Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit az adatokból jól látszik fütyürészve körbe lehetne motorozni ezt egy XX-el

http://www.motorrevu.hu/motor/honda_vfr_1200_2010

(Persze nem )
értem
azt mondják tol mint egy gőzös kíváncsi lennék mit kezdene az xx-el
úgy értem hogy a múltkor volt egy ilyen gép a műhelyben szelephézag állítás végett és ezért le kellett vetkőztetni. Ugyebár ez hosszában beépített V4-es. Levetkőztetés után pedig sokként ért hogy nem úgy mint a kisebb ruházott motoroknál ahol van egy halom kisebb nagyobb üres hely a ruha alatt itt olyan nem volt. mindenhol hűtő még az oldalában is meg az az ormótlan nagy blokk minden szabad helyet elfoglalt.
ezt h érted?
Tetszetős masina az egyszer biztos. Nem volt még hozzá szerencsém a műhelyben a szomszédban mér volt nem egy az biztos. Ami tapasztalatból állítható hogy sok felesleges kitöltetlen hely nincs a ruhája alatt. :-)
állítólag az sem rossz
A gond csak az hogy abból viszont nem látok pucér verziót :-(
Hát Milka én csak 1 kiutat látok az XX gödörből. Mert az tény el kel ismerni hogy öregszenek már ezek a gépek. Más gyártónál én sem nézelődök de az egyetlen kiút szerintem a VFR 1200. Persze meg nem válnék a sajátomtól :-) mert ez a "gödör nem is rossz hely :-)
Azt nem tudom,mi lesz velünk mondjuk 10-év múlva?
Mire fogunk váltani?
Hisz akkor már a legfiatalabb XX is közel 20.éves lesz!
Higgy Milkának. Itt van az én esetem is már kétszer vissza váltottam xx-re. És nem kizárt, hogy a harmadik váltás is xx-lesz.
Majd még át gondolom,hiszen igazatok van. Mert az XX a lgjobb
Vissza fogod sírni,higgy nekem!
Ne add el, szerintem meg fogod bánni Facebookon az egyik XX csoportban több tulaj írta, hogy miután egyébre váltott (Hayabusa, ZZR1400, stb.), időközben meggondolta magát jól, és újra XX-et vett
Ano azért vettem ezt a tipust mert autopályan jobb volt mint a kisebb előző hornetem. Kb 3 evig a "nagy fiuval" jartam haza németből nagyon jó társ volt. Tavaj vettem egy autot idekint és most ezzel járok haza. Igy nem tudom ennek a nagyon jo motornak a képeségeit kihsználni hiszen ez igazából a pályán hozta a formáját. Azért gondolom hogy kisebbre cserélem a városban motorozgatni rövidebb turára jo a kiebb is. Bár naon sajnálom mert hálás motor.
Biztos jó ötlet ez?
Sziasztok!Eladó 2004 XX -em 43000 kmel. Nagyon szép állapotú. Esetleg kisebb sport vagy neked bikera cserélhető. Min. 600-as. Kérésre képeképeket küldök.
Nincs mit!
Igen! De azért a csillagok,a nap,és a hold állását vedd figyelembe!
Köszi a választ
Akkor 3.4- 3.5liter rendben van? Es a közép sztenderen mért színt
Ja igen!
Olajszűrő felvesz három decit ha beindítod!
Ha nem lejt (a te esetedben hátra) a talaj,akkor ugyan azt kel lássad így is-úgy is! Közésztender azért jobb,mint a keréken nézés,mert elég pár fokot elbillenteni az egyenestől,máris jelentkezik a nívó pálcán az olajszint.
Feltöltendő mennyiség: motorolaj 3,8 liter (szűrővel együtt).De ez üresen értendő!Viszont teljesen üres a blokk,csak szétszedés után,vagy ujjonan mikor összerakják.Ha csak olajat cserélsz,max. 3,5 liter megy bele szűrővel együtt! Az jó is kell legyen!
Köszönöm a választ. Az a gondom az olaj szint ellenőrzéssel hogy ha aközép sztenderen áll akkor megfelelő ha viszont a kerekeken akkor viszont többet jelez a nívó pálcán. Korabban olvastam itt a forumon hogy 3.8 liter olaj hozza a megfelelő szintett. Most nekem kb 3.4 van bent fe így is a nívó felső vonalán van a szint (közép sztenderen)