Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs komolyabb, csak zúzódások, de már azok is elmúltak. Bukfenc+csúszás. Szerencsére semminek nem csapódtam neki.
te megusztad gond nelkul? mar amennyire lehet. nincs tores stb.
"Zéé: mi tortent? ha megkerdezhetem."

Előztem egy védett úton ( főút, de nem főútvonal) majd jobról egy stoptáblás útcából kifordúlt velem szembe egy suzuki sx4-es.
Már nem tudtam elkerűlni.
Így frontálisan bele. Nem volt nagy sebesség már az ütközésnél 25-30 km/h ra lassúltam, de az irányváltoztatásra már nem vólt idő.
Majd teszek fel videót.
Zéé: mi tortent? ha megkerdezhetem.
XXBajker: csinalnal mindket oldalrol kepeket rola? erdekelne reszletesebben :) elore is koszi
Igen, nézegettem. Nagyon szép.
Lehet maradok a bordónál, de inkább az alkatrészek megléte és a megszokás miatt, nem azért mert szebbnek tartom.
Majd elvállik, de kikérem majd a véleményeteket hátha ismeritek az előéletét.
Martin dobok kb 120-ért , újonnan, 5 év garival
sok sikert. Egy időben én is nézegettem a használtatón azt a fekete-fekete némileg átépített 11-est 1,3-ért. Az nagyon igényesen néz ki. Csipkés tárcsa bódis dobok nagyon patent kis masina.. :-)
Nem találtam, de fel is hagytam ezzel a tervel.
Veszek egy másikat (x-11-et) ami jó állapotban van, és lesz hozzá egy fél motorom alkatrésznek.
Rendőrségi döntés még nincs, de ha elveszik a jogsim tavaszra úgyis visszakapom.
(Persze titkon azt remélem hogy nem engem hoznak ki vétkesnek)
Tényleg Zéé mi a helyzet a 11-essel találtál valami donor vázat hozzá ?
Hál istennek nem pénz szüksége végett adtam el. Nekem a gyári hang nagyon bejön (biztos öregszem). A régebbi xx- szen is cserélgettem állandóan. A hangja szerintem tökéletes. Mivel külföldön nem voltam vele de itthon igazoltak és semmi retorzió nem volt. A forgalmihoz csatolva Street-legal sorszámozott kis könyvecskét bemutattam a rendőrnek és ennyi. Én utána jártam és a következő KPM műszakin bevezették volna a forgalmiba is mert legális. Az ára sem titok 130000 ft kelt el.
Nagyon szép.
Megkérdezhetem milyért váltál meg tőlle?
(Túl hangos, túl halk, kellet a pénz.....stb)

Illetve még egy kérdés: Mendemonda szerint az embert könnyen megbüntetik (lehúzzák) küldöldön ha nem gyári a kipuff?
Hilyába az e-engedély???
Tapasztalta ezt valaki közülletek?
Ezeknek a kitételeknek megfeleltek az Akrapovic dobok amit én eladtam 100000 ft feletti összegért. Ezért egy makulátlant dobokat kapott a boldog tulajdonos. Egy pár fotó..
Ebay volt a sárvédő nekem is, de nem volt azért 40 rugó:

http://www.ebay.com/itm/160693...
Kösz a tippet a színre fújással.
miért árultad el most letagadhattál volna 5 évet...
Elkezdtem kacérkodni a gondolattal, hogy beszerzek egy pár sport dobot az x11-hez.
Használtalkatrészes oldalakon nem nagyon találtam.
Egyenlőre csak érdeklődés szintjén kérdezném, hogy van-e valakinek eladóm és használtban milyen áron cserének gazdát. Dupla dobos kivitelek tetszenek és fontos a kiszerelhető db killer + x11-hez való típusbizonyítvány.
hát én ezt pontoisan tudom, ettől még a tény az tény marad
Családban van vfr 800 fi. Ugyanezen az elven működik a fék. A fék nyergek és a főfékhenger is ugyanaz.
HI!
...esetleg egy ACPumpa valakinek zsebben?
amúgy nem szorul védelemre az XX ,kurvajomotor
de jó akkor az enyém nem is 2007 es

csak a pontosság kedvéért 2006 óta van
F2: a zizit 2012 ota gyartjak, azert azt ne felejtsuk el. tudomasom szerint az xx feke 1997 ota valtozatlan a ketto kozott pedig baratok kozott is 15 ev telt el.
amugy jol tudom, hogy a VFR 800-as RC46-tol ugyanezt a fekrendszert hasznalja? van errol valakinek infoja?
XXBajker: nagyon jol nez ki mind az ules mind a sarvedo. honnan sikerult sarvedot rendelni? en csak ebay-en lattam olyan 40eft koruli aron.
én is azt hittem, hogy qrva jól fog az x11 fékje, azután kipróbáltam Tibi barátom zzr1400-át... hát, már nem hiszem azt