A felnihez pontosan illo gumit kell hasznalni motoron mindig. Ez nem auto! A gumi alakja megvaltozik es jonnek a tortenetek. Pld. a Milka fele bekigyozas vagy egyszeruen elmegy az eleje. A ket gumit pontosan ratervezik a felni meretere. Folyamatos az alakvaltozas. Nem jo abba belenyulni. Kulonben a 180/55-os az egyik leggyakoribb meret,ezert a legolcsobb is. Miert is akarsz mas meretet felrakni?
Kérdésem a következő
Mivel ti több kilométert tettek meg XX-en jóval mint és valószínűleg nem az első abroncsot eszitek már így kérdezném hogy mekkora mérettartomány jó hátra ?
Ha jól olvastam a gyári adatokat eredetileg 180/55 R17-el (Vagy 185/55 R17 pontosan nem emlékszem) szerelik a motort. Ettől függetlenül mettől-meddig lehet a mérettel játszani a hátsó keréken és érdemes-e a hátsó gumi eredeti méretétől eltérni?
Elkezdtem kiszerelni a riasztót, de mivel nagyon szét kéne szedni és kapcsolási rajzom sincs ezért inkább feladtam. Viszont ahogy nekiálltam észrevettem, hogy kicsit lötyög az "+"akkusaru, gondolom akár ez is okozhatja az általam korábban leírt jelenséget, nem?!
Miután meghúztam mentem 50km-t, volt benne rázós Hungária és erősebb gyorsítások is a városon kívül, nem csinálta egyszer sem a leállást.
Szerintetek?
Tegnap feltűnt valami a forgalmimban. Szerintem elírás de nem tűnik zavarónak azonban kíváncsi vagyok hogy mi a véleményetek.
a lényegtelen részeket kihagyom azonban a saját tömegnél illetve a (legalábbis szerintem ez az ) Maximális tömegnél valami nem stimmel.
G : 254 kg (Gondolom ez a saját tömeg legalábbis ha az emlékeim nem csalnak)
Alatta :
F.1 : 772 kg (Szerintem ez a maximális tömeg)
Szerintem itt elnéztek egy számot mert ez itt inkább 472 Kiló akart lenni. Mindenesetre engem nem zavar csak szerintetek egy kukacoskodó sün nem fog ezért belém kötni ?
Keresni kell a hibát. Mert lehet legalább 8 féle hiba! Egy szervizben , vagy egy márkatárssal cserélgetve egyenként a hibásnak vélt egységeket ki lehet keresni , hogy melyik a hibás! pl.
Ha lekötöd a riasztót,össze kell kötni két vezetéket (áthidalni) akkor nem tiltja le az AC-t!
Így már sejtem milyen típusú!
Ha jól emlékszem a kék/fehér illetve a kéket kell összekötni!
De ez így fejből csak találgatás!
Típus kéne!
Ez személy szerint az enyém volt,és az áramtalanító kapcsoló vezetéke jött le a forrasztásnál!
Mikor bizonyos fordulat volt,akkor jelentkezett a hiba!
Vissza forrasztottam,oszt jó napot!
Pont erről írtam az használt XX cikkemben!
Olvasd el!
190-től 150-től bekígyózik!
egyébként 185-ös gumiméret meg nem létezik!
Kérdésem a következő
Mivel ti több kilométert tettek meg XX-en jóval mint és valószínűleg nem az első abroncsot eszitek már így kérdezném hogy mekkora mérettartomány jó hátra ?
Ha jól olvastam a gyári adatokat eredetileg 180/55 R17-el (Vagy 185/55 R17 pontosan nem emlékszem) szerelik a motort. Ettől függetlenül mettől-meddig lehet a mérettel játszani a hátsó keréken és érdemes-e a hátsó gumi eredeti méretétől eltérni?
Kicsit se lötyöghet!
Miután meghúztam mentem 50km-t, volt benne rázós Hungária és erősebb gyorsítások is a városon kívül, nem csinálta egyszer sem a leállást.
Szerintetek?
No meg ha meg is nézi,akkor mi van?
Inkább örülj neki,vihetsz 200-kilós lánykát magaddal!
Tegnap feltűnt valami a forgalmimban. Szerintem elírás de nem tűnik zavarónak azonban kíváncsi vagyok hogy mi a véleményetek.
a lényegtelen részeket kihagyom azonban a saját tömegnél illetve a (legalábbis szerintem ez az ) Maximális tömegnél valami nem stimmel.
G : 254 kg (Gondolom ez a saját tömeg legalábbis ha az emlékeim nem csalnak)
Alatta :
F.1 : 772 kg (Szerintem ez a maximális tömeg)
Szerintem itt elnéztek egy számot mert ez itt inkább 472 Kiló akart lenni. Mindenesetre engem nem zavar csak szerintetek egy kukacoskodó sün nem fog ezért belém kötni ?
Amúgy ő a vas:
Így már sejtem milyen típusú!
Ha jól emlékszem a kék/fehér illetve a kéket kell összekötni!
De ez így fejből csak találgatás!
Típus kéne!
Mikor bizonyos fordulat volt,akkor jelentkezett a hiba!
Vissza forrasztottam,oszt jó napot!