Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit én néztem,tesztelek majd,az is manuális ha úgy nézzük! Hisz te állítod a mennyiséget! Illetve nevezzük félautomatának,mivel az indítást,leállítást a motor vákumon keresztül intézi.
Igen mechanikus ezért nem jön nálam,meg a tesztbe szóba!
Csak is automata,esetleg félautomata!
Köszönöm már tiszta! Tehát az egyik szinkron ellenőrző csatlakozásra kell rá dugni!
Basszus! Ezt csak most mondod?
A jövő havi fizudat lesheted!
Nekem meg ha már feltétlenül lánc olajzóban gondolkodom pont a manuális rendszer jön be. Száraz melegben pályán nem kell annyit pacsálni de esőben nedves úton meg pont kéne rá némi plusz. Azt meg a manuállal lehet szerintem megoldani. De Majd Milka megmondja a tutit. Majd végül maradok a fújkodásnál
A szinkron csőrök egyikére kell rádugni.
Ezt én is néztem anno, csak ez nem automata... kézzel kell tekergetni, de ettől még jó is lehet, csak én biztos elfelejteném, vagy agyfaszt kapnék, ha egy tekerés után, mikor elkezd csepegni az olaj folyamatosan, nem indulnánk mégse el. Én megvárom amíg Milka tesztel automatákat
A két fölső linket húzdbe a gugliba...mert itt valamiért nem csinálja
Erre fele van :)
Haló
A cimborám is árulja...http://www.motorrevu.hu/hirek/automata_lancolajozo_cobrra_nemo_2
http://www.webbikeworld.com/t2/cobrra-nemo-2-chain-oiler/review.htm
http://youtu.be/lGPpLRll9ms
Volt a kezemben is...jól nézki...
Nekem is van lánc olajzom...sok-sok éve...jó dolog! Bár én saját fejlesztést használok Ejtőtartájos...mágnes kapcsolóst..
Ezek szerint volt neked?
No és nem jött be!?
Ennek a cuccnak kétszer lehet örülni, másodszorra jobban (mikor eladod)
Kezd derengeni! ez a szívósoron van!
Tudnád pontosítani a helyét? ez így elég tág!
Nane, nem tudom linkelni vagy mi?

Akkor képet rakok a beszerelési útmutatóból
Szia.
Én is úgy voltam vele, hogy semmi gyári cuccot nem akarok szétvágni - megfúrni. Így a tank alatt a blokk hátsó felén (vízpumpa magasságában) található csavarok helyén van mód a vákuumra kötni!
Az a beszerelési útmutató is mutatja hová kell Ezek egyikére rá lehet kötni a csomagban mellékelt becsavarható réz csappal

http://www.scottoiler.com/kb/a...(CBR1100XX%20&%20CBR1200XX)_Scottoiler%20vSystem_English14-7-2011.pdf
No meg azt nem tudom,ezt a vákumos izét hova a bánatba csatlakoztassam majd. Nem szívesen fúrnám meg a légszűrő házat!
Igen! Többek közt ez is az egyik nagy aggályom!
De mint mondani szokták,puding próbája az evés!
Elvileg jo,nekem csikozta a gumit,bar valszeg tul hig volt a saját olaja.
Polcon kotott ki,de ha lesz idom a cbr-re felszerelem.
Áááááááááá most nézem! A tied nem autómat!
Akkor felejtős!
Lökj már egy telszámot légyszíves!
Miki! Nem adod át nekem?
Érdekelne a cucc!
Sima vákumos!
Mivel még e vagyok teljesen meggyőződve a termék hasznosságáról,értsd ár/érték arány!
Az Esystem eke is jobban bejönne,de 280-eurót közel 90-ezer pénzt nem adok érte!
Főleg úgy nem,hogy mint írtam kicsit kételkedem még! Talán ha ez teszi a dolgát,esetleg fele annyit tud mint amit írnak (7-szer meghosszabbítja a lánc élettartamát) talán akkor majd beruházunk egy komolyabba!
Ja es 140+30(tartozekok a rogziteshez) € hollandiaban.
Nekem ez van. Vasarlaskor rajta volt a motoron. En inkabb spray-zek.