Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te matek zseni!
Az kerekenként értendő!
Már mint a súlyindex!
tehát akkor a 73-as súlyindex az azt jelenti 365 Kiló a keréken. Utassal hosszabb távon az már nálam lehet hogy kevés. én bőven 100 kiló felett vagyok mondjuk az azt jelenti hogy 360-370 kiló motor plusz én annak legalább 2/3-a hátul nyom az olyan 250 kiló + 1 utas ami mondjuk 100 kiló az olyan 350 kiló laza tempóban. lehet gond egy ilyen súlyindexű gumival intenzívebb gyorsítás alkalmával hiszen olyankor jobban terhelődik a hátsó. Érdemes ilyennel foglalkozni (Bár 73-as súlyindexnél nagyobb számot 180/55 R17-es gumin még nem láttam böngészés közben)
skacok
mit jelent az abroncson a 73-as terhelhetőség ? Sok felé látom ezt az adatot mikor milyen számmal jelezve csak nem tudom hogy mit jelent pontosan. Tudtok ebben segíteni ?
Eladó egy Shox Fekete-kék bőrdzseki!
Méret "M" én 175-centi,és 78 kiló vagyok!Protektorokkal,belsőzseb,téli bélés,és mivel szezonba két havonta méhviasszal kezelem,így vízálló!Szépséghiba,a kék foltokban fakó!Nem volt javítva,nem estem benne! Ára: 17.000Ft Tel: 06-30.9446636
erre írtam az "egyet értek" részt
Csak nem tudok két üzire egyszerre válaszolni
Csak ezt nem Milka írta!

A fiatal emberekkel nincs is gond,de a Busa!?
nagyon csinos a két fiatal ember "különösen a szebbik mármint én"
Na ennyit a faintos motoros időről. Nálunk szakad az eső. remélem délutánra eláll és fel is szárad kissé
Egyet értek Milkával. Ma reggel én is motorral jöttem dolgozni. Bár reggel negyed 7-kor majdnem lefordultam róla úgy fáztam pulóverben. Még visszagondolni rá is durva

Csak az a Busa ne rondítaná el a fényképet!

Pontosan! A sor négy az sor négy!
Na mi a fack. Szép motoros időnk van!
A hétvégi csapatás zsír volt.
Mondjuk szerintem nem a betegségei miatt adják el őket hanem a viselkedése miatt. Szerintem sokan furcsállják a mozgását se nem sor 4 se nem V2 hanem valahol a kettő között. Nehéz is mint a dög még az XX-nél is nehezebb és erő meg nyomaték is van benne bőven. Nem hiszem hogy rossz konstrukció lenne a Honda ritkán gyárt gyatra minőségű gépeket. Inkább az lehet a képben hogy sokan nehezen tudják csak kezelni és megrettennek tőle.
A Busa is ilyen amint kijön egy új erősebb széria rögtön lesz egy halom pár kilométeres eladó használt gép.
mondjuk ez igaz hogy nagyon szépre sikerült a VFR de egy erős és tartós Sor 4-el valahogy mégiscsak jobb lenne.
De nem is jó!
Szépen adogatják el ket,sok még nincs egy éves!
Valljuk be,a Honda jól mellé nyúlt,mikor az XX gyártásának a leállítása mellett döntött,és nem amellett,hogy ráncfelvarrás,korszerűsítés!
Az ebből a szempontból jó hely. Az ilyen Nyugat Keleti irányú viharokat az a picike Fonyódi dombocska szokta feltolni és álltalában ha Nyugatról jön akkor a Domb Keleti oldalán kezd igazán tombolni. Most is Boglár és Lelle kapta a legnagyobb pofont. Az igazán nagy baj akkor van a Balatonon ha Dél felől jön a vihar az letakarít mindent. Az Északi oldalról jövők meg szarul néznek ki mindenki menekül előle de a helyiek olyankor mennek le a partra mert tudják hogy semmi sem lesz belőle akármilyen szarul néz ki
fenyvesen vtunk amikor elkezdett esni éppen a vízben de simán kijöttünk eltettük a mocikat megvártuk még kitombolja magát aztán irány haza
Pedig durva volt, igaz ahol én lakom ott szinte semmi sem volt mivel a partvonal kb 1 kilométeres sávjában takarított de ott durván. Én olyan 5 kilométerre lakok a parttól nálunk eső sem esett. Öcsém egy parti kempingben melózik, ott szaggatta a vasúti felső vezetékeket. Kicsavart 3-4 fát csak a kempingben szóval ott durva volt a helyzet. Kint volt a 3-ad fokú viharjelzés is amit én helyiként nem láttam vagy 3-4 éve szóval nem volt egyszerű a sztori.
vtunk szombaton de a vihart megúsztuk
Különben már rég láttam motort ebben a lóerőzónában valahogy mindig úgy tűnt hogy ebben a 160-210 lóerő közötti tartományban semmi sincs.
Amúgy mikor jöttök le a Balcsira ? Előre szólok hogy még rom eltakarítás zajlik a déli parton a szombat éjszakai vihar után.
azért van paci meg nyomaték is bőven