Amit én néztem,tesztelek majd,az is manuális ha úgy nézzük! Hisz te állítod a mennyiséget! Illetve nevezzük félautomatának,mivel az indítást,leállítást a motor vákumon keresztül intézi.
Nekem meg ha már feltétlenül lánc olajzóban gondolkodom pont a manuális rendszer jön be. Száraz melegben pályán nem kell annyit pacsálni de esőben nedves úton meg pont kéne rá némi plusz. Azt meg a manuállal lehet szerintem megoldani. De Majd Milka megmondja a tutit. Majd végül maradok a fújkodásnál
Ezt én is néztem anno, csak ez nem automata... kézzel kell tekergetni, de ettől még jó is lehet, csak én biztos elfelejteném, vagy agyfaszt kapnék, ha egy tekerés után, mikor elkezd csepegni az olaj folyamatosan, nem indulnánk mégse el. Én megvárom amíg Milka tesztel automatákat
Haló
A cimborám is árulja...http://www.motorrevu.hu/hirek/automata_lancolajozo_cobrra_nemo_2
http://www.webbikeworld.com/t2/cobrra-nemo-2-chain-oiler/review.htm http://youtu.be/lGPpLRll9ms
Volt a kezemben is...jól nézki...
Nekem is van lánc olajzom...sok-sok éve...jó dolog! Bár én saját fejlesztést használok Ejtőtartájos...mágnes kapcsolóst..
Szia.
Én is úgy voltam vele, hogy semmi gyári cuccot nem akarok szétvágni - megfúrni. Így a tank alatt a blokk hátsó felén (vízpumpa magasságában) található csavarok helyén van mód a vákuumra kötni!
Az a beszerelési útmutató is mutatja hová kell Ezek egyikére rá lehet kötni a csomagban mellékelt becsavarható réz csappal
Sima vákumos!
Mivel még e vagyok teljesen meggyőződve a termék hasznosságáról,értsd ár/érték arány!
Az Esystem eke is jobban bejönne,de 280-eurót közel 90-ezer pénzt nem adok érte!
Főleg úgy nem,hogy mint írtam kicsit kételkedem még! Talán ha ez teszi a dolgát,esetleg fele annyit tud mint amit írnak (7-szer meghosszabbítja a lánc élettartamát) talán akkor majd beruházunk egy komolyabba!
Csak is automata,esetleg félautomata!
A jövő havi fizudat lesheted!
A cimborám is árulja...http://www.motorrevu.hu/hirek/automata_lancolajozo_cobrra_nemo_2
http://www.webbikeworld.com/t2/cobrra-nemo-2-chain-oiler/review.htm
http://youtu.be/lGPpLRll9ms
Volt a kezemben is...jól nézki...
Nekem is van lánc olajzom...sok-sok éve...jó dolog! Bár én saját fejlesztést használok Ejtőtartájos...mágnes kapcsolóst..
No és nem jött be!?
Akkor képet rakok a beszerelési útmutatóból
Én is úgy voltam vele, hogy semmi gyári cuccot nem akarok szétvágni - megfúrni. Így a tank alatt a blokk hátsó felén (vízpumpa magasságában) található csavarok helyén van mód a vákuumra kötni!
Az a beszerelési útmutató is mutatja hová kell Ezek egyikére rá lehet kötni a csomagban mellékelt becsavarható réz csappal
http://www.scottoiler.com/kb/a...(CBR1100XX%20&%20CBR1200XX)_Scottoiler%20vSystem_English14-7-2011.pdf
De mint mondani szokták,puding próbája az evés!
Polcon kotott ki,de ha lesz idom a cbr-re felszerelem.
Akkor felejtős!
Érdekelne a cucc!
Mivel még e vagyok teljesen meggyőződve a termék hasznosságáról,értsd ár/érték arány!
Az Esystem eke is jobban bejönne,de 280-eurót közel 90-ezer pénzt nem adok érte!
Főleg úgy nem,hogy mint írtam kicsit kételkedem még! Talán ha ez teszi a dolgát,esetleg fele annyit tud mint amit írnak (7-szer meghosszabbítja a lánc élettartamát) talán akkor majd beruházunk egy komolyabba!