Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Utolsó mondatod nem kommentálom,sőt próbálom figyelmen kívül hagyni.
A testi épségedre,és a jó neveltetésemre való tekintettel.
AKKOR 24 A SZETT
http://motoralkatresz.eu/termekek/NGK/IMR9C_9HES_gyujtogyertya/
jó kis üldözösdi volt Szlovéniéában

én utassal voltam

nagyon megszerettem a kawasakit
10.359 pénzre hozza nekem.
Mennyi?
Aggggggggggggggggy neki ne kíméld!
bárdi
valóban van

izzad is F2
Srácok jó forrás erre?
Gyertya imr9c-9h
"lehet hogy tévedek"
Egészen biztos! Mint minden olyan dologban eddig, aminek nem néztél alaposan utána...de nem baj még sok időd van.
Nálam fehér...nálad?? Őszintén??
az a jo hogy mas a velemenyunk ha egyforma lenne senki sem venne semmit es mindenki feher falakat festene a hazaban
szep napokat markatarsak
Mondjuk én azt a közel tíz százalékot nem nevezném csekélynek.De abban igazad van,pont elég ami van! Ha valakinek nem elég,vegyen erősebb vasat! Ennyi.
Vitába szállnék veled de nem teszem. Szerintem a 6-10 LE a 152 LE hez olyan csekély hogy nem lehet észre venni. Hangsúlyozom szerintem. A hang élmény az más tészta. De a gyári szinte biztos vagyok, hogy tol akkorát mint bármelyik sport dob, rendszer. SZERINTEM!!!!!
csak egy gondolat ehhez
en pl az egesz kipuff rendszert lecsereltem mind a hang mind pedig a nagyjabol 6-10 loero miatt. sajnos a honda nem rendelkezik irhato kompjuterrel ezert hogy a megfelelo benzin es levego kevereket be tudja padon allitani-mondjuk a csunderlicsabi- ahhoz kellett vennem egy pcv-ot. tehat a cel nem a loero nyeres volt az elsodleges celja a pc vasarlasnak hanem hogy a kipuff rendszert tudjam cserelni. vagyis hozadeka illetve feltetele a rendszer cserejenek. meg lehet kerdezni minek kell a rendszert cserelni es hogy ugysem tudja kihasznalni az ember azt a 10loero novekedest. en azt mondom erzetre-amiben nyilvan psziches erzet is van- sokkal jobban maskeppen fogalmazva konnyebben forog a motor ami mint tulajdonost mosolygosabba tesz. az hogy milyen hangkulonbseg van egy yoshimura,akra vagy bodis rendszer es egy gyari rendszer kozott arrol orakat lehetne beszelgetni.
egyszoval nem a pc vasarlas a cel ilyen esetekben.
egy apro plusz azert van mèg a pcvel, megpedig hogy tudja kezelni a gyorsvaltot..kerdes az kelle utcara a gyorsvalto..ezt mindenki maga eldonti
Persze ha már benne van egy motorban és az tetszik meg akkor megveszem. De ezzel az extrával számomra forintálisan nem ér többet egy motor bár kevesebbet sem.
Tessék figyelmesen olvasni:
"De ezek csak szubjektív gondolatok, lehet hogy tévedek"
Nem vagyok tévedhetetlen és nem vagyok robot. Szubjektív érzések és tapasztalatok alapján alkotok véleményt. Biztos jó a power Commander. De azért elég ritkán hallani olyanokról hogy azért került beszerelésre egy ilyen rendszer mert valaki úgy döntött hogy ezzel optimalizálja a keverék képzést. Általában teljesítmény növelés érdekében kerül a rendszer beépítésre. Egy jó barátom is él ilyen rendszerrel de az ő állítása szerint is nem azért kell hogy jobban menjen hanem azért mert a hang és az élmény érdekében lecserélte a komplett leömlő sort dobbal mindennel eggyütt és az új rendszerhez kellett hozzá hangolni a gépet hogy ne veszítsen a nyitott rendszer miatt olyan sokat. Nekem sem nyitott rendszerem sem power commanderem nincs de még így sem tudom kihasználni a gépben rejlő teljesítményt. De szerintem nem rugaszkodok el a valóságtól ha azt állítom hogy még az itteni nagy öregek (nem korra hanem tapasztalatra gondolok kivételesen) szóval Milka vagy Messi agy bárki más ki tudná használni a Rigóban rejlő összes lehetőséget. Éppen ezért a teljesítmény növelésére sincs szükség.
Majd akkor elgondolkodom egy ilyen rendszeren mikor elérem a motor minden szempontjából a határát és az kevés. De nagy valószínűséggel ez sosem fog bekövetkezni. Addig meg szerintem, kiemelem hogy SZERINTEM felesleges.
A gondolatok pedig továbbra is szubjektív érveken alapulnak amik főképp érzésekből és némi tapasztalatból állnak. Azonban motorra is azért ültünk mindannyian hogy ezeket az érzéseket kielégítsük. Ott ahol a szigorú tények a mérvadóak azt moto GP-nek vagy ManTT-nek vagy más hasonló abszolút felső ligás versenynek nevezzük nem pedig közúti közlekedésnek.

Amúgy meg a 250 fordulatonkénti állításról meg annyit hogy így két különböző motor és egy azonos pilóta tesztelése alapján mondjuk nyert az ember 0,1 sec gyorsulást 0-100 alatt, meg mondjuk a hatékony keverékképzés miatt nyert jó esetben 1 deci fogyasztást. Na bumm rögtön megérte a Commander 100.000-ért + 40.000 a beszerelés. Persze akinek igénye van rá az tegye nem ítélem el, semennyivel nem ér ezért a szememben kevesebbet sem többet. De nekem nincsenek ilyenre igényeim.
Kérlek magyarázd meg, hogy mi a rossz/káros a Power Commander által 250 fordulatonként beállított optimális üzemanyag-levegő arányban.

Ja, még valami. A kedves "lelkes tervezők" voltak olyan kedvesek, hogy pl. bűnrossz első futóművel "álmodták meg" az XX-et. Nem baj, legalább nem unatkozom, lehet legózni.
Nekem meg itt!
1972
Nagyon igazad van!
Csupán 12 évvel később én meg meg is születtem :-)
Hát fiuk nálam itt kezdődött a "nagy" motorozás szeretete 1977 ben.