Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor ott lesz a gond!
Amin ez volt a hiba,ott még valamelyest működött is!
Kösd le a riasztót!
Milyen típus?
Ennek mi volt a baja?
Ez mit jelentene? Gyujtás elektonika csere? Mert az nem olcsó úgy tudom... Vagy javítható?
Ezt a három dolgot megnézem, van benne riasztó, de nem reagál a távjára és ha le van kötve a tápja, akkor nem megy a Ac pumpa ill aktiv az inditasgátló
A tapasztalatom ebben az esetben,a felsorolt három hibára tehető!
Találkoztam ilyen gyújtáskimaradásokkal pl gyújtóelektronika hibánál!
Csak a tapasztalatodat kérdezem, mert távban ez nem gyógyítható!
Ez most komoly?,,
Innen a gép mellől állapítsam meg?,,
Mivel "imádott" szakaszos hibáról beszélünk,még műszerrel se egyszerű kiszűrni!
Írtam hogy én eddig az általam felsorolt hibánál tapasztaltam ehhez hasonló hiba jelenséget!
Ha vezeték köteghez,computerhez nem volt hozzányúlva,azt alapból kizárnám!
És mi lehet a baj? Mert szerintem kontakthiba! valamiben valahol, a sok teliberakott elektronika és compjuter panelen. vagy vezetékköteg sérülés pl.
Nos ez lehet, jobb oldalt áramtalanító kapcsoló áthúz a kormányra(nekem az volt) akksi cellazárlat,illetve riasztó rendetlenkedik (ha van benne).
Oszt még ezer meg egy vezeték,érintkezés hiba! Nem irigyellek!
Én eddig ezzel a három hibával szembesültem,javítottam XX-et,mikor közel ez volt a hiba jelenség!
Nem!
Semmi köze hozzá!
Legalábbis ilyen tünetet nem produkál!
igen, ilyesmi abszolút!

de nekem csak az FI és HISS villan fel és a fordulatszámmérőt nem emlékszem, hogy leesik-e, de inkább nem mint igen.
mármint nem zavarhatja?
Nem !
Az nem időszakos hiba lenne! De visszateszed a régi dobot , és magad is meglátod! Találkoztam már ilyen hibákkal.
Tudom, hogy nehéz az eset.. :( viszont roppant idegesítő.
Nem tudom, hogy hová vigyem...
Az lehet gond esetleg, hogy kapott 2 Takkoni kipufogodobot, lehet az zavarja meg? Mert elotte nem csinalta..
Fhúúúú!B+ ! Ez egy alattomos hiba, mert nem rendszeres és állandó, ezért nehéz kimérni! lehet egy hibás forrasztás a gyújtáselektronika panelen. Vagy hibás a jeladó tekercs! Lassan és türelmesen keresni kell! Vidd szakemberhez!
Nekem is van egy kérdésem, de nem technikai.
Van egy kedves leendő rokonom aki imád motorozni de nem volt eddig lehetősége hogy utazzon egy rendes masinán. Most lesz szülinapja ezért elhozzuk mihozzánk és elvisszük kirándulni. De nem tudok jó útvonalat. Mindenképpen a Balatontól délre és a Dunától Nyugatra tervezem a dolgot. Mivel hosszabb távot nem ült még motoron ezért nem akarom túlterhelni. Olyan 200 Km-es kerülőre gondoltam és az indulási oldal adott (Siófok) van valami jó útvonalatok amit érdemes lenne megejteni. Vagy valami látványosság amit érdemes megnézni de csak úgy motorról vagy parkolóból (szóval nem valami múzeum sétálásra gondoltam hanem mondjuk mint a Cseszneki vár hogy parkolóba ki nyújtózkodás, " Milyen szép ez a vár" fotót aztán indulás tovább)
Egy olyan problémám akadt, hogy a motoron (2003-as) néha kihagy a gyújtás néhány másodpercre és felvillan a HISS és a FI lámpa, májd megint megy.
Rendkívül bosszantó mert van hogy 150km-en keresztül nem csinálja van, hogy 10-20km-enként.
Legelőször olyan szituban jött elő a gond amikor belementem egy nagy kátyúba aztán elkezdett ledadogni és csak az újraindítás segített.
Azt megfigyeltem, hogy leginkább intenzív gyorsításkor jön elő a dolog, illetve ngayobb rázkodáskor.
Úgy tudom van ezekben valami gyorsítás mérő vagy micsoda.. lehet, hogy azzal van valami gond?
A biztosítékokat néztem, nem láttam gondot és próbáltam a csatlakozásokat is átnézni, de ott sem láttam semmit. Az vezérlő elektonika csatiját is széhúztam, befujtam, de az is nagyon szép volt.
Valakinek van ötlete? Illetve tud ajánlani szerelőt aki ránéz? Ilyenkor valami hibakódot ki lehet olvasni a vezérlésből?
No e igaz,kár lenne tagadnom!
De! Ott voltam mögötted.
Minek? Hisz 130-fölött nem lehet vele közlekedni!
Vegyetek FJR-t!
Oksa!