Nekem is indul a hűtő ventilátorom amint bemegyek a városban a második piros lámpánál már megy is. Pedig rendben van a hűtőrendszerben minden. Ez van egy liter feletti száguldásra tervezett géppel ha az ember 50-el csoszog a városban.
Nem a túlmelegedést hívják típushibának!
Hanem az átlagtól eltérő jelenséget,elhasználódást,rendellenes működést!
Legalábbis én így tanultam annó az oskolában.
Hogy ne lenne haverság! Hülyülsz?
nekem sosem melegedett túl,úgy hogy le kelljen állítani, nem fort stb.
ez már nem skoda ,hogy 80 fokos legyen mindig a viz. akkor a zzr is biztos tipushibás,mert ugyan úgy megy a ventilátor elég sokszor..
Feri x11 40e körül kellett cserélni a kormánycsapágyat, azért ettől még nem tipushiba,nekem 58000 még azt se, de ha be is szarik egyszer a feszítő,attól ez még nem katasztrófa.
Más a véleményünk a 'tipushiba' szó jelentésére . de ettől még haverság van...
100000km alatt egyszer cseréltél na bumm sok más blokk ennyit nem is megy el összesen
Nem befolyásolja! Legalábbis olyan mértékben nem,hogy te azt észre vennéd!
XX típushiba! Alul van hűtve! De ezt már ezerszer kitárgyaltuk!
Ajánlanám figyelmedbe a "keresés" .
van szürő... 5 liter alatt evett. a légszűrő legyen tiszta, jól működik ! Túlagyalod a motort. Semmi baja!
a hütés ilyen ...gyárilag...
majd mondják,hogy tipushiba, de nem az ,ilyen!
Volt már több is nálam is . müködik menj vele ,nincs baja. ha karbisé a dob még a bent ragadt szutymák is jöhet ki belöle.
ez egy karbis kipufogó. Múltkor mentem folyamatosan 200km-t, 70-140 között, erre nagyon ramatyok az utak, a tankolás nem volt 10 liter.
Itt van üzemanyagszűrő a rendszerben valahol?
más: a fagyálló sűrűsége befolyásolja a hőfokot? Múltkor kereszteződésben álltam, a hőfok meg 104 c-on, nem ment lejjebb, amíg el nem indultam. Úgy rémlik, régebben a ventillátor visszahúzta vagy~95ig. Előtte volt fagyálló csere, asszem motul -37 fokos ment bele. Otthon ki is próbáltam helyben járatva, 101-102 fok volt a legalacsonyabb.
sikerult osszeraknom a gepet :) viszont a jobb elso fektarcsanal szivarog a fekfolyadek. valoszinuleg csovet kell cserelnem. letoroltem szarazra aztan mentem kb 50 metert es kozben 10-15km/h-rol satuztam ketszer az elso fekkel. az eredmenyt a fekcsonel lathatjatok. szerintetek is a tomites vagy a fekcso? en nem vagyok szerelo szvoal ha hulyeseget irtam akkor bocs :)
Jo teszt,ha valaki megy mogotted. Ha nem erez egett olaj szagot akkor nincs nagy problema. Az enyem is kicsit kormol. Az a fogyasztas normalis. Mondjuk nem irtad,hogy mennyire kormos? Tok fekete? Vagy csak kicsit? A belso cso szep tiszta? Ha odahuzol neki,akkor fustol? Vagy?
normális jellegű is lehet.. többnél láttam a kormos kipufogó véget korábbi évjáratoknál.. ha egyébként jól müködik használd ,mosd le a kipu véget is ,azt minden happy
Nem biztos hogy gond van vele.
Ahogy Xxbajker is írta: van mindig egy minimális kormolás.
Azért ez ezek nem azok a gépek amiknek a megtervezésekor az lett volna az elsődleges szempont hogy a legjobb környezetvédelmi besorolást elnyerjék. Vagy hogy a legkevesebbet fogyasszák.
Hanem hogy ha odatekersz neki a szád elindúljon a füleid felé.
Így károsanyag is keletkezik ( korom is )
Mértékétől függ hogy van e baj.?
Az a gondom, hogy előtte kisebb gépem volt az nem evett sokat , most 6.4 - 7.2 között fogyaszt a cbr , úgy gondoltam, hogy ez a normális. Javaslat? Szerviz?
Hanem az átlagtól eltérő jelenséget,elhasználódást,rendellenes működést!
Legalábbis én így tanultam annó az oskolában.
Hogy ne lenne haverság! Hülyülsz?
nekem sosem melegedett túl,úgy hogy le kelljen állítani, nem fort stb.
ez már nem skoda ,hogy 80 fokos legyen mindig a viz. akkor a zzr is biztos tipushibás,mert ugyan úgy megy a ventilátor elég sokszor..
Feri x11 40e körül kellett cserélni a kormánycsapágyat, azért ettől még nem tipushiba,nekem 58000 még azt se, de ha be is szarik egyszer a feszítő,attól ez még nem katasztrófa.
Más a véleményünk a 'tipushiba' szó jelentésére . de ettől még haverság van...
100000km alatt egyszer cseréltél na bumm sok más blokk ennyit nem is megy el összesen
XX típushiba! Alul van hűtve! De ezt már ezerszer kitárgyaltuk!
Ajánlanám figyelmedbe a "keresés" .
a hütés ilyen ...gyárilag...
majd mondják,hogy tipushiba, de nem az ,ilyen!
Volt már több is nálam is . müködik menj vele ,nincs baja. ha karbisé a dob még a bent ragadt szutymák is jöhet ki belöle.
Itt van üzemanyagszűrő a rendszerben valahol?
más: a fagyálló sűrűsége befolyásolja a hőfokot? Múltkor kereszteződésben álltam, a hőfok meg 104 c-on, nem ment lejjebb, amíg el nem indultam. Úgy rémlik, régebben a ventillátor visszahúzta vagy~95ig. Előtte volt fagyálló csere, asszem motul -37 fokos ment bele. Otthon ki is próbáltam helyben járatva, 101-102 fok volt a legalacsonyabb.
Bontó!
a muanyag javitast a hullo kft csinalta.
Ahogy Xxbajker is írta: van mindig egy minimális kormolás.
Azért ez ezek nem azok a gépek amiknek a megtervezésekor az lett volna az elsődleges szempont hogy a legjobb környezetvédelmi besorolást elnyerjék. Vagy hogy a legkevesebbet fogyasszák.
Hanem hogy ha odatekersz neki a szád elindúljon a füleid felé.
Így károsanyag is keletkezik ( korom is )
Mértékétől függ hogy van e baj.?