 600000 ft xx, egy negyed árért meg fékcsövet. És most nem mennék bele mert az olyan is, amit ennyiért lehet kapni!!! De megy gurul stb.
akkor volt az x-bike-nál 50e a szett legyártva, de hát ennyi.

nem csak a csö anyagárát fizeted meg nálunk, hanem minden más szerlvényt is + munkadíj + szakértelem + profi szerszámokat kell hozzá venni, nem kombinált fogóval megy + rezsi + ÁFA + forgalmi adó + a melós munkabérét terhelő adók + adó adó + erkélyt a várba adó

kijön az a végén :)
Biztos így van nem néztem meg mennyibe kerülhet. Csak nem tűnik bonyolultnak egy fém fékcső ezért furcsálltam hogy ennyibe van. Persze tudom a hajtások meg a hossz meg a többi, de még is olcsóbbnak gondoltam.
az ebay-en szállítással is 90e körül van a szett és ehhez a motorhoz ez a reális is.

annak idején az ebayről a gsr-hez rendelve volt 30e a szett, pedig az csak 3 db sima cső volt fittingekkel, ehhez azért kicsit bonyásabb a szett
Hát biztos isten nem cserélném ennyiért a rendszert. Én amolyan 20-30E-re tippeltem. Mondjuk nem szakszervízben hanem odahaza a szembe szomszédban a műhelyben. Bár halovány lila f*ngom sincs mennyibe kerülhet egy fém fékcső.
az enyém is csörög némileg. Cseréje érdemes de nem életbe vágó. Az a mondás hogy akkor már mindenképpen cserélni kell hi minden gázállásnál illetve motorféknél hallható a zörgése. Nekem most pl 2000-től 4.500-ig hallható főleg motorféknél. De a szezonban én már nem nyúlok hozzá. Majd csak télen. Ha 2000-től 10.000-ig nem kussol se gázra sem motorfékre akkor mindenképpen cserélni kell. Ha ennél nagyságrendileg kisebb intervallumban zörög akkor még nem muszáj. Bár minnél hamarabb van cserélve annál jobb.
Ha mar lathatoan fustolne,akkor gond lenne. Az egett olajszag elobb jelentkezik. A kipuffogo ha belul nem lucskos,akkor ok. Az az alapjarat meg rendben van. Kulonben a bal oldali idom mogott van egy tekero. Azzal tudod beallitani. Melegen kb. 1200-1500 a normal. A lancfeszitore,meg olvass vissza. Nekem meg rendben van,de itt mar tobbeknek volt gondja vele,ezert masok tudnak segiteni.
Fém fékcső van az X-Bike-nál, ha minden igaz az egész duál rendszer cseréje nagyságrendileg 150.000. ft. szerelve. Akkor már inkább a Wilbers futómű.
:-)
Még nem mondták, hogy láthatóan füstölne, akkor ez így természetes, olajat nem eszi, a belső csőbe belenyúlva minimális koszolódás van. Az mondjuk érdekes, hogy kb 1300-1500 az alapjáratom. Annyi kérdésem lenne még, hogy a vezérműlánc feszítő cseréje mennyire fontos? Már csörög egy ideje , okozhat-e gondot ha várok vele?
Jah ezt arra a kérdésre válaszolva hoztam fel hogy a hátsó fékpedál köre hol fog elöl. Mert a neten lévő vázlatrajzok szinte minden lehetőségre meg van rajzolva. Van olyan hogy a hátsó pedál pl hátul csak egy dugattyút fok míg a a másik ettől az első segéd munkahenger mozgatja, van hogy a hátsó pedál csak az egyik oldalhoz van berajzolva van hogy mindkettőhöz. Ahány vázlatrajza annyi verzió.
Nem egy apró kavics bekerült a hátsó fék pedál és a fék munkahenger közé és egy parányira befogott. Észre sem vettem eleinte de a munkahenger jól zárt és elkezdett a súrlódás miatt melegedni a fék így pedig a benne lévő olaj is így tágulni kezdett ami egyre nagyobb fékerőt jelentett. Sajna pályán volt így csak idővel tudtam megállni. Mikor megálltam már elforraltam a fékolaj egy részét. Megmozgattam a fékpedált ki is pattant a kavics és azonnal vissza is bugyogott a rendszerbe a forró olaj. A két hátsó fékpofa az kuka plusz a az elsőből is bal oldali pár. A jobb oldalin semmi változás nem volt. 2 pár fékpofa + egy hátsó fékolaj csere meg légtelenítés a hátsó rendszerén és már mehettünk is tovább. nem is bántotta sem a csöveket sem a tárcsát. Nagyon meg voltam elégedve hogy semmi nem szállt el rajta. Pedig mire meg tudtam állni annyira fogta a hátsó féket a nyereg mintha berántottam volna nyakig a kocsiban a kéziféket.