Köszönöm a válaszokat!
Szereztem kapcsolási rajzot, és kezdődhetett a szakmai munka. Szerencsére a barátomnak is xx van, így elkezdtük cserélgetni az alkatrészeket a két motor között. Kimértem a szivattyú illetve a vészleállító vezetékeit, rendben vannak.A reléket kicseréltük, az övé beindult az én reléimmel. Amikor próbalámpáztam a relé vezérlő lábát akkor beindult az AC pumpa. Ebből az következik, hogy testet kapcsol/ad a relének és akkor működik. A vezérlő szál az hátsóülés alatti ED vezérlőből jön ki, ez a vezeték is jó. Félek, hogy a vezérlőt kell majd kicserélni. Mielőtt kérdeznétek, megcseréltük a vezérlőt is, az csere vezérlővel sem indul el az AC pumpám. Olyan infót kaptam, hogy a farokrészben van egy üres , amibe egy kapcsolót kell csatlakoztatni, így összetudod kapcsolni a különböző vezetékeket. Ha összekapcsoltad akkor az FI lámpa villogásainak számából a márkaszervíz megtudja mondani mi a probléma.
Én is jártam így mondjuk nem menet közben hanem hogy nem indult el. nekem szerencsém volt csak a biztosítékoknál volt kontakt hiba megmozgattam őket indult az AC és már hasítottunk is azóta sem történt meg velem újra.
Féknél nem árt ha nem kerül levegő a rendszerbe,lehet vele szopni,főleg a gyári kormánynál!
Én úgy szoktam,tartályból kiszívom,bele a friss,és átpumpálom,figyelve hogy a tartály nehogy kiürüljön!
Én a helyedben inkább bontóban néznék,gyári tárcsát,garambolos kevés kilométert futottról!
Az ebayon hirdetettnél nem lennék biztos az anyag minőségben!
Ahogy ez már számtalanszor beigazolódott,idomok,és egyéb nyalánkságok vételénél!
Mikor megérkezett szembesült az ember azzal,hogy gyenge minőségű,Kínai vacak!
Volt hogy egyszerűen fel se lehetett tenni!
Egyébként érdekes amit írsz,mivel nekem 82-ezer van a vasba,és szinte semmi válla a tárcsának.
Rendesen szédülhetett a sebességtől vas valamelyik gazdája!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 80000 km után elérkezettnek látom az időt a 2002-es xx-em féktárcsáinak lecserélésére. A hátsó még csak-csak ok, de az elsőknek már elég nagy válla van. Nézegettem itthon és a bolti ár a három tárcsára kb 140e HUF lenne, még autószerelő ismerősön keresztül kedvezménnyel is kb 110e HUF. Elkeseredésemben felmentem az ebay-re és ott 50000 HUF körül már meg lehet venni a 3 tárcsát szettben szállítással együtt. Valakinek tapasztalat ezekről a kínai remekművekről? Esetleg valaki cserélt már tárcsát xx-en, ha igen milyet rakott fel? (Tudom van fékbetét 3e HUF-ért is és olyat soha) Még egy kérdés a fékolaj cserével kapcsolatban. A dual fék miatt van-e valami extra a csere, főleg légtelenítés során?
Érdeklődnék, hogy a cimbora gépét nemrég vezérműlácozták. CBR900 Normális hogy durrog az injektoros? Karbinál még ok de itt is? Esetleg valami beállítás gond?
A bekígyózás nagy mértékben függ attól, hogy milyen gumi van a motoron (márka, minta), volt hogy ugyanazon moci egyik gumival kígyózott alattam, majd egy másik gumival nem.
Mondjuk újra olvasva a HSZ-ekt úgy néz ki a 190-es gumival való bekígyózás az XX sajátossága nekem ugye most az volt fenn de én nem vettem észre ilyet igaz az X11 körül és alatt biztos hogy másképp kavarog a szél
Én csak gondoltam hogy ez is közre játszhatott a gyors kopásában. Mondjuk öreg is volt valószínű leg mivel Olaszból jött a vas. Ott nem tudom mennyi időt állt de az tudom hogy a kereskedőnél várt rám a gép 1,5 évet szóval szerintem nem lövök nagyon félre hogy előttem kb 3 évet állhatott a motor ezekkel a gumikkal így már nem is olyan fura a gyors kokpás
Attól hogy szélesebb nem kopik jobban!
Az a gumi anyagától függ!
A gyári mérettel 180/55/17 teljesen más lesz!
Például nem kell majd a kanyarba be erőltetni,szépen menni fog magátol befelé!
No meg fordulékonyabbnak is fogod érezni!
csak azért kérdeztem (Mellesleg én is a gyári mérettel szemezek) mert én a motort eggyel szélesebb kerékkel vettem. (190/55 R17) Mivel még mindig szokom a mozgását a vasnak én nem vettem észre hogy valami gond lenne bár még nem próbáltam 180/55-össel menni. Azt viszont észrevettem hogy a közepe elég gyorsan kopott. Gondolom a szélesebb gumi a keskenyebb felnin jobban kipúposodott középen ezért kisebb felületen ért le középen az erő azonban azonos volt így a kisebb felület azonos erő nagyobb kopást eredményezett.
A gumi variálással eddig meg azért nem foglalkoztam mert korábban huzamosabb ideig egy Leonardom volt amin elég fura gumi méret lakott gyárilag. 140/70 R12 ez ritka volt mint a hintaló szar és váltó mérete sem igazán akadt így fel sem merült bennem a más méret gondolata. Azonban most vannak egyéb méretek is ezért gondolkodtam el rajta.
Vezérlő cserével kapcsolatban:ha a gyári imót nem párosítod hozzá,nem is fog működni!