tehát akkor a 73-as súlyindex az azt jelenti 365 Kiló a keréken. Utassal hosszabb távon az már nálam lehet hogy kevés. én bőven 100 kiló felett vagyok mondjuk az azt jelenti hogy 360-370 kiló motor plusz én annak legalább 2/3-a hátul nyom az olyan 250 kiló + 1 utas ami mondjuk 100 kiló az olyan 350 kiló laza tempóban. lehet gond egy ilyen súlyindexű gumival intenzívebb gyorsítás alkalmával hiszen olyankor jobban terhelődik a hátsó. Érdemes ilyennel foglalkozni (Bár 73-as súlyindexnél nagyobb számot 180/55 R17-es gumin még nem láttam böngészés közben)
skacok
mit jelent az abroncson a 73-as terhelhetőség ? Sok felé látom ezt az adatot mikor milyen számmal jelezve csak nem tudom hogy mit jelent pontosan. Tudtok ebben segíteni ?
Egyet értek Milkával. Ma reggel én is motorral jöttem dolgozni. Bár reggel negyed 7-kor majdnem lefordultam róla úgy fáztam pulóverben. Még visszagondolni rá is durva
Mondjuk szerintem nem a betegségei miatt adják el őket hanem a viselkedése miatt. Szerintem sokan furcsállják a mozgását se nem sor 4 se nem V2 hanem valahol a kettő között. Nehéz is mint a dög még az XX-nél is nehezebb és erő meg nyomaték is van benne bőven. Nem hiszem hogy rossz konstrukció lenne a Honda ritkán gyárt gyatra minőségű gépeket. Inkább az lehet a képben hogy sokan nehezen tudják csak kezelni és megrettennek tőle.
A Busa is ilyen amint kijön egy új erősebb széria rögtön lesz egy halom pár kilométeres eladó használt gép.
De nem is jó!
Szépen adogatják el ket,sok még nincs egy éves!
Valljuk be,a Honda jól mellé nyúlt,mikor az XX gyártásának a leállítása mellett döntött,és nem amellett,hogy ráncfelvarrás,korszerűsítés!
Az ebből a szempontból jó hely. Az ilyen Nyugat Keleti irányú viharokat az a picike Fonyódi dombocska szokta feltolni és álltalában ha Nyugatról jön akkor a Domb Keleti oldalán kezd igazán tombolni. Most is Boglár és Lelle kapta a legnagyobb pofont. Az igazán nagy baj akkor van a Balatonon ha Dél felől jön a vihar az letakarít mindent. Az Északi oldalról jövők meg szarul néznek ki mindenki menekül előle de a helyiek olyankor mennek le a partra mert tudják hogy semmi sem lesz belőle akármilyen szarul néz ki
Pedig durva volt, igaz ahol én lakom ott szinte semmi sem volt mivel a partvonal kb 1 kilométeres sávjában takarított de ott durván. Én olyan 5 kilométerre lakok a parttól nálunk eső sem esett. Öcsém egy parti kempingben melózik, ott szaggatta a vasúti felső vezetékeket. Kicsavart 3-4 fát csak a kempingben szóval ott durva volt a helyzet. Kint volt a 3-ad fokú viharjelzés is amit én helyiként nem láttam vagy 3-4 éve szóval nem volt egyszerű a sztori.
Különben már rég láttam motort ebben a lóerőzónában valahogy mindig úgy tűnt hogy ebben a 160-210 lóerő közötti tartományban semmi sincs.
Amúgy mikor jöttök le a Balcsira ? Előre szólok hogy még rom eltakarítás zajlik a déli parton a szombat éjszakai vihar után.
Az kerekenként értendő!
Már mint a súlyindex!